Airco in de auto, of niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:51

Bienotje schreef:
Voor mij lekker gewoon airco, dan maar die extra kosten (onderhoud, verbruik, aanschaf en de kans dat het kapot kan).

Dat gemak gun ik mezelf wel. Maar dan niet op standje vrieskist. Maar gewoon om een schappelijke temperatuur in de auto te houden zonder uit mijn stoel te zweten en stinkend & plakkerig aan te komen op bestemming.

Maar ik kan me ook goed voorstellen dat anderen het in hun geval onnodig of overdreven vinden. Ieder voor zich :)

Ik heb trouwens ook climate control, altijd een schappelijke temperatuur. Weer wat anders dan kiezen tussen warm & zonder of koud met airco..

NAV

Re: Airco in de auto, of niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:19

ik heb toevallig een paar weken geleden mijn eerste auto besteld. Mijn enige eis? airco en elektrische ramen.

Mijn vriend heeft climate control, dat vind ik nog fijner. Maar goed daar is het prijskaartje ook naar..

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:09

Chiqa schreef:
Moonwalker, je raam zit los in de geleider, dat gebeurt wel vaker. Even het paneel loshalen en het raam weer vastzetten dan kan je weer lekker je raam open en dichtdoen :)

Ben niet zo'n handigerd in zulke dingen, binnekort moet ie naar de garage voor onderhoud, daar meld ik het wel even :D Ben ik zeker dat ik hem heel terug krijg :')

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:22

Ik heb nu een auto zonder airco, en dat gaat bij deze auto ook zo blijven! Auto bedrijf gebeld, een handmatige airco inbouwen kost 2628 euro! :wow:

Kattenbak

Re: Airco in de auto, of niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:25

Ik heb ook airco, was een vereiste bij mijn nieuwe auto. Superblij mee.

Wat hier gezegd wordt: makkelijk bij beslagen ramen in de winter, lekker bij de drukkende hitte in de zomer...

:j dus zeker gaan voor airco!

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:26

Mijn volgende wordt ook met airco.
Ik oet dagelijks naar A'dam heen en weer. Als het bloedheet is, kun je je raam wel open zetten maar het wordt niet cool genoeg en op de snelweg geeft het een rot herrie! En idd, als je in de file staat is airco ook lekker.

Dus volgende auto wordt er een met Airco!