Annn schreef:Alsof mensen die een buikje hebben of echt dikzijn niet worden afgekraakt
Je kan bij iedereen wel wat zoeken om af te kraken.
Of je nou te dun bent of te dik, zoals kana al zei, als je tevreden met jezelf bent maken die uitstekende botten of uitstekende vetjes niks meer uit.
Tuurlijk worden die ook afgekraakt.. In de maatschappij is perfect de norm, en omdat niemand perfect is wordt blijkbaar iedereen maar afgekraakt. Als we daar nou met z'n allen niks van aantrekken. Wordt het leven heel wat mooier van!

en een goede kont haha. Alleen had ik idealiter wat grotere borsten willen hebben, maar dat is nou eenmaal niet anders. Ik heb voor de grap net even mijn maten opgemeten: 82 - 71 - 95. Ik schaam me zeker niet voor mijn lichaam. Enige wat een beetje vervelend is, is dat mijn broeken altijd te lang zijn, maar gelukkig heb ik een lieve mama die ze tot nu toe wil innemen.

Enja, maar zoals op het vlak van jongens, ben ik ook zeeer onzeker. Dus, het is eigenlijk een beetje in alle opzichten, en ik doe mijn best om er aan te werken, dus dat komt ooit wel goed denk ik. 

) maten van 88-65-90 kom ik toch aardig in de buurt.
2 weken terug had ik een afspraak met de diëtiste 
).