Ik heb een topvent..........

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 15:03

Ik heb ook een topvent :D Echt mijn maatje en hij heeft veel voor me over!
En ik luister naar hem en dat zegt al heel wat O:)
Toen ik geopereerd was aan mijn been mocht ik van hem de paarden niet voeren want dat moest en zou hij doen... En hij heeft ook echt de paarden gevoert!
Hij zet sochtends lekker een bakkie thee voor mij en we drinken savonds lekker samen een biertje etc etc

Echt perfecter als dit kan het niet gaan denk ik want ik heb helemaal niet het gevoel dat ik er iets voor hoef te doen om het zo maar te zeggen! Het gaat allemaal zo makkelijk en leuk! :D

Poekiemansss

Re: Ik heb een topvent..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 15:13

Ik heb tijden gehad dat ik dacht; dit word em niet..
Maar het afgelopen halfjaar is hij echt aan het veranderen!
Hij wil mee naar de paarden, wil het paardrijden zelfs leren,
hij brengt me 's ochtends ontbijt op bed, helpt me door moeilijke tijden, verrast me met lieve cadeautjes, smst altijd meteen terug, belt me altijd als ik hem een dag niet zie, luisterd altijd als ik mijn verhaal graag kwijt wil, haalt me regelmatig op uit het werk en zo kan ik nog wel even doorgaan :D

Wat een schatje he :D

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:45

my_angel schreef:
@Zoezi Natuurlijk heeft mijn top vent ook zo zijn mindere puntjes, maar dat houd het leven samen interessant en bovendien ik wil mijzelf alles behalve perfect noemen! Maar de goeie punten overheersen nog steeds ook na 15 jaar, ook na 4 kinderen waarvan 1 Engeltje en 1 met helaas ADHD, ook na een verhuizing naar het buitenland en ja mijn top vent denkt het zelfde (nu ja in de vrouwelijke vorm) over mij ondanks mijn hele grote min punt dat ik een slechte huisvrouw ben!
Wij blijven communiceren en proberen het fijn voor en met elkaar te maken en hebben het gewoon 99 % van de tijd fijn !!!

Martina

Wat jammer en vreemd dat je je ene kindje benoemd als een 'Engeltje', en de ander beschrijft als 'eentje met helaas ADHD'.
Ik vind dat wat denegrerend overkomen.

En waarom dat 'helaas' erbij?
Kijk eens naar de mooie kantjes van je kind met ADHD, die zijn er ook absoluut!
Dat maakt hem of haar juist zo speciaal!

Ik vind het dan ook maar bizar dat je er bij schrijft 'helaas'.
Alsof je dat wil benadrukken..

Elk kind is uniek en speciaal, op zijn of haar éigen manier.
Met een eigen willetje, en een eigen karakter.
Iedereen is speciaal, en zulke kinderen net een beetje extra. :j

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:48

Ik heb ook een topvent! Die tijd voor me maakt zelfs al moet hij daarna dag en nacht doorwerken aan zijn afstuderen, die altijd naar me luistert, me beter accepteert als ik mezelf accepteer, die dankbaar is en boven alles, die van me houdt, wat er ook gebeurt, dat is de laatste jaren wel gebleken! +:)+ :+:

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:52

Ja ikke, moet alleen nog een aanvulling bij, hij staat altijd voor me klaar, en helpt me waar nodig!!

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 20:53

Aah ik heb ook een ongelofelijke topvent!

Die van mij smst ook meteen terug, luisterd altijd, wanneer er iets is met mij helpt hij me altijd uit de brand. Hij is altijd eerlijk, praat niet over exen, zorgt ontzettend goed voor me, zeurt niet, is mega netjes, werkt netjes voor zn eigen spulletjes naast zijn bijna afgeronde hbo opleiding. Hij is een echte sportman, dus hij heeft nog eens een lekker lichaam ook en buiten om zijn lichaam ziet hij er ook nog eens perfect (voor mij) uit!
Uuuhm.. Ben ik nog iets vergeten? Oja, we zitten echt heel erg op 1 lijn, we kunnen samen een hele middag op de boulevard zitten mensen kijken en bij iedereen hebben we dezelfde mening/gedachten. Erg handig.

