jongens/mannen aanspreken met uitgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:27

normaal denk ik er niet bij na het gebeurt of spontaan of als ik er naar toe loop doe ik zo spontaan mogelijk... geen zinnetjes niks vooraf bedacht. ik zeg gewoon wat ik me opkomt.. desnoods goh ik loop naar je toe maar weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen heb jij dat nou ook wel eens? :P en als hij je leuk vind en aardig is heb je vanaf dan een gesprek :D

maar ik vraag vanalles...wat geen idee :S maar ben dr heel rap in.(mn ex heb ik aangesproken ondanks dat hij wel al heel ff bij ons tafeltje was geweest daar hij mensen die bij ons zaten kon) heb ik aangesproken toen ik nog een vriend had...kreeg geen goed moment was bezig met een vrouw naast hem dan aant bellen en dan weer aant smsen dus uiteindelijk ging hij naar binnen om ff te dansen toen ben ik naar wc gegaan en gewacht tot het nummer net afgelopen was (dit was overgins de eerste x dat ik echt iemand aansprak :P) ik loop dus snel naar hem toe pak hem vast bij zn arm en zei: ik moet je toch ff zeggen ondanks dat ik een vriend heb dat je een onwijs lekker ding bent... hij bloost een beetje lacht en zegt ja jij bent ook eigenlijk wel een lekker ding... en toen begon hij te dansen en ik bleef stijf staan (a mn vriend zat buiten dus moest trug en b ik durfde toen nog niet te dansen) toen zei hij, je danst ook heel lekker en lachte een beetje, ik zo ja sorry moet echt weer gaan maar zie je nog want jij kent 2 vrienden van me. gaf hem een kus op zn wang en liep weg en liet hem beteuterd op de dansvloer achter. kreeg die week ruzie met mn vriendje (was pas 2 weken iets dus ja) en t raakte uit. ging mee uit met die vrienden van me en met t oog op de deur voor die ene jongen :P en toen kwam hij. Komt hij naar me toe, pakt me vast (zegt niks) roept 1 van die vrienden erbij die komt ook en hij loopt weg... denk ja hallo! erna bier gehaalt en opeens zag ik hem dus ik zo w8 ben zo trug en loop naar hem toe.
Ga voor hem staan en zeg: Waar sloeg dat nou net op? en toen waren we in gesprek.. nja die nacht nog werd het mn vriendje :P helaas nu uit omdat hij nog wat dingen op een rijtje te zetten heeft maar pffff khoud zo veel van die gast... en gelukkig ist toch wederzijds maar was gewoon ff veel te ingewikkelt.

al durfde ik 1 jongen niet aan te spreken... ik zeg hem begon te knikken en verstijfde gewoon ik durfde echt niet toen hebben we t volgende gedaan:
vriend van me ging met een vriend van hem praten,
ik ging 2 bier halen (stiekem eentje voor hem)
zij hoorde hem in de tussentijd uit en zei ja een vriendin van me vind hem leuk maar durft niet met hem te gaan praten.
dus ze roept bij erbij, hij zegt dat ik het gewoon moet doen.
ik zeg dat normaal ook te doen maar ik totaal verstijf bij hem.
dus die vriend spreekt D aan van: eey D dit is een hele goede vriendin van me xanne, xanne dit is nou D. en toen waren we aant praten en geef hem dus mn bier (ofja wil het geven)
D zegt, heb je die niet nodig (heb hem je gekocht en hij weet niet dat het geen toeval was dat die ene me voorstelde en dus t bier voor hem gekocht was)
ik zo nee je mag het wel hebben hoor op 1 voorwaarde, hij vraagt dus wat.
ik zeg als ik je nummer mag hebben (deze krijg ik dus :P) en hij kreeg t bier, nog lekker gekletst toen gegaan.
Even later d8 ik dat hij naar huis ging dus vraag hem of hij al weg ging, nee zegt hij pas als je me met een rode jas ziet.
om 3 uur stond ik nog wat buiten te klesten eer ik mn ma wakker belde om me te halen en zag hem staan. ik zo rode jas rode jas rode jas!!!
Hij lachen en wij wat kletsen (ondertussen zou ik al bij hem slapen en hij bracht me dag erna wel naar huis) heel netjes zij hij, je kunt op de bank of in bed dan ga ik wel op de bank, waarop ik zei, als ik netjes mn kleren aanhoud kun je dr gewoon naast hoor! dus gezellig samen in bed :D veel gepraat onwijs gezellig gehad..lagen tegenover elkaar maar hadden elkaar wel beetje knuffelent vast onder t praten en voor t slapen kreeg ik een kusje op mn voorhoofd en toen zijn we zo als we lagen samen in slaap gevallen :)

ken heb btw nog steeds :D

iig mijn tip gewoon doen wat in je opkomt!! al zeg je dat je eigenlijk niks weet!

