En dan weten wij meteen waaraan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Heeel irritant dus er moet echt doodse stilte zijn. Maar ik kan er eigenlijk wel om lachen hoor.

Fiffill schreef:Nou zie je ben ik nu al niet de enige.![]()
![]()
Maar Nans, miss zijn wij ook wel een beetje.. vreemd af en toe wat dat betreft. Het zou heel goed aan ons kunnen liggen.

Maakt me ook niks uit, want ik laat hem ook regelmatig wachtten
Joto schreef:Tja hoe mijn vriend zijn kwaaltjes heeft..zal ik ze ook hebben..
Bij hem gaat alles het ene oor in en andere oor uit..Al vertel ik het 3 x.. Dan wordt ik raar aangekeken met de woorden: Daar wist ik niks van.. En als ik dan zeg dat hij zijn hersenpan wel eens mag activeren krijg ik een snauw haha.
Maar goed ik zal ook zo mn rare trekjes hebben
In de nothing box denk ik
luffie schreef:Hoe herkenbaar zeg, sommige ergernissen!! Whahaha!
Wat mijn hubbie betreft.........
- Hij eet het liefst elke avond aardappels met jus en een stukkie vlees(geef mij maar pasta,rijst,roerbak en chinees ed)
- Als hij was heeft dan gooit hij die niet in de wasmand met als gevolg dat hij op zeker moment geen schone kleding meer heeft. Vervolgens kijkt hij mij verwijtend aan dat ik niet vaak genoeg wasjes draai.......Daar lach ik dan heul hard om....hihihi!
- Hij weet een discussie vaak zo te draaien dat ik op zeker moment niet eens meer weet waarom we eigenlijk aan de discussie begonnen zijn......Best wel irritant, maar uiteindelijk moeten we daar samen hard om lachen!
Verder kan hij af en toe heel erg nuchter uit de hoek komen, terwijl ik echt een emotioneel typje ben, dus dat botst zo nu en dan wel eens. Maar verder houden we na 9 jaar nog steeds van elkaar!
???
) Hij heeft zeker weten ook wel een top 5 van mij.
Vriendje lief doet dit soms ook SamSter schreef:poe, hoelang heb je ??
* Nooit terug smse of heel kortaf
* Half luisteren
* Altijd sex willen ( En ik ben zo'n persoon die dat totaaaal niet boeiend vind)
* Altijd naar andere vrouwen kijken
* Rotzooi niet opruimen
* Bezitterig doen
* Jaloers zijn
* Me willen controleren
* Te veel met andere vrouwen bezig zijn
* Praten over exen
* Praten over sex leven met oude scharrels
* Alleen maar klaagen
* Zeiken dat ik te veel werk
* Me vriendinnen niet accepteren
* Irritant, kinderachtig, storend gedrag
* Luidruchtig doen
* Te veel zuipen
* Veel te hard rijden
Oke oke ik stop, Zijn dr iets meer als 3![]()
en ja mensen, K trek deze figuren serieus aan..![]()
geerke schreef:luffie schreef:Hoe herkenbaar zeg, sommige ergernissen!! Whahaha!
Wat mijn hubbie betreft.........
- Hij eet het liefst elke avond aardappels met jus en een stukkie vlees(geef mij maar pasta,rijst,roerbak en chinees ed)
- Als hij was heeft dan gooit hij die niet in de wasmand met als gevolg dat hij op zeker moment geen schone kleding meer heeft. Vervolgens kijkt hij mij verwijtend aan dat ik niet vaak genoeg wasjes draai.......Daar lach ik dan heul hard om....hihihi!
- Hij weet een discussie vaak zo te draaien dat ik op zeker moment niet eens meer weet waarom we eigenlijk aan de discussie begonnen zijn......Best wel irritant, maar uiteindelijk moeten we daar samen hard om lachen!
Verder kan hij af en toe heel erg nuchter uit de hoek komen, terwijl ik echt een emotioneel typje ben, dus dat botst zo nu en dan wel eens. Maar verder houden we na 9 jaar nog steeds van elkaar!
jee....wat eetgewoontes lijken ze wel erg op elkaar....die van mij is van de aardappels en ik inderdaad van de dingen waar smaak aanzit...chinees,thais,pasta
wat doe jij daar aan?
ik ben gewoon iedere avond 2 verschillende maaltijden aan het koken....iets lekkers en iets saais....
Hahahaha!
, of ik prak de groenten er doorheen met extra jus.....dan is het niet zo droog....) en verder eet hij maar wat de pot schaft. Maar onder aardappels versta ik ook gebakken aardappels en aardappelpuree
.
bepaal ik dus ook wat er op tafel komt. Ik hou wel rekening met dingen die hij echt niet lust, zoals spruitjes. Die eet ik als hij bijvoorbeeld avonddienst heeft, heerlijk!!!!!!