Suc6 en sterkte iig met je operatie enzo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xxjillxx schreef:ik vind dit wel gek hoor! toen ik geopereerd werd aan mijn voet waar van alles aan moest gebeuren, bleef mijn vriendlief gewoon in de wachtkamer wachten. dat had natuurlijk niet gehoeven maar hij had zijn werk voor mij afgezegt om mij op te vangen als ik wakker werd.
ik vind het wel gek dat je vriend zo reageert op zo'n operatie is niet niks
Anoeska schreef:Ik vind het raar dat er veel mensen hier meteen zeggen 'dumpen die vent'. Meteen al een oordeel klaar, nog voor je het er met je vriend over hebt gehad. Als je iets niets zint in je relatie, dan ga je het daar toch eerst over hebben. als je er dan niet uitkomt, kan je er altijd nog een eind aan maken.
CarolShadow schreef:Ik ben vorig jaar augustus geopereerd. Dit werd ongeveer 2 á 3 weken voor de betreffende dag vastgesteld.
Toen ik geopereerd werd, had hij 2 dagen vrij genomen. Ging met me mee in de ochtend, liep mee naar de operatiekamer. Is toen naar huis gegaan, toen ik weer wakker werd zat hij er al weer. Is hij weer naar huis gegaan, en later kwam hij weer terug, zelfs na bezoekuur was hij er nog. Pinkte ene traantje weg omdat hij me moest achterlaten.
Volgende ochtend mocht ik naar huis, ik belde dat ie me op kon halen, maar dat ik eerst nog in het ziekenhuis mocht douchen enzo. Binnen 5 min was hij er al. Heeft me die avond geholpen met douchen etc.
En dan lees ik dit en dan denk ik:
Dit is dan typisch een gevalletje van eumh... geen echte liefde?!?
Praten, en dan eens uitleg vragen van hoe of wat. Snap dat sommige dingen zoals werk voorgaan, maar als hij terug kan smsen dat hij het druk heeft, had hij zelf ook een sms kunnen sturen. Ben van mening dat als je echt om iemand geeft, je continue in je hoofd hebt hoe het zou gaan (ook al ben je aan het werk, en had je geen vrij kunnen nemen of iets)
Abeltje77 schreef:Anoeska schreef:Ik vind het raar dat er veel mensen hier meteen zeggen 'dumpen die vent'. Meteen al een oordeel klaar, nog voor je het er met je vriend over hebt gehad. Als je iets niets zint in je relatie, dan ga je het daar toch eerst over hebben. als je er dan niet uitkomt, kan je er altijd nog een eind aan maken.
Nouja, inderdaad, ik heb mijn oordeel klaar voordat ik met de vriend erover heb gehad. (zie dat ook niet snel gebeuren trouwens)
Wat valt hier over te oordelen? Meiske heeft vriendje, meiske ligt in ziekenhuis, vriendje laat nix van zich horen. Is toch niet aardig?
Anoeska schreef:Ik vind het raar dat er veel mensen hier meteen zeggen 'dumpen die vent'. Meteen al een oordeel klaar, nog voor je het er met je vriend over hebt gehad. Als je iets niets zint in je relatie, dan ga je het daar toch eerst over hebben. als je er dan niet uitkomt, kan je er altijd nog een eind aan maken.

Abeltje77 schreef:CarolShadow schreef:Ik ben vorig jaar augustus geopereerd. Dit werd ongeveer 2 á 3 weken voor de betreffende dag vastgesteld.
Toen ik geopereerd werd, had hij 2 dagen vrij genomen. Ging met me mee in de ochtend, liep mee naar de operatiekamer. Is toen naar huis gegaan, toen ik weer wakker werd zat hij er al weer. Is hij weer naar huis gegaan, en later kwam hij weer terug, zelfs na bezoekuur was hij er nog. Pinkte ene traantje weg omdat hij me moest achterlaten.
Volgende ochtend mocht ik naar huis, ik belde dat ie me op kon halen, maar dat ik eerst nog in het ziekenhuis mocht douchen enzo. Binnen 5 min was hij er al. Heeft me die avond geholpen met douchen etc.
En dan lees ik dit en dan denk ik:
Dit is dan typisch een gevalletje van eumh... geen echte liefde?!?
Praten, en dan eens uitleg vragen van hoe of wat. Snap dat sommige dingen zoals werk voorgaan, maar als hij terug kan smsen dat hij het druk heeft, had hij zelf ook een sms kunnen sturen. Ben van mening dat als je echt om iemand geeft, je continue in je hoofd hebt hoe het zou gaan (ook al ben je aan het werk, en had je geen vrij kunnen nemen of iets)
![]()
mag ik jouw vriendje niet hebben?
Anoeska schreef:Maar dan zegt je toch tegen hem: "ik vind het niet aardig dat je zo doet, waarom doe je dat?". Ik snap niet dat je zomaar ergens een eind aan maakt, zonder dat je er probeert van te leren. Misschien weet die vent niet beter, kan je hem nu op het rechte pad zetten en is hij voortaan een model vriendje.
PRE schreef:Eigenlijk moet vriendje( ahum )'lief' van de TS dit topic eens door lezen.