Die bejaarden van tegenwoordig..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

siskeh

Re: Die bejaarden van tegenwoordig..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:56

@tries_en_faf:
tja dat soort dingen komen bij kamp westerbork regelmatig voor hoor!
mn broertje werkt daar, en ik hoor toch wel wat verhalen van hem!
niet persee van de oudjes, maar ook van de mensen die slecht ter been zijn.

verder heb ik het gewoon niet op oudjes :P
al zijn sommige zeker wel aardig

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:00

Heb echt een hekel aan oudjes bij de kassa, ze willen altijd voor onder het mom van 'wij zijn oud' . Uhuh, jij hebt de hele dag de tijd om boodschappen te doen en ik ben 3x zo snel; dus daar is het einde van de rij, daaaaagg! :evaw:

Ik sta altijd op in de bus enz maar had dat niet gedaan als iemand een grote mond gaf, of ik nu wel of niet geblesseerd was.
Ben je helemaal betoeterd...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:23

Ik loop nu met krukken, en gister fietsten 2 bejaarde mensen mij voorbij. Hoor ik ze heel doodleuk zeggen:
'tis zonde, zo jong en dan al op krukken'

kreeg haast een minderwaardigheidscomplex :')
Laatst bijgewerkt door Waikiki op 15-06-09 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:31

Ik werk met de echte bejaarden: lees boven de 80 :P
Vind iemand van 60 absoluut niet bejaard.

Er zitten zo af en toe wat bejaarden tussen waarvan ik denk: schaamt u zich niet???
Dat zijn de mensen die altijd zeiken, commentaar hebben, afkraken (niet alleen personeel, ook medebewoners), mensen weigeren aan hun tafel omdat ze vergeetachtig zijn en totaal respectloos zijn.
Ik heb zelf een engelen geduld en blijf beleefd en netjes. Maar spreek ze wel aan op hun gedrag. Heb wel eens personeel echt boos zien worden, omdat ze het spuug en spuug zat waren!
Onze favo tactiek? Kun je niet normaal doen, doen wij je deur dicht (de zeikerds willen altijd hun deur open hebben zodat ze naar de gang kunnen kijken en schreeuwen). Ben je weer lief? dan mag je weer naar de gang kijken :P
(uitzondering natuurlijk mensen die er niets aan kunnen doen dat ze veranderd zijn door een hersentumor of dementie)

De nare jonge mensen van toen, zijn de nare oude mensen van nu.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:26

Overigens kan mijn oma er ook wat van :j Mijn overbuurmeisje is geslaagd voor de havo, en ik was vanmiddag bij mijn oma (woont om de hoek)

* 'goh Suzie is geslaagd he, wat voor niveau deed die ook alweer?'
- 'Havo'
* 'nou nou dat is niet mis, dat doe je haar niet zo snel na he?'
- 'oma ik héb een havo diploma'

:+

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:32

Was bij ons op de trein bijna zo'n geval :P
Ik was net door m'n knie gegaan op school, ik moest m'n been strekken, plooien deed echt teveel pijn.
Vroeg er ook een vrouw of ze mocht gaan zitten, tuurlijk mocht ze!
Maar toen ze zag dat 'k m'n been krampachtig verplaatste en ik aan m'n vriend die tegenover me zat vroeg
of ik m'n been naast hem mocht zetten, wou ze al niet meer.
Blijft maar zitte kinneke! 't is niet erg! :(:) Was wél lief :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:44

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 20:07

Vandaag brak toch wel mijn klomp en nog steeds word ik er boos om als ik eraan denk

Mijn uiterlijk is nogal donker en mij word wel eens gevraagd of ik van joodse afkomst ben
(Ben geen nederlander maar toevallig ook niet van joodse afkomst)

In ieder geval ik zit bij mijn vriend achterop (die ook zwart haar heeft haha) en we hebben net boodschappen gedaan , ik hou een plastic tasje vast maar dezel laat ik perongeluk vallen dus alles ligt over straat heen (kon er gelukkig om lachen zaten geen breekbare spullen in )

Komt een vrouwtje van rond de ik schat 65 jaar langsfietsen , kijkt eens naar ons terwijl we giechelend alles oprapen
Opeens begint ze te roepen : Ja dat heb je met die joden en buitenlanders die kunnen niks die hadden ze jaren geleden al allemaal moeten uitroeien

Nou serieus normaal ben ik altijd erg snel met mijn antwoorden maar hier stond ik toch echt even met mijn mond open van en vriend hetzelfde