Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Libiris schreef:er is maar 1 "probleempje" aangezien hij altijd als eerste klaar is met werkjes of een soort toets, dan moet hij netjes aan zijn tafeltje zitten te wachten tot iedereen klaar is...tja...erg moeilijk voor hem, kunnen ze hem beter nog wat werk geven
oOoKellyoOo schreef:Op de peuterzaal hebben ze me al gezegt dat hij heel slim is, maar ik moet er niet op nspelen, maar vooral kinds laten en die peuter kleuterklassen niet afnemen, want het is ooh zo belangrijk dat hij met leeftijdsgenoten opgroeid, als ik hem nu al door zou laten stromen naar de kleuterklassen kunnen de oudere hem gaan zien als de zwakkere kwa leeftijd en zullen er misbruik van maken, oke kwa inteliegentie kan hij het aan , maar psychisch zou het op lange termijn kwaad gaan doen.
Ik hoop dat jullie een juiste stap hebben genomen, en ben benieuwd hoe dit op langere termijn gaat uitpakken, zoals ik hierboven las die het zelfde meemaakte , en er uiteindelijk ook onder leidde, tja ik als moeder zou me dat nooit kunnen vergeven
Absoluut niet aanvallend bedoeld he, maar denk aan de lange termijn en niet aan de huidige ontwikkeling