Er is ergens een kasteel waar je een weekend ofzo kunt verblijven of een soort rondtocht naar spookkastelen, heb ik ooit een docu van gezien. Was volgens mij wel ergens in engeland ofzo? Misschien iemand die weet waar ik het oerheb?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:hmja dat klopt cm,ik zat toen ook in dat topic.
kom allemaal maar naar brummen...ik stem voor(en siets vast ook)
edit: In brussel spookte het ook.
Mijn zus heeft een kleine tijd in Brussel gewoond voor haar school. Het huis waar ze woonde(kamer),was volgens mij al erg oud en van oorsprong een klooster oid(herinner het me niet meer helemaal). in elk geval hadden er allemaal vrouwen gewoond(nonnen?zusters?)
1 dag per jaar geloof ik zag je dan een spooktocht daar over de gang,met schimmen met lantaarns...
IcePrincess schreef:In spijkenisse hebben we er twee. Een boerderij waar zo'n 10 jaar geleden een gasexplosie is geweest en waarbij de bewoner en zijn dieren zijn omgekomen. Van veel mensen hoor ik dat als ze in de buurt komen ze rare dingen horen en voelen (gegil, gehinnik, hond die tegen je opspringt, koude rillingen etc.). Ik ben er zelf nog niet in de buurt geweest, durf het niet
.
Ninx schreef:Ik was eens op kasteel Muiderslot, voor een opname van het klokhuis.
Toen moesten we ons verkleden op de zolder, en dat voelde niet helemaal lekker.... Nu ben ik nogal gevoelig, en sowieso op mijn 30ste nog steeds soms panisch in het donker... erger nog: ik kan niet in mijn eentje slapen. Ahum...(knap lastig trouwens).
Anyway, ik gaf aan dat ik het best een gespannen sfeertje vond. De beheerder vertelde toen dat bezoekers en ander personeel vaak de indruk hadden dat ze iemand zagen, of iets voelden.
Hij was nogal sceptisch en wilde voor eens en voor altijd afrekenen met al die 'broodje aap' verhalen. Hij heeft toen gezegd dat hij in zijn eentje de nacht zou doorbrengen op het kasteel om aan te geven dat er niets aan de hand was.
Nu gaf hij aan dat hij sinds die nacht volkomen omgeslagen was, en dat hij er nooit, maar dan ook nooit meer een nacht zou doorbrengen.... het was echt een takkeherrie geweest de hele nacht.... weird humn?
StillAngel schreef:Ninx schreef:Ik was eens op kasteel Muiderslot, voor een opname van het klokhuis.
Toen moesten we ons verkleden op de zolder, en dat voelde niet helemaal lekker.... Nu ben ik nogal gevoelig, en sowieso op mijn 30ste nog steeds soms panisch in het donker... erger nog: ik kan niet in mijn eentje slapen. Ahum...(knap lastig trouwens).
Anyway, ik gaf aan dat ik het best een gespannen sfeertje vond. De beheerder vertelde toen dat bezoekers en ander personeel vaak de indruk hadden dat ze iemand zagen, of iets voelden.
Hij was nogal sceptisch en wilde voor eens en voor altijd afrekenen met al die 'broodje aap' verhalen. Hij heeft toen gezegd dat hij in zijn eentje de nacht zou doorbrengen op het kasteel om aan te geven dat er niets aan de hand was.
Nu gaf hij aan dat hij sinds die nacht volkomen omgeslagen was, en dat hij er nooit, maar dan ook nooit meer een nacht zou doorbrengen.... het was echt een takkeherrie geweest de hele nacht.... weird humn?
Iel ja zie mijn vorige bericht, ben er ook geweest. Ik zag gewoon allerlei beelden voor me in mijn hoofd van uitgehongerde vrouwen die daar in het pikkedonker zitten. haha lekker voor hem dan! ze hebben daar ook allemaal oude (echte) martelapparaten van vroeger. brr!! Ben daar op hte bankje gaan zitten naast de kamer met de martelapparaten, samen met mijn mentor. later kwam er nog ene meisje van mijn klas bij die vond het ook al zo eng en ik had het nooit van haar verwacht maar zij geloofde ook in paranormale dingen enzo. en dus hebben we even zitten praten. ik ga daar igg nooit meer heen!
Siets schreef:Ik moet zeggen dat ik Reuversweerd enger en fascinerender vindt.
http://www.nikhef.nl/~louk/MESKW/PICS/reuversweerd.jpg
En hier de link van de ghosthunter:
http://www.theghosthunter.nl/reuverweerd.htm
Ik vind het zo eng dat ik er liever niet over typ.
Ligt eigenlijk in Cortenoever, maar dat grenst aan Brummen.
Het boerderijtje vind ik ook wel creapy, maar ziet er verder gewoon uit.
tita schreef:Siets schreef:Ik moet zeggen dat ik Reuversweerd enger en fascinerender vindt.
http://www.nikhef.nl/~louk/MESKW/PICS/reuversweerd.jpg
En hier de link van de ghosthunter:
http://www.theghosthunter.nl/reuverweerd.htm
Ik vind het zo eng dat ik er liever niet over typ.
Ligt eigenlijk in Cortenoever, maar dat grenst aan Brummen.
Het boerderijtje vind ik ook wel creapy, maar ziet er verder gewoon uit.
wat een schitterend huis ik zou het zo kopen hoef ik niet over na te denken super huis