Anoniem

Re: jongens/mannen aanspreken met uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:45

volgens mij(en ik heb het ook gecheckt)zijn mannen sowieso al wel gecharmeerd van vrouwen die het voortouw nemen.
dus inderdaad op je allerschattigst struikelen,allerliefst "per ongeluk"wat bier over hem heengooien(subtiel,en dan lief lachen,je meest onschuldige "knipperknipper"oogjes opzetten en een beetje stuntelen).
Vinden ze schattig.
Als je als een té stoere chick overkomt,schrikt het ze af..

Hoewel soms ook wat zelfspot en humor erg gewaardeerd worden.
je moet mannen gewoon het idee geven dat zij jou hebben "gewonnen"in plaats van andersom..

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:55

Haha herkenbaar Liselot ;) Dat probleem heb ik nu al bijna een jaar met dezelfde jongen!! Oogcontact, keer lief lachen, komt ie extra naast me staan maar verder komt het ook niet..ik zou dus ook echt niet weten wat ik tegen hem zou moeten zeggen :n (ben ook zo'n held, op sokken)

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:50

Never ever :D
Die komen gewoon naar mij :Y) (althans, dat moeten ze toch ;) )

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 11:12

ik weet niet of het al in dit topic is gezegd....

Maare loop een keertje weg bij je vriendinnengroepje. Voor jongens/mannen lijkt het soms heel bedreigend: een vrouw tussen haar vriendinnen. Dus ga bijvoorbeeld even alleen aan de bar staan, als hij in je geinteresseerd is dan ziet hij dat. En tadaaa daar staat ie!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 11:17

had vannacht beet :D

keer op keer flink oogcontact gemaakt. vlakbij hem gaan staan op de dansvloer. toen begon zijn vriend tegen me aan te blaten en keer ik zijn kant op met de uitdrukking "help!!" op mijn gezicht. en voila, ik had contact :D

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 11:19

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 11:57

Haha mooi dat je beet had vannacht! :D Ging dus wel easy?

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 12:14

MamaMiesje schreef:
Wat trouwens NIET handig is (als op stap zijnde mama dan wel) :

(Veel te jonge :P ) jongen komt op je af.
"Weet jij hoe laat het is?"
Jij pakt je telefoon om te kijken hoe laat het is en laat hem het zien.
"Oh oke. Is dat je kindje?"
-Eh... *kijkt op schermpje* ja :j
"Oh oke, bedankt he? Doei!"

:')

_O- _O- _O-

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 12:49

Nueve schreef:
Haha mooi dat je beet had vannacht! :D Ging dus wel easy?

mwhoa, deed er al met al nog een uur over :D maar scheelde wel dat ik de indruk had dat hij ook echt interesse in mij had

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 12:51

Part of the game he. :D Helpt idd wel dat hij ook geinteresseerd lijkt te zijn. Anders zou ik echt niet zo snel iets doen ofzo.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 13:00

latnahc2 schreef:
MamaMiesje schreef:
Wat trouwens NIET handig is (als op stap zijnde mama dan wel) :

(Veel te jonge :P ) jongen komt op je af.
"Weet jij hoe laat het is?"
Jij pakt je telefoon om te kijken hoe laat het is en laat hem het zien.
"Oh oke. Is dat je kindje?"
-Eh... *kijkt op schermpje* ja :j
"Oh oke, bedankt he? Doei!"

