Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
holly schreef:Oh hou op schei uit.
Ik ben nog steeds in een boze bui.
Komt zojuist een bestelling binnen, nou echt, er ontbreken dingen, er zijn dingen die een andere keer komen, dingen zijn verkleurd, etc etc. Alsof een kleuter met jampotbril het heeft verpakt en wie mag het nu weer op gaan lossen met de leverancier???
Grrr.
Ook mijn huis zit midden in de werklui(ach het is al op de helft) en in de tuin moet nog 3 m2 omgetoverd worden van wildernis naar mooi grindwerk.
En ik ben mijn hersens kwijt. Ik ben lerende voor een examen, maar wat ik ook lees, het blijft niet hangen.
Nee, alles gaat heeeeeel prima hoor, ik smile van oor tot oor![]()
Maar ach, als jij effies een skup blieft, ga maar krom staan dan
Zulke dingen ben ik altijd wel voor in, vrolijkt me gelijk weer op

KiWiKo schreef:Ik heb een schat van een kind............ echt!!!
kind is zo zelfstandig en zo evenwichtig dat ik vandaag een brief kreef van het Meldpunt kindermishandeling dat ik vrijdag bezoek krijg van ze..........
kan er ook wel bij.........
soms moet ik van mijn werk uit eerder weg dan Sanne naar school, en wellicht pakt ze haar tas dan niet zoals ik zou willen met een boterham ed
maargoed ze komen vrijdag bij mij inspecteren, kan er ook nog wel bij.........
maar ik moet wel zeggen dat die brief hier in huis de boel niet vrolijker gemaakt heeft. Ik WEET dat ik geen libelle moeder ben,en ik weet dat mijn kind het bij tijd en wijlen zwaar heeft met mij en de keuzes die ik moet maken in mijn levem
daarom loopt ze ook bij een therapeut PREVENTIEF..... omdat ik niet wil dat mijn kind tegen dezelfde muren oploopt als ik later.......
Dit is voor mij de druppel............ ik kan het niet meer...........

garny95 schreef:meldpunt gaat brieven schrijven of contact zoeken als ze getipt zijn door iemand, waar het over gaat hoor je vrijdag wel. Er zijn blijkbaar mensen die zich zorgen maken.
Misschien is het wel het juiste tijdstip, al komt het zakelijk niet uit, ik snap ook wel dat je in een spagaat zit. soms moeten dit soort dingen gebeuren voor weer een verandering. Hou je hoofd koel, hoe moeten we je voortaan noemen margriet of libelle ?