top 3 ergernissen aan mannen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:06

Misschien moeten we een topic openen voor de mannen... Kunnen zij zeggen waar zij zich aan ergeren _O- En dan weten wij meteen waaraan ;)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:08

Volgens mij ben ik soms ook een halve man, maar dat komt door veel mannelijke vriendschappen. :')
Ik irriteer me véél meer aan het gedrag van een vriendin.

Altijd maar zeuren over hoe nutteloos hij is, dat hij rotzooi maakt, stinkt, snurkt, teveel eet, en noem maar op.
Maar zodra hij voor de deur staat, vergeet ze mij compleet en zit ze alleen nog maar aan hem vastgeplakt als een bezetene. Nou daar irriteer ik me dus echt erg aan.

Ergernissen bij mannen, tja...
Kinderachtig zijn, te behaard en schreeuwen.
Als een man dat allemaal is/doet, dan doe ik al geen moeite meer. :)

Fenrir

Re: top 3 ergernissen aan mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:12

Er zijn alleen niet zo veel mannen op Bokt... ik heb er hier ook nog geen gespot die zich kwam verdedigen. 8-)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:14

Ik ken er slechts twee (allebei fanatieke SGW-ers, Paul_H en Ruud_O)... Het lijken zo net misdadigers :D

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:15

Die mannen kijken wel uit. :))
Overigens vind ik vrouwen doorgaans ook 10x irritanter dan mannen. :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:17

Ik denk inderdaad dat mijn vriend zich vaker irriteert aan mij, dan ik aan hem :o

Ach, ik kan hem wel begrijpen hoor!

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:18

haha er worden er 3 gevraagt maar de meeste hebben een hele lijst.

* IK keek gtst en hij vond het nix maar keer mee, nu is hij zo verslaafd dat hij op het puntje van de bank zit (letterlijk) en als ik iets zegt maakt hij zon handgebaar en krijg ik in de pauze een sneer dat ik er doorheen heb gepraat :+ . Heeel irritant dus er moet echt doodse stilte zijn. Maar ik kan er eigenlijk wel om lachen hoor.

En verder kan ik even nix bedenken dus das wel goed toch ? :7

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:20

Oh geloof me, wij wilen hier geen Boktkerel die zich komt verdedigen. :=

Want immers:

* Vrouwen zijn onduidelijk in hun signalen, spelen zelfs hints..
* Vrouwen brengen teveel tijd door met het shoppen/naar de paarden gaan/vriendinnen/smsen
* Vrouwen raken gauw beledigd
* Vrouwen zeuren over hun uiterlijk ('schaaaaat lijkt mijn kont hier dik in?')
* Vrouwen zeuren over eigenlijk alles
* Vrouwen kunnen over het algemeen niet lachen om scheten en boeren
* Vrouwen zijn meestal de netste van 't rampen..eh..romantische duo
* Vrouwen zijn gauw beledigd/snappen humor niet

Ik hou al op..
Laatst bijgewerkt door Roosch op 02-07-09 14:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:21

Tja hoe mijn vriend zijn kwaaltjes heeft..zal ik ze ook hebben..

Bij hem gaat alles het ene oor in en andere oor uit..Al vertel ik het 3 x.. Dan wordt ik raar aangekeken met de woorden: Daar wist ik niks van.. En als ik dan zeg dat hij zijn hersenpan wel eens mag activeren krijg ik een snauw haha.

Maar goed ik zal ook zo mn rare trekjes hebben

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:23

mijn ergernissen?
*lege verpakkingen terug zetten in de kast of koelkast
*nooit iets kunnen vinden...."heb jij dat soms opgeruimd?"
*als er iets met de dieren is,een plekje ofzo...mij roepen
*iedere avond aardappels met jus willen eten....en dat is denk ik mijn grootste ergernis...

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:25

Owjaa herkenbaar ! Tips:
Kondig van te voren aan dat je wat gaat vertellen zodat ze de aandacht bij jou hebben, vraag halverwege luister je wel ? kijkt ie verschrikt op en zegt ie doodleuk: Ja tuurlijk ! Dan kan je ook nog even zeggen: Oke wat heb ik dan verteld ? Ja dan kijken ze wel uit de volgende keer haha }>

Edit: Ik bedenk me er nog een ! Wij hebben een slang, jajaa en hij heeft hem nog NOOIT uit zichzelf eten gegeven oid, elke x schat de slang moet vandaag eten he ! (ze eten niet elke dag) En als ik het doe als hij weg is dan komt hij er ook niet mee van: Oww de slang moet nog eten, nee hoor hij denkt er gewoon niet aan. Voor mij had hij er ook 1 en die was ineens dood rara hoe kan dat :+
Laatst bijgewerkt door Eva_D op 02-07-09 14:29, in het totaal 3 keer bewerkt