:')

_O- _O- _O-

_O-

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 15:51

Ik ben echt zo'n flapmuts die na een beetje oogcontact rechtstreeks op iemand afloopt m vast aan zn hand pakt en hem de hele kroeg doorsleept waarna ik bedenk dat ik me nog moet voorstellen en ik vaak een heel verhaal begin te vertellen waar niemand iets van snapt :+ Maar het werkt :D

Edit: Ik heb trouwens eigenlijk maar één keer gehad dat ik echt niet op een jongen af durfte stappen. Maar dat was in de trein en hij was gewoon te knap en leuk! :o Ik dacht die ziet mij toch nooit staan.. Maar meneer nam daarom zelf maar het inigatief en nu is het m'n vriend :+:

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 16:00

net een beetje heen en weer gesmst en hij stelde voor om morgenavond wat te gaan drinken :)

meiden, ik heb een date :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 16:17

Aaah leuk man! Had je nou zonder dit topic ook zo geprobeer om met hem in contact te komen of niet? :D

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 16:23

LiSSy schreef:
pfffft, ik ben daar zo'n vreselijke klungel in!

ik ga regelmatig uit, zie wel eens een leuke vent en heb dan ook nog wel eens oogcontact. het banketstaaf is alleen dat ik nooit op een man durf af te stappen die ik leuk vind. weet echt niet wat ik dan moet zeggen en sta dan met mijn bek vol tanden :o

hoe doen jullie dat?
Pff!!

Dat had ik altijd met vrouwen..

En met zo iemand als jij zou het dan echt nooit wat worden :D

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 16:52

hee lissy super :D !!

Zal ik vanavond mezelf als vrijwilliger aanstellen om wat dingen uit te proberen ? :))

gewoon wat simpele dingen:
1) oogcontact
2) op hem af lopen en een compliment geven
3) tegen hem aanbotsen, heel lief knipperen en verontschuldiging aanbieden :))

kijken wat het beste helpt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 17:08

Hilde_q schreef:
hee lissy super :D !!

Zal ik vanavond mezelf als vrijwilliger aanstellen om wat dingen uit te proberen ? :))

gewoon wat simpele dingen:
1) oogcontact
2) op hem af lopen en een compliment geven
3) tegen hem aanbotsen, heel lief knipperen en verontschuldiging aanbieden :))

kijken wat het beste helpt :=

En als wij nou jouw lijstje mogen aanvullen? }>

4) per ongeluk een kléín beetje van je drank over hem heen gooien, en verontschuldiging aanbieden
5) struikelen - haaa letterlijk voor hem vallen
6) [later op de avond :Y)] gewoon uit het niets met hem dansen

Je krijgt nog een drukke avond. :Y) :Y)

DefJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 17:15

poe ik denk er niet zo over na hoor!
Ik ben ook al lang geen vrijgezel meer (9jr.), maar ik spreek gewoon vrolijk iemand aan hoor, als ik daar zin in heb.
Ik heb geen taktiek, flap gewoon alles eruit wat ik denk.
Werkt prima hoor, nog nooit geen blauwtje gelopen :D

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 17:17

Bij mij is het meestal ook oogcontact, paar blikken heen en weer en dan verdwijn ik mysterieus in de menigte, voorgoed. :+

Ik hou juist van mannen die juist op míj afstappen! :\ Wat nou sexy dat de vrouw het eerst doet, ik wil ook wel eens aangesproken worden. Mannen vinden het niet alleen leuk denk ik, ze zijn inmiddels ook te lui om uit zichzelf een meid aan te spreken. Als zij het als eerste doen betekend het tenminste dat ze vrij zijn. :\

En ik ben ook echt het type; hey leuke jongen! En dan; hij heeft ook een leuke vriendin. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 17:18

Roane schreef:
En ik ben ook echt het type; hey leuke jongen! En dan; hij heeft ook een leuke vriendin. -O-

Hahaha ja had ik laatst ook! Stond ie opeens met een chick en zoenen enzo. Maar ik had echt de hele avond oogcontact en zelfs tijdens dat hij aan het zoenen was nog dus dat is echt fokking raar. _O-

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 17:20

Ik kan dan ook lekker babbelen met een jongen, voel ik me eindelijk een beetje op m'n gemak... komt z'n hele fanclub aanhollen, waardoor ik automatisch altijd een beetje naar de achtergrond vervaag... :o

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 17:29

nueve:
haha ik zal eens kijken wat ik in de strijd gooi :P

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 17:57

hilde: ben benieuwd!!

ik zit nu al te denken wat ik morgen aan ga trekken :o :))