Ik snap dus ook niet als mensen zo negatief praten over hun vriend zoals de eerste regels in de openingspost, dat die relatie nog stand houdt. Dan wordt het denk ik snel tijd voor een echte liefde. (Ik ben nog jong, maar ik kan het weten!)

AramisJames

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:22

Leuk topic :D

Ik heb ook een topvent :j
Smst (meestal :+ ) terug en smst of belt ook dikwijls uit zichzelf.
Laat mij lachen, is er altijd voor mij en kan goed om met mijn nogal explosieve karakter :7 . Hij luistert altijd, kan ook erg goed praten en slaagt er altijd wel in om mij vrolijker te maken als ik even niet goed gezind ben.
Is lief, attent, knuffelig en verrast mij dikwijls met kleine dingen. Hij kookt ook erg lekker (véél beter dan ik :+ ).
Is helemaal geen paarden-persoon, maar vindt mijn paard geweldig (en andersom ook, terwijl mijn paard normaalgezien een mannenhater is :7 ). Helpt mij ook met de paarden, en heeft net geleerd hoe hij een halster moet omdoen. Hij is ook echt geïnteresseerd in de paarden en vraagt er geregeld naar, hoewel het zo z'n ding niet is.
Ik kan zo ook nog wel even doorgaan :+:

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:58

Ragnaaa schreef:
my_angel schreef:
@Zoezi Natuurlijk heeft mijn top vent ook zo zijn mindere puntjes, maar dat houd het leven samen interessant en bovendien ik wil mijzelf alles behalve perfect noemen! Maar de goeie punten overheersen nog steeds ook na 15 jaar, ook na 4 kinderen waarvan 1 Engeltje en 1 met helaas ADHD, ook na een verhuizing naar het buitenland en ja mijn top vent denkt het zelfde (nu ja in de vrouwelijke vorm) over mij ondanks mijn hele grote min punt dat ik een slechte huisvrouw ben!
Wij blijven communiceren en proberen het fijn voor en met elkaar te maken en hebben het gewoon 99 % van de tijd fijn !!!

Martina

Wat jammer en vreemd dat je je ene kindje benoemd als een 'Engeltje', en de ander beschrijft als 'eentje met helaas ADHD'.

Hoi ten eerste wil ik je absoluut niet aanvallen hoor begrijp me alsjeblieft niet verkeerd. Maar kan het niet zo zijn dat als je je kind als een engeltje benoemt waarschijnlijk is overleden. En het helaas over een kind met ADHD kan ik ook wel snappen ADHD is een vorm van autisme en als moeder van een zwaar autistisch kind kan ik uit ervaring vertellen dat het niet altijd even makkelijk is. Dit houdt niet in dat wij niet van deze kinderen houden, maar soms zit je wel eens door dat "beetje exta" heen. Ik lees er alleen maar uit dat het ondanks alles een heel sterk gezin is met een "topvent".

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:42

ik heb ook een topvent :+:
smst meteen terug, is er altijd voor mij, vrolijkt me altijd weer op, doet allemaal leuke dingen met me, is altijd eerlijk, is zorgzaam&behulpzaam
en hij is nog super knap ook :~
dubbelop :) :D
wil hem nooit meer kwijt :+:

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 22:50

Jaaa ik heb ook een topvent!
Smst zodra hij tijd heeft ook al heb ik niks gestuurd, helpt mee met huishoudelijke dingen, luistert en doet af en toe van die hele lieve onverwachte dingen.
En het aller mooiste! Hij heeft mijn paard voor me gekocht als cadeau toen ik mijn examen haalde. Samen uitgezocht en hij heeft verder niks met paarden maar hij wist hoe graag ik een eigen paard wilde... (Ik betaal verder wel alles zelf hoor)
Hij gaat ook vaak mee naar paardlief als ik dat vraag en een keer per week gaan we samen naar buiten (ik op paard en hij op fiets)
Een supervent dus!

edit: typo

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 01:02

Ik behoor ook tot de club van de gelukkigen! Mijn kerel is gewoon fantastisch.
Hij is dol op mijn dieren, en voert en verzorgt ze met liefde als ik niet kan, en hij vindt het heerlijk om daar lekker voor me te klussen als dat nodig is.

