Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

, hihi ( voor een vrij dag,, euhms ja
)
+ auwe prutsmutsen met instructrice via smsjes
( onder mijn kranten
) haar dochterje stond in de krant,, 

) boek uitgelezen over 'gevoel voor springen' toch 2 uur om gaan kleden en kwart over 2 weg,, half 3 bij tunnel had afgesproken met meisje die mee wou naar de paarden, maar kwam maar niet opdagen,, heb half uur gestaan,,
ze bleek hersenschudding te hebben gehad en had hele dag wezen slapen, maarja geeft niet,, dus ben alleen naar de paarden geweest, ff de stallen gedaan, de bak schoon gemaakt hindernisje, + balkjes klaar gelegt, paardjes naar binnen, Gladstone opgezadeld en gereden ( hij was beetje vervelend en had nergens zin in,, dus na half uur weer gestopt,,
) Nelson opgezadeld en Nelson gereden,, :d ging op zich wel goed,,
hij probeerde wel steeds onder werk uit te komen, maarja dat zit nu eenmaal in hem,,
en is grote uitdaging,,
en heb balkjes gelopen met hem,, ging super,, nog nooit zo rustig over de balkjes gezweefd
, en daarna nog even lekker een bak met aardappelschillen gegeven
, en de balkjes opgeruimd en was tegen half 8 thuis,, bakje vla gehad, en weze smse met vriendin die vanmiddag mee zou gaan,
,
,
, mijn nieuwe leren chaps die ik nog maar 3 maandjes heb en maar eens gepoets met ledercreme
waren grijs geworden,, net het alleen maar schimmel was,, en dat ook op de rest van de spullen,,
, heeelppp wat kan ik eraan doen het weer zwart glanzend te krijgen,, heb zondag wedstrijd