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:26

*Hij laat zijn hersens op zijn werk liggen waardoor het geen enkel nut heeft om iets te vragen te doen ,dus stuur ik mijn verzoeken voortaan per sms, dan heb ik het zwart op wit }>
*Hij snurkt

En verdere onhebbelijkheden zijn er afgepolijst of heb ik me bij neergelegd in de 20 jaar dat we samen zijn :D

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:27

- waardering niet uiten naar alles wat je voor hem doet.
- geen moeite mee hebben om uitgaan te verkiezen boven een avondje met zn vriendin
- totaaaaaaal geen interesse tonen in andermans leven dan zijn eigen leven.

yep, net gedumpt :)

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:44

Fiffill schreef:
Nou zie je ben ik nu al niet de enige. :D ;)
Maar Nans, miss zijn wij ook wel een beetje.. vreemd af en toe wat dat betreft. Het zou heel goed aan ons kunnen liggen. :')

Bente.. Wij zijn niet vreemd.. Wij zijn schattig weet je nog? :')

Mannen en vrouwen hebben allemaal wel eigenaardige trekjes. Dat is gewoon zo.. Ik denk ook niet echt dat het geslachtsgebonden is.

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:47

Hoe herkenbaar zeg, sommige ergernissen!! Whahaha!

Wat mijn hubbie betreft.........
- Hij eet het liefst elke avond aardappels met jus en een stukkie vlees(geef mij maar pasta,rijst,roerbak en chinees ed)
- Als hij was heeft dan gooit hij die niet in de wasmand met als gevolg dat hij op zeker moment geen schone kleding meer heeft. Vervolgens kijkt hij mij verwijtend aan dat ik niet vaak genoeg wasjes draai.......Daar lach ik dan heul hard om....hihihi!
- Hij weet een discussie vaak zo te draaien dat ik op zeker moment niet eens meer weet waarom we eigenlijk aan de discussie begonnen zijn......Best wel irritant, maar uiteindelijk moeten we daar samen hard om lachen!

Verder kan hij af en toe heel erg nuchter uit de hoek komen, terwijl ik echt een emotioneel typje ben, dus dat botst zo nu en dan wel eens. Maar verder houden we na 9 jaar nog steeds van elkaar!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:54

Volgens mij heb ik de ideale vent :+
Zet voor mij smorgens lekker een bakkie thee, smst en belt me vaak genoeg en heeft alle tijd van de wereld! Komt bijna standaard te laat enzo :P Maakt me ook niks uit, want ik laat hem ook regelmatig wachtten }>

Ag ik denk altijd maar zo maak je niet druk, maar geniet van het leven :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:56

Joto schreef:
Tja hoe mijn vriend zijn kwaaltjes heeft..zal ik ze ook hebben..

Bij hem gaat alles het ene oor in en andere oor uit..Al vertel ik het 3 x.. Dan wordt ik raar aangekeken met de woorden: Daar wist ik niks van.. En als ik dan zeg dat hij zijn hersenpan wel eens mag activeren krijg ik een snauw haha.

Maar goed ik zal ook zo mn rare trekjes hebben

Whaha ja dat ken ik idd ook.. Eergister was ie bij me en vertelde ik hem dat de vriendin van zíjn kameraad weer thuis was (bevallen in het ziekenhuis) Gister hadden we het over haar en reageert ie ineens "Is ze al thuis?! *zwaar verbaasd...*" Dus waar die met zijn gedachten zat toen ik dat vertelde weet ik niet :+ In de nothing box denk ik ;)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:57

luffie schreef:

- Hij eet het liefst elke avond aardappels met jus en een stukkie vlees(geef mij maar pasta,rijst,roerbak en chinees ed)
- Als hij was heeft dan gooit hij die niet in de wasmand met als gevolg dat hij op zeker moment geen schone kleding meer heeft. Vervolgens kijkt hij mij verwijtend aan dat ik niet vaak genoeg wasjes draai.......Daar lach ik dan heul hard om....hihihi!
- Hij weet een discussie vaak zo te draaien dat ik op zeker moment niet eens meer weet waarom we eigenlijk aan de discussie begonnen zijn......Best wel irritant, maar uiteindelijk moeten we daar samen hard om lachen!

Verder kan hij af en toe heel erg nuchter uit de hoek komen, terwijl ik echt een emotioneel typje ben, dus dat botst zo nu en dan wel eens. Maar verder houden we na 9 jaar nog steeds van elkaar!

jee....wat eetgewoontes lijken ze wel erg op elkaar....die van mij is van de aardappels en ik inderdaad van de dingen waar smaak aanzit...chinees,thais,pasta
wat doe jij daar aan?
ik ben gewoon iedere avond 2 verschillende maaltijden aan het koken....iets lekkers en iets saais....