Kom ik vanavond uit mijn werk (hij sliep al) heeft het hele extra kamertje opgeruimd. Dat is in de tijd dat we samenwonen (sinds 1 mei) eigenlijk altijd een bende geweest. En nu is het helemaal mooi opgeruimd. Mijn paardenspullen liggen nu in een kast bij andere dingen waarvan het niet erg is dat er een 'luchtje' aan komt te zitten.

Verder zorgt hij voor me als ik ziek ben, komt af en toe met een bos bloemen thuis, doet zijn best in het huishouden, haalt onvermoeibaar alle spinnen en hooiwagens weg (dagtaak) en weet me altijd weer op te beuren als ik weer eens negatief ben.
Een topkerel, ik hou van hem!

my_angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 06:06

joplin_1 schreef:
Ragnaaa schreef:

Hoi ten eerste wil ik je absoluut niet aanvallen hoor begrijp me alsjeblieft niet verkeerd. Maar kan het niet zo zijn dat als je je kind als een engeltje benoemt waarschijnlijk is overleden. En het helaas over een kind met ADHD kan ik ook wel snappen ADHD is een vorm van autisme en als moeder van een zwaar autistisch kind kan ik uit ervaring vertellen dat het niet altijd even makkelijk is. Dit houdt niet in dat wij niet van deze kinderen houden, maar soms zit je wel eens door dat "beetje exta" heen. Ik lees er alleen maar uit dat het ondanks alles een heel sterk gezin is met een "topvent".

Inderdaad is mijn dochtrertje overleden van daar Engeltje. En ik kan je vertellen dat flink wat aanslagen op je emoties en relatie pleegt.

Mijn oudste heeft helaas ADHD bedoel ik meer mee dat na 3 verschillende psychiaters wij er niet om heen kunnen en dat het echt zo is.
Hij is mijn vent met of zonder ADHD ik hou net als van de andere ziels veel van hem, maar er komt nogal wat bij kijken. Vandaag bv moet ik naar de school waar hij volgend jaar heen gaat om een oplossing te zoeken zodat hij gewoon mee kan komen op de "gewone" middelbare school. Hij is veelte intelligent voor een speciale school. De afgelopen 3 jaar ben ik constant in gevecht geweest met zijn juf die hem heel graag na 2 dagen gedumpt had en niet naar ons wou luisteren want wij waren maar de ouders.

En dus ondanks of dankzij dit alles heb ik een TOPVENT en 3 prachtige zonen en een engelen dochtertje Sharida Angel*

Martina

Aanvulling: Ik ben trots op hem als ik hem een springwedstrijdje zie rijden, als hij vragen stelt waar een gemiddelde volwassenen niet aandenkt, als hij voor de beesten zorgt etc etc.
Laatst bijgewerkt door my_angel op 08-07-09 06:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 06:23

Nou aan die van mij schort ook wel wat kwa opruimen en dergelijke, maar hij is wel mijn topvent :-P

Mannen neem je ook met tekortkomingen.
Ik hoef geen perfecte vent ... dat zou saai wezen :-)
Niet kunnen zeuren tegen en dergelijke .... af en toe geen fikse woordenwissselingen meer. haha

Of ben ik nu apart ?

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 06:26

Ik heb ook een super vent! Hij betekend heel veel voor me en heeft alles voor me over en ik voor hem trouwens.
Hij smst altijd terug! Hij kookt :P
Hij is ontzettend zorgzaam, en lief en attent!
Hij is ook nog eens knap :D
Hij heeft vaak ontzettend veel begrip voor situaties.
Maar het blijft een man hahaha.
We kunnen ook flinke ruzies hebben maar vind dat dat erbij hoort :D

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 06:34

Haha de mijne zou ook wel wat aan zn opruiming skills kunnen werken !! :D
Maar alsnog is het voor mij een topvent!
Hij is lief, zorgzaam, grappig en niet alleen mn lover maar ook mn beste vriend tegelijk. :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 07:59

