Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Welshcobfan schreef:Bij scouting is dat ook ingevoerd, maar goed: zijn genoeg pedo's die nog niet in contact zijn geweest met justitie, dus of het nou echt heel veel uitmaakt?

) er geen problemen mee hebben, waarom niet?

Welshcobfan schreef:superwoman schreef:
Dat is waar, máár ik denk ook aan foto's maken etc...
Als ze in hun ondergoed door het water lopen, kijk je er ook dwars door heen.
Ik heb hier wat losgemaakt precies.
Ik ging wel naar de kleuterschool, maar niet naar het kinderdagverblijf

Welshcobfan schreef:Ik snap absoluut dat je even geinformeerd wil worden hierover! Kleine moeite, groot plezier.
Kleuterschool is hier wel iets anders dan een kinderdagverblijfIk ging wel naar de kleuterschool, maar niet naar het kinderdagverblijf
TS dacht dat hier de kleuterschool gelijk was aan kinderdagopvang in Nederland. Maar hier gaan de kids ook naar de kleuterschool (of peuterspeelzaal)
Thirza schreef:Dagmar, dat over mannen in kinderopvang gaat niet overal op. Op mijn vorige werk liepen 3 mannelijke collega's rond, sommige ouders waren wel erg afwachtend/voorzichtig maar dat was snel over en zijn er nooit problemen geweest. Naar mijn weten werken ze nog steeds daar.
Welshcobfan schreef:Nadia: dat bedoelde ik ookTS dacht dat hier de kleuterschool gelijk was aan kinderdagopvang in Nederland. Maar hier gaan de kids ook naar de kleuterschool (of peuterspeelzaal)