en als hij je leuk vind en aardig is heb je vanaf dan een gesprek 
maar ik vraag vanalles...wat geen idee :S maar ben dr heel rap in.(mn ex heb ik aangesproken ondanks dat hij wel al heel ff bij ons tafeltje was geweest daar hij mensen die bij ons zaten kon) heb ik aangesproken toen ik nog een vriend had...kreeg geen goed moment was bezig met een vrouw naast hem dan aant bellen en dan weer aant smsen dus uiteindelijk ging hij naar binnen om ff te dansen toen ben ik naar wc gegaan en gewacht tot het nummer net afgelopen was (dit was overgins de eerste x dat ik echt iemand aansprak
) ik loop dus snel naar hem toe pak hem vast bij zn arm en zei: ik moet je toch ff zeggen ondanks dat ik een vriend heb dat je een onwijs lekker ding bent... hij bloost een beetje lacht en zegt ja jij bent ook eigenlijk wel een lekker ding... en toen begon hij te dansen en ik bleef stijf staan (a mn vriend zat buiten dus moest trug en b ik durfde toen nog niet te dansen) toen zei hij, je danst ook heel lekker en lachte een beetje, ik zo ja sorry moet echt weer gaan maar zie je nog want jij kent 2 vrienden van me. gaf hem een kus op zn wang en liep weg en liet hem beteuterd op de dansvloer achter. kreeg die week ruzie met mn vriendje (was pas 2 weken iets dus ja) en t raakte uit. ging mee uit met die vrienden van me en met t oog op de deur voor die ene jongen
en toen kwam hij. Komt hij naar me toe, pakt me vast (zegt niks) roept 1 van die vrienden erbij die komt ook en hij loopt weg... denk ja hallo! erna bier gehaalt en opeens zag ik hem dus ik zo w8 ben zo trug en loop naar hem toe.Ga voor hem staan en zeg: Waar sloeg dat nou net op? en toen waren we in gesprek.. nja die nacht nog werd het mn vriendje
helaas nu uit omdat hij nog wat dingen op een rijtje te zetten heeft maar pffff khoud zo veel van die gast... en gelukkig ist toch wederzijds maar was gewoon ff veel te ingewikkelt.al durfde ik 1 jongen niet aan te spreken... ik zeg hem begon te knikken en verstijfde gewoon ik durfde echt niet toen hebben we t volgende gedaan:
vriend van me ging met een vriend van hem praten,
ik ging 2 bier halen (stiekem eentje voor hem)
zij hoorde hem in de tussentijd uit en zei ja een vriendin van me vind hem leuk maar durft niet met hem te gaan praten.
dus ze roept bij erbij, hij zegt dat ik het gewoon moet doen.
ik zeg dat normaal ook te doen maar ik totaal verstijf bij hem.
dus die vriend spreekt D aan van: eey D dit is een hele goede vriendin van me xanne, xanne dit is nou D. en toen waren we aant praten en geef hem dus mn bier (ofja wil het geven)
D zegt, heb je die niet nodig (heb hem je gekocht en hij weet niet dat het geen toeval was dat die ene me voorstelde en dus t bier voor hem gekocht was)
ik zo nee je mag het wel hebben hoor op 1 voorwaarde, hij vraagt dus wat.
ik zeg als ik je nummer mag hebben (deze krijg ik dus
) en hij kreeg t bier, nog lekker gekletst toen gegaan. Even later d8 ik dat hij naar huis ging dus vraag hem of hij al weg ging, nee zegt hij pas als je me met een rode jas ziet.
om 3 uur stond ik nog wat buiten te klesten eer ik mn ma wakker belde om me te halen en zag hem staan. ik zo rode jas rode jas rode jas!!!
Hij lachen en wij wat kletsen (ondertussen zou ik al bij hem slapen en hij bracht me dag erna wel naar huis) heel netjes zij hij, je kunt op de bank of in bed dan ga ik wel op de bank, waarop ik zei, als ik netjes mn kleren aanhoud kun je dr gewoon naast hoor! dus gezellig samen in bed
veel gepraat onwijs gezellig gehad..lagen tegenover elkaar maar hadden elkaar wel beetje knuffelent vast onder t praten en voor t slapen kreeg ik een kusje op mn voorhoofd en toen zijn we zo als we lagen samen in slaap gevallen 
ken heb btw nog steeds

iig mijn tip gewoon doen wat in je opkomt!! al zeg je dat je eigenlijk niks weet!
Dat probleem heb ik nu al bijna een jaar met dezelfde jongen!! Oogcontact, keer lief lachen, komt ie extra naast me staan maar verder komt het ook niet..ik zou dus ook echt niet weten wat ik tegen hem zou moeten zeggen
(ben ook zo'n held, op sokken)
(althans, dat moeten ze toch 

Maar het werkt
Ik dacht die ziet mij toch nooit staan.. Maar meneer nam daarom zelf maar het inigatief en nu is het m'n vriend

Wat nou sexy dat de vrouw het eerst doet, ik wil ook wel eens aangesproken worden. Mannen vinden het niet alleen leuk denk ik, ze zijn inmiddels ook te lui om uit zichzelf een meid aan te spreken. Als zij het als eerste doen betekend het tenminste dat ze vrij zijn.