Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Nagini schreef:Wat ik ook nogal een ergerpunt is zijn die mensen die dingen uit zichzelf beginnen te vertellen, oh een smsje hahaha.
Of als jij ze iets vraagt en dan antwoorden ze met nee, en ik lag pas om half 6 in bed.
Ja dus vroeg ik daar om? Wil je nu dat ik intresse toon in je leven ofzo dat ik ga vragen waarom?
En dan elke dag weer. Ga toch weg.
Snap niet echt dat jij je hier aan kan ergeren, is toch iets heel menselijks?
Quellian schreef:Ik erger me aan mensen die met regenachtig weer (zoals nu) ineens niet meer kunnen autorijden. Het lijkt wel of de automobilist massaal de motor afzet en gaat steppen ofzo. Laat mij er dan op z'n minst langs
Rebeccaa schreef:Oh echt een gigantische waslijst haha
Mensen die eten
Mensen die drinken
boxers waarvan het randje dubbel zit bij anderen
foundation strepen
te korte broeken
huiswerk
gezeik op school
de jongens uit mijn klas
pesten
regen als ik naar school moet
op de 1 of andere manier erger ik me ook aan álles bij Natuurkunde![]()
muziek van duffy
van die populaire bruggers die elkaar dan gillend en zoenend begroeten
etc.
Anoeska schreef:De SPA-Reine reclame op de radio. Waarbij je iedere keer iemand heeeel walgelijk een slok water door hoort slikken. Ik word echt onpasselijk als 'ie langskomt. MOet steeds naar de autoradio duiken om snel iets anders op te zetten voordat ik weer dat slikgeluid hoor. Ik sta al weken op het punt om een boze mail naar Spa te sturen.
Litterbox schreef:Saskiaatje schreef:Mensen die een topic openen over waar andere mensen zich aan ergeren (probeer eens de zoekfuntie)
Mensen die zich overal aan ergeren
Ik erger me weer aan dit soort mensen... die meteen een topic een doodsteek willen geven
Litterbox schreef:Rebeccaa schreef:Oh echt een gigantische waslijst haha
Mensen die eten
Mensen die drinken
boxers waarvan het randje dubbel zit bij anderen
foundation strepen
te korte broeken
huiswerk
gezeik op school
de jongens uit mijn klas
pesten
regen als ik naar school moet
op de 1 of andere manier erger ik me ook aan álles bij Natuurkunde![]()
muziek van duffy
van die populaire bruggers die elkaar dan gillend en zoenend begroeten
etc.