Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

babydolll schreef:Daar doen de meeste ook niet zo moeilijk over hoor, ik had was nog niet eens 16.. gewoon eerst vragen of dat een probleem is. Maar groot gelijk heb je, de verleiding is te groot als die in je schuur staat en je mag er nog niet op rijden
, Helemaal als papa en mama dan even weg zijn haha WinSel schreef:ik neem sowieso iemand mee die er veel verstand van heeft
rooz1993 schreef:Hee, zit dit al mee telezen. Ik ga in oktober mijn certivicaat halen:D en mijn scooter, ik haal mijn scooter(Sym mio) bij een erkende dealer. vindt het vertrouwelijker en als het niet goed is kun je hem gewoon terug brengen. maar nu heb ik egienlijk een vraagje. ik ga dan 7 of 8 oktober op. Hoeveel kost die dan?
Groetjes
SamSter schreef:babydolll schreef:Daar doen de meeste ook niet zo moeilijk over hoor, ik had was nog niet eens 16.. gewoon eerst vragen of dat een probleem is. Maar groot gelijk heb je, de verleiding is te groot als die in je schuur staat en je mag er nog niet op rijden
inderdaad , proefritje door de straat als je gaat kijken kan geen kwaad hoor!
Maar die verleiding als je je ceti nog niet heb en hij staat dr al, Helemaal als papa en mama dan even weg zijn haha
mn toenmalige vriend had er een 70cc onder gedouwt.. reed ik daar met 100 door de straat
SamSter schreef:WinSel schreef:ik neem sowieso iemand mee die er veel verstand van heeft
Nog een tip!
Vraag als je bij een patriculier gaat kijken even naar de papieren, Dus of ze de gebruiks aanwijzingen hebben , Onderhouds papieren enzo, Kan je meteen zien of die echt bij een dealer in onderhoud is geweest en dat ze dr niet zelf aan hebben zitten prutsen
SamSter schreef:K heb serieus toch echt de gebruiksaanwijzing van mijn scooter's nog haha, Als die ene verkocht word krijgt zn nieuwe baasje hem dr gewoon bij haha, Staat vanalles in, Zelfs hoe je de tankdop dr op moet zetten
SamSter schreef:Praktijkexamen?
Op een later tijdstip moet voor het behalen van rijbewijs AM niet alleen een theorie- maar ook een praktijkexamen worden afgelegd. Het ministerie van Verkeer en Waterstaat bekijkt nog hoe het praktijkexamen eruit moet komen te zien en wanneer het examen wordt ingevoerd
Bron: CBR.nl
Dus dr is nog geen datum wanneer de praktijk lessen gaan beginnen, Dus voorlopig kost het halen van je ceti nog steeds 32,45 euro.