ozzyhorse schreef:Citaat:Bomberjacks e.d. tevens staat Lonsdale voor hen voor: Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Executeren.
Zo kan ik er nog wel eentje bedenken, Adidas staat voor Alle Domme Idioten Doen Aan Sport.
Schaatser Shany Davis, een donkere Amerikaan, loopt trouwens ook in Lonsdale. Zelfs op de grote toernooien. Lonsdale en Nike.
Themuisje, doe niet zo sielugh over homo's. Mijn zoon is een homo, en die is echt niet geslagen met touwtjes en deuren.
maar haar broer wel! En daar doet ze niet zielig over! Ze verteld gewoon hoe het is gegaan, en ja daarom koppeld ze bewust of onbewust mensen met nikes aan terwijl niet alle mensen met nikies aan homo's molesteren! Een vriend van mij is homo en draagt jaja nikes!

Die schoenen veren zo goed, dat je sneller bergafwaarts kan lopen dan op je houten klompen.

(Daarbij vonden mijn ouders het ook teveel geld voor een stuk plastic) Maar goed goedkopere kleding wordt daar ook gemaakt. 

Je gaat ook geen rokje dragen met het idee van 'oooh nu zullen mensen wel eens kunnen denken dat ik graag verkracht word, maar dat maakt mij niets uit hoor! Want voor mij geldt dat niet'