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:58

Gelukkig ben ik niet de enige met mannen ergenissen. Valt me op dat veel ergenissen overeen komen. Hier mijn top 5je:

- Met stip op 1: Commentaar op het huishouden hebben terwijl meneer zelf ook niks doet (zijn moeder is een "echte huismiep" zonder werk dus een piekfijn huis. Ik werk 40 uur, heb vrienden en paard en vind huishouden niet mijn eerst prio)
- Niet luisteren (mooiste is om daarna verwijt te krijgen dat ik het niet verteld heb)
- Super eigenwijs zijn (ben ik ook wel maar niet zo erg dat als ik iets liever niet wil het dan ook echt NIET doe zoals hij) * even voor de insiders ik noem hem soms Andy (van Little Brittain)* zegt dat genoeg :=???
- Altijd alles beter weten (en doen als of ik een dom naief meisje ben)
- Mij af en toe totaal niet opmerkt/complimentje geeft/ of even knuffelt (wij zijn 5 jaar bij elkaar maar lijken af en toe een getrouwd stel van 80 jaar)

Verder besef ik me goed dat ik deze punten maar moet accepteren als we bij elkaar blijven. (soms proberen om ze toch te verbeter :o ) Hij heeft zeker weten ook wel een top 5 van mij.

Oja en heb een enorme hekel aan mensen die met volle mond praten of smakken :Y) Vriendje lief doet dit soms ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 15:04

SamSter schreef:
poe, hoelang heb je ??

* Nooit terug smse of heel kortaf
* Half luisteren
* Altijd sex willen ( En ik ben zo'n persoon die dat totaaaal niet boeiend vind)
* Altijd naar andere vrouwen kijken
* Rotzooi niet opruimen
* Bezitterig doen
* Jaloers zijn
* Me willen controleren
* Te veel met andere vrouwen bezig zijn
* Praten over exen
* Praten over sex leven met oude scharrels
* Alleen maar klaagen
* Zeiken dat ik te veel werk
* Me vriendinnen niet accepteren
* Irritant, kinderachtig, storend gedrag
* Luidruchtig doen
* Te veel zuipen
* Veel te hard rijden

Oke oke ik stop, Zijn dr iets meer als 3 :+

en ja mensen, K trek deze figuren serieus aan.. |(

Als ik jou was zou ik gewoon een vrouw zoeken ;)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 15:05

Waarom denken (bepaalde) mannen dat als je ze net leert kennen het dood normaal is te zeggen dat ze zin hebben in sex en dat jij de uitverkorenen bent om hem te vergezellen? >;)

Alexx

Re: top 3 ergernissen aan mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 15:07

that they are just not that into you!

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 15:10

geerke schreef:
luffie schreef:

jee....wat eetgewoontes lijken ze wel erg op elkaar....die van mij is van de aardappels en ik inderdaad van de dingen waar smaak aanzit...chinees,thais,pasta
wat doe jij daar aan?
ik ben gewoon iedere avond 2 verschillende maaltijden aan het koken....iets lekkers en iets saais....

_O- _O- Hahahaha!

Wat ik er aan doe??
Ik eet ongeveer 2 keer per week aardappels(bij mij gaat er dan ook een pot appelmoes doorheen :D , of ik prak de groenten er doorheen met extra jus.....dan is het niet zo droog....) en verder eet hij maar wat de pot schaft. Maar onder aardappels versta ik ook gebakken aardappels en aardappelpuree :Y) .
Als hij over het eten zeurt dan zeg ik hem dat hij dan maar zelf boodschappen moet doen en zelf moet koken, dan mag hij bepalen wat we eten. Aangezien ik chef boodschappen en koken ben :+ bepaal ik dus ook wat er op tafel komt. Ik hou wel rekening met dingen die hij echt niet lust, zoals spruitjes. Die eet ik als hij bijvoorbeeld avonddienst heeft, heerlijk!!!!!!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 15:12

-Door de wekker heen slapen, niet opstaan.
-Te laat komen voor het eten.
-Het laatste beetje wc rol gebruiken en geen nieuwe pakken (aargh).

Verder is hij wel lief hoor :+

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 15:13

Iessie schreef:
-Door de wekker heen slapen, niet opstaan.
-Te laat komen voor het eten.
-Het laatste beetje wc rol gebruiken en geen nieuwe pakken (aargh).

Verder is hij wel lief hoor :+

Ja, dat doet die van mij nou ook altijd!!!!!! Heel vervelend!!!!! :(