Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:russel schreef:Wat een dom gedoe, ze heeft zich letterlijk in zijn armen geworpen, zonder dat hij er echt zelf moeite voor deed. Haar echtgenoot is al die jaren bedrogen.
Wie is hier het meest oneerlijk geweest? Dom egoïstisch vrouwke, maar als vriendin zou ik mij nog meer genaaid voelen als ik mijn verhaal op internet tegen kwam. Shame!!!
Liefde en vriendschap zijn dus illusies.
ze heeft zich idd letterlijk in zijn armen geworpen maar ze is nooit gevangen..
Zoezi schreef:Ier_ schreef:banketstaaf gezegd vind ik het d'r eigen (stomme) schuld. Kom op zeg, als je een scheiding aangaat dan zorg je er toch voor dat je niet meteen afhankelijk bent van een ander maar dat je op eigen pootjes gaat staan!?
Vind het maar raar van haar.........
Moet je eens proberen met een partime inkomen 1 kind en dan een woning vinden.
Ze zit nu in een caravan!
Citaat:p.s. ik vergeet er helemaal bij te zeggen dat ze heeft toegegeven aan haar man dat ze verliefd op hem was. Zij heeft al 2x eerder willen scheiden, vorig jaar en het jaar daarvoor. Maar hij hield haar elke keer tegen. Huilen, dreigen dat ze haar kind niet meer zou zien, enz. enz.
2 vechten 2 schuld hé?
Shadow0 schreef:Lees de beginpost nog een keertje door, dan lees je dat er in elk geval een boel twijfels waren. Het is moeilijk in te schatten wat iemand echt voelt en denkt, maar ik kan je wel verzekeren dat de keren dat mensen echt uit slechtigheid dingen doen heel beperkt zijn. Zo veel vaker - zeker in dit soort situaties - is het toch onvermogen waardoor mensen onhandige dingen doen. Waarom willen we daar zo graag het slechtste in zien?
russel schreef:Ach die ex mag blij zijn dat ze weg is, kan hij nl nog verliefd worden een leuk wijf ontmoeten, misschien wel een leuke bokker??
bulck schreef:Tja zoiets hoor je vaak e.
Naief, dom en egoistisch is hetgeen er direct bij me opkomt.
Als je getrouwd bent heb je voor elkaar gekozen, indien je verliefd wordt op een ander. Denk ik dat je eerst moet beseffen dat verliefdheid over gaat en dat dat niet automatisch veranderd in liefde. Dus weegt dat dan op tegen een bestaande relatie?
Dat mensen kunnen veranderen en uiteengroeien is mogelijk, om daarvoor dan bij elkaar te blijven is niet meer van deze tijd.
Maar zo 'kalverliefde achtig' alles achterlaten zonder wederzijds gevoelens bevestigd gekregen te hebben is niet te verstaan.
De kinderen zijn hiervan de dupe.

Zoezi schreef:Ik denk dat die gast waarvoor ze is gaan scheiden zich kapot lacht. Hij verziekt allerlei levens en is de lachende buitenstaander met zijn nieuwe liefje.