wat doen jullie vandaag?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rody01

Re: wat doen jullie vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:16

Gisteren mijn verjaardag geviert. Heerlijk weer gehad! Echt lekker warm en het zonnetje er bij :D

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:19

Vanavond bij een fjord kijken staat hier te koop op bokt ,heb wel zenuwen eigenlijk :D

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 20:00

heeey,

gecondorleerd, |(
gefeleciteerd, :D
en succes met leren, :o

heb wel weer een druk dagje gehad vind ik zelf :P, hihi ( voor een vrij dag,, euhms ja :P)

vanochtend 5 uur op, kranten lopen :P + auwe prutsmutsen met instructrice via smsjes :P ( onder mijn kranten :P) haar dochterje stond in de krant,, :P
maarja 7 uur maar lekker wezen ontbijten, + tv natuurlijk,, alleen geen ene zender was leuk :O
kwart over 9 naar een vriendin toe,, dus half 10 was ik daar, wezen hardlopen een uurtje en ff wezen drinken + kletsen :P
12 uur thuis,, eten, dutten op de bank,, ( sorry viel bijna in slaap,, ik van 17 word oud :P) boek uitgelezen over 'gevoel voor springen' toch 2 uur om gaan kleden en kwart over 2 weg,, half 3 bij tunnel had afgesproken met meisje die mee wou naar de paarden, maar kwam maar niet opdagen,, heb half uur gestaan,, |( ze bleek hersenschudding te hebben gehad en had hele dag wezen slapen, maarja geeft niet,, dus ben alleen naar de paarden geweest, ff de stallen gedaan, de bak schoon gemaakt hindernisje, + balkjes klaar gelegt, paardjes naar binnen, Gladstone opgezadeld en gereden ( hij was beetje vervelend en had nergens zin in,, dus na half uur weer gestopt,, |() Nelson opgezadeld en Nelson gereden,, :d ging op zich wel goed,, :P hij probeerde wel steeds onder werk uit te komen, maarja dat zit nu eenmaal in hem,, :P en is grote uitdaging,, :D en heb balkjes gelopen met hem,, ging super,, nog nooit zo rustig over de balkjes gezweefd :D, en daarna nog even lekker een bak met aardappelschillen gegeven :P, en de balkjes opgeruimd en was tegen half 8 thuis,, bakje vla gehad, en weze smse met vriendin die vanmiddag mee zou gaan, :o,
en ja toen was het al weer bijna 9 uur,, en zit ik net achter computer,, maarja ik ga weer stoppen ga lekker douchen en weer lekker mijn bedje in duiken moet er morgen weer 5 uur op,, en ben best moe na zo'n benauwde vochtige dag :o,

PS: ik schrok vanochtend gigantische het hoofdstel/chaps/laarzen zijn grijs geworden :( , mijn nieuwe leren chaps die ik nog maar 3 maandjes heb en maar eens gepoets met ledercreme :( waren grijs geworden,, net het alleen maar schimmel was,, en dat ook op de rest van de spullen,, :(, heeelppp wat kan ik eraan doen het weer zwart glanzend te krijgen,, heb zondag wedstrijd |(

groetjes..