Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paula schreef:Jeetje, ik zat vandaag bij iemand in de auto, nou ik scheet echt peuken. Ik weet niet hoeveel stoeprandjes en geultjes we hebben geraakt maar het was echt niet normaal meer. En ineens vanuit 80 hard op de rem enzovoort. Was echt in staat uit te stappen.
Dirkje25 schreef:Paula schreef:Jeetje, ik zat vandaag bij iemand in de auto, nou ik scheet echt peuken. Ik weet niet hoeveel stoeprandjes en geultjes we hebben geraakt maar het was echt niet normaal meer. En ineens vanuit 80 hard op de rem enzovoort. Was echt in staat uit te stappen.
Dat is het enige waar je als instructeur niets aan kunt doen als een leerling ineens boven op de rem gaat staan.
idd dat deed ik in et begin ook, stond ik echt super ver opeens voor tstoplicht stil omdat ik 'lanzaam' aan wilde remmen
maar gelukkig gaat het al beter
om 12 uur mijn 6e en 7e les, mag mijn zus ( die lest voor mij) fijn naar geldrop brengen, want die wordt opgehaald bij een vriendin, dus kan ze meteen mijn rijkunsten zien
. Ben benieuwd of ze denkt dat ik het goed of slecht doe
ChantalSmook schreef:oops en nu ben ik gezakt met 6 fouten voor mijn oefenexamenIk moet zeggen dat ik 44 goed toch ook al best knap vind
maarrem hoeveel inzichtsvragne krijg je bij je theorie, want dat kan je niet oefenen he? Hoe kan ik me daarop voorbereiden en hoeveel fouten mag je hebben?

Euh... ja?
Is wel moeilijk inschatten zeg, kwam een vriendin tegen bij een zebrapad, en die zei later: je stond echt bijna 4 meter voor dat ding al stil

(dag geld..) 

Stond uiteindelijk in het centrum van Utrecht terwijl ik in Hilversum moest zijn. Maar ik moest het maar zelf oplossen. Uiteindelijk heeft hij toch een beetje de weg gewezen anders dan reden we er nu nog. Maar ik heb wel een boel geleerd vandaag.