zorro schreef:Wat zal jij nu willen zien als oplossing? Wat moet die man doen, zodat jij het hem vergeeft? In mijn ogen zullen excuses genoeg zijn, ik zou er zelf niet eens achteraan zijn gegaan, maar oke. Zoals hier al vaker is genoemd, het gebeurt zoveel, we kijken naar andere mensen, hebben lol om andere mensen, en dat is over het algemeen meer gewoonte als pesterij. In deze wereld vorm je gewoon gelijk een beeld/mening van een ander, zonder diegene te kennen, dat is vaak meer gewoonte als proberen iemand te kwetsen.
Die leraar heeft vast niet bewust gedacht: laat ik dat jongetje eens flink uitlachen en voor gek zetten voor deze klas. Misschien stonden er wel mensen bij te lachen, en dacht hij dat een of ander msn doorstuurding was, dat weten we gewoon niet.
Je ventje is hier niet minder van geworden, en ik snap heel goed dat het jou even heel zeer doet. Maar probeer daar niet in te blijven hangen.
Die man heeft het gezegt, had niet gemoeten, dus heeft hij zijn excuus aangeboden. Wat wil je nog meer? Wanneer is het klaar voor jou?
Als jij je zoontje leert om boos te worden om alles wat een ander tegen hem zegt en hij niet leuk vind, gaat hij het nog zwaar krijgen ben ik bang. Er word zovaak iets gezegt waarvan ik denk: niet leuk, hier houdt ik helemaal niet van. Kunst is juist om er boven te staan, je eigen gang te gaan, en je niet over alles op te winden.
ik zou willen zien dat deze meneer word geschorst.
je hoort niet op een school thuis als je zulke opmerkingen maakt over kinderen en hij wist ook nog dat het haar neefje zoals ik eerder al zei.
het is ook niet de eerste keer dat deze meneer zo iets zegt.
zijn excuus was nogmaals alleen dat hij dacht dat ze hem zelf aan het uitlachen waren nou dat vind ik toch iets anders als een gemeend excuus.