Vinden jullie dit ook zo smerig (en asociaal)?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:35

daantje99 schreef:
Bij ons op school lijkt het soms net een natuurramp!
Niet normaal wat sommige achterlaten...

Haha ja dat geluidloosopenmaken :P soms wacht ik wel ns tot iemand anders doorspoelt haha, maar meestal kan t me niet zo veel schelen. Alle vrouwen hebben t zelfde probleem.

Ja, dat geluidloos openmaken, soms wel een beetje genant, ja :o
Vooral als ik zo tussen 2 lessen door naar het wc moet. Sja, dan is het daar bijna leeg - dus geen lawaai :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:36

Ik doe er altijd een wcpapiertje omheen.
tuurlijk kan je het weleens vergeten, maar bijna altijd wel even wc papiertje ^^
Het is ook zo erg als iemand geen prullrnbak op de wc heeft, moet je met je wcpapier verpakte maandverbandje naar de keuken lopen.
Lekker :')

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:48

Bij ons was er een keer een gebruikte tampon op de spiegel geplakt en met lippenstift bijgeschreven:dit is een tampon(oid) :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:50

Ronja_b schreef:
Hier op school is het gelukkig allemaal netjes ;)
De vuilbakjes zijn al leeg voordat ze nog maar half vol zitten etc.
Bijna nooit rotzooi langs de wc ofzo. De meeste pakken het wel netjes in.
Gelukkig :)
En ik ben ook erg netjes wat wc's betreft. Papier errond en in de vuilbak ;)
En dat is nou toch écht niet moeilijk!
Maar ook ik heb wel eens wat gevonden! Gewoon maandverband in de binnekant van zo'n zwembadhokje geplakt. bahbah! :r

Onze school is thank god ook enorm netjes!
Daarom ga ik er ook rustig elke dag wel (ja elke dag xd) naar de wc. O:)
anders was ik in pauze's wel naar huis gegaan (woon 2 straten verder xD) maar 't is er zo schoon dat t me niet boeit. :))

merel90

Re: Vinden jullie dit ook zo smerig (en asociaal)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:55

Bah, ik dacht dat ik wel een sterke maag had, maar wordt toch een beetje misselijk van al deze verhalen :D

Ik heb zelf een tijdje in een museum schoongemaakt, daar heb ik me ook regelmatig verbaasd over hoe onhygiënisch en schaamteloos mensen kunnen zijn.. Gebruikte tampons op de grond, poepspetters tegen de muur (ja, écht tegen de muur, vraag me niet hoe het gedaan is :D )

Ook ik herken het probleem wel als je ergens naar het toilet moet waar geen prullenbak staat. Je kunt ook zo moeilijk met je afval de wc uitlopen om ergens verderop een prullenbak te zoeken :D

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:03

Heb het meegemaakt dat toen we nog op een flat woonde mijn dochter van toendertijd 2 jaar met bloed op der handen binnen kwam.
Ze had op balkon gespeeld en naar mijn weten lag daar niks waar ze zich aan open had kunnen halen.
Ga ik na het handen wassen op het balkon kijken,ligt er een onderbroek met bebloed maandverband erin op mn balkon :r
Hadden mn turkse bovenburen naar beneden gegooid,vol op mijn balkon.
Ben toen meteen naar boven gestormd.
Hoef denk ik niet te vertellen hoe het gesprek verliep ;)

En heb het ook weleens meegemaakt dat het kind van een vriendin van me met een rood sponsje aan kwam lopen,gevonden in de speeltuin.
Bleek zo'n sponsje te zijn dat je in je vagina stopt als je ongesteld bent zodat je toch nog sex kunt hebben.
Ook ubergoor :( :(

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:11

Meetje22 schreef:
Heb het meegemaakt dat toen we nog op een flat woonde mijn dochter van toendertijd 2 jaar met bloed op der handen binnen kwam.
Ze had op balkon gespeeld en naar mijn weten lag daar niks waar ze zich aan open had kunnen halen.
Ga ik na het handen wassen op het balkon kijken,ligt er een onderbroek met bebloed maandverband erin op mn balkon :r
Hadden mn turkse bovenburen naar beneden gegooid,vol op mijn balkon.
Ben toen meteen naar boven gestormd.
Hoef denk ik niet te vertellen hoe het gesprek verliep ;)

En heb het ook weleens meegemaakt dat het kind van een vriendin van me met een rood sponsje aan kwam lopen,gevonden in de speeltuin.
Bleek zo'n sponsje te zijn dat je in je vagina stopt als je ongesteld bent zodat je toch nog sex kunt hebben.
Ook ubergoor :( :(

Iel dat is écht ranzig en asociaal!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:03

Rebeccaa schreef:
Ronja_b schreef:
Hier op school is het gelukkig allemaal netjes ;)
De vuilbakjes zijn al leeg voordat ze nog maar half vol zitten etc.
Bijna nooit rotzooi langs de wc ofzo. De meeste pakken het wel netjes in.
Gelukkig :)
En ik ben ook erg netjes wat wc's betreft. Papier errond en in de vuilbak ;)
En dat is nou toch écht niet moeilijk!
Maar ook ik heb wel eens wat gevonden! Gewoon maandverband in de binnekant van zo'n zwembadhokje geplakt. bahbah! :r

Onze school is thank god ook enorm netjes!
Daarom ga ik er ook rustig elke dag wel (ja elke dag xd) naar de wc. O:)
anders was ik in pauze's wel naar huis gegaan (woon 2 straten verder xD) maar 't is er zo schoon dat t me niet boeit. :))

Bij ons is het gelukkig ook vrij netjes. Om me goed te kunnen concentreren moet ik eigenlijk ieder uur. Dat kan je niet even heen en weer gaan.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:04

ik heb zelf een poos als vanalles wat gewerkt in een restaurant (afwas keuken/schoonmaken/bediening enz) Nou wat ik daar op de wc tegenkwam :O

Dan maak je die bakjes open dan dan komt er een lucht uit om ziek van te worden, dan ben ik zo blij met de uitvinding die latex/rubber handschoenen heet.

Ik heb zelf altijd extra plasticzakjes bij me voor het geval ze daar niks hebben om in te verpakken. Het is me 2x gebeurt dat ik het vergeten ben en dan rol ik het in wc papier, maar na verloop van tijd raakt dat ook doordrenkt met menstruatiebloed :(:)

Chantal_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:36

Jaime_ schreef:
Ja ik ken het verschijnsel helaas, gadver.. Zouden op alle toiletten wel een briefje mogen hangen of dames hun troep netjes willen inwikkelen :+

In het toilet van de winkel waarin ik werk hangt een a4tje aan de deur of de damens aub hun maandverband goed willen verpakken voordat ze het weggooien. :Y)

Niet normaal eigenlijk dat het briefje daar moet hangen...