Ik heb ook een toppertje! Hij is heel attent (deuren open houden, mij voorlaten enzo), smst vaak (uit zichzelf, of mij terug en dan ook netjes ingaan op wat ik had gesmst) en hij is heel lief en past gewoon heel goed bij mij. Heel veel lol máár op z'n tijd heel serieus, heel belangrijk! Hij houd van mij zoals ik ben en ik ook van hem zoals hij is, dat is toch een beetje de sleutel tot succes, iemand gewoon accepteren zoals diegene is en niet proberen iemand te veranderen. Als je ook van de "mindere" punten van iemand kan houden, dan zit je wel goed.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 08:07

Ik mag ook wel zeggen dat ik een topvent heb! Hij is er altijd voor me, belt me regelmatig sms regelmatig.
Helpt me regelmatig bij de paarden, blijft thuis als ik griep heb om voor me te zorgen.. en hij kookt lekker :9
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het getroffen heb :D

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 08:34

Ik heb ook echt een topvent, al voldoet hij niet aan alle criteria die jij bescheef TS.

Hij smst niet veel en toont niet veel interesse in mijn hobby. MAAR daar heb ik me bij neergelegd na 5,5 jaar.

Hij is mijn topvent. :+:

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 11:48

ik heb ook een topvent!
hij is zoooo mooi om naar te kijken :+:
en hij is lief, ruimt op, helpt in het huishouden, smst altijd terug, enz enz :D hij bezit gewoon alle goede eigenschappen die een man kan hebben.. :oo

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 12:09

Ik heb ook een topvent :+:
Hij heeft inmiddels geleerd terug te smsen en af en toe eens uit zichzelf wat liefs te sturen, kookt voor me, is lief, grappig, ik vind hem heelijk om naar te kijken ( :D), en krijgt nooit genoeg van knuffelen en knus doen met zn tweetjes. :D
Voor mij niemand anders meer. :+:

En niet te vergeten; onze minder goede kanten zijn exact hetzelfde, wat voor ons eigenlijk heel goed werkt omdat we elkaar dan tenminste tegengas kunnen geven. :D

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 13:07

jepjep hier ook eentje hoor!
Kan afwassen, de was zelf doen en kan boodschappen doen *D
Haha nee, hij is daarnaast ook leuk en lief en we kunnen goed praten en eigenlijk zouden we super goede vrienden kunnen zijn, maar nu zijn we gewoon een koppel !

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 13:41

Ik heb ook het idee mijn droomvent te hebben gevonden.
Alhoewel het wel wat botst qua karakter (ligt aan mij, heb een stabiele relatie nodig) heb ik er vertrouwen in.
Nu hem nog overtuigen dat leeftijdsverschil en afstand toch niet een heel groot probleem hoeft te zijn, en we samen een stel kunnen vormen. O:)

Linnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 13:49

Ik heb ook echt een topvent!! Daarom gaan wij ook trouwen op 21 augustus 2009!

- Kan super koken
- Liegt nooit
- Altijd eerlijk
- Werkt keihard om voor ons te kunnen zorgen
- Ideale schoonzoon
- Gezellig
- Romantisch
- Doet zijn best om van mijn hobby te gaan houden .. al zal hij nooit gaan rijden
- Staat altijd voor me klaar
- Belt, mailt en smst me als hij aan boord is ( hij is stuurman van beroep ) en stuurt onverwacht smsjes
- Heeft me ten huwelijk gevraagd
- Stelt me nooit terecht

Heeeeerlijk zo'n vent!! Al 3 jaar dolgelukkig!

Linnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 13:51

Puissance schreef:
Ik heb ook het idee mijn droomvent te hebben gevonden.
Alhoewel het wel wat botst qua karakter (ligt aan mij, heb een stabiele relatie nodig) heb ik er vertrouwen in.
Nu hem nog overtuigen dat leeftijdsverschil en afstand toch niet een heel groot probleem hoeft te zijn, en we samen een stel kunnen vormen. O:)

Woont hij erg ver vandaan bij jou dan? Autootje of trein :D
En leeftijdsverschil, doet dat er tegenwoordig wat toe?

Hopelijk wordt hij dan ook je echt je droomvent als je hem voertuigt hebt :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 13:57

ik heb ook een topvent :D al smst hij nooit terug :P
gister kwam hij thuis met een vette doos merci :9
vroeg of hij wat goed te maken had :P ' nee hoor ik ben gewoon lief '