Aan de andere kant ben ik wel blij dat ik deze lengte heb, ondervind nergens hinder van, dat ik te groot of te klein ben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
trudel schreef:ik ben 1.88m
heb er nu wel vrede mee als je op stap bent vind iedereen me zo weer terug haha!!
broeken koop ik meestal van de merk only en dan lengte maat 36!
ik ben op mijn 14de geopereerd aan mijn knieen mijn groeischijven ofzo zijn toen gebroken aan beide benen en dan groei je niet meer...
meer meiden die dit hebben gehad??
Groetjes!!

) en hij kan mij prima dragen, het staat alleen niet al te charmant, met mijn lange benen eronderuit.
Goofke schreef:Lange mensen, joeppie!![]()
Ben dmv hormonen blijven steken bij 1.87m, mijn armen zijn 1.95 breed, dus denk dat ik daar anders was blijven steken. Ben dus wel blij met de keuze van de hormonen.
1.87 is nog lang, maar broeken enzo zijn bij mij niet zo'n probleem (geen modellen middeltje, gewoon maak 40) maar schoenen wel (maat 43). Zou ook niet zo snel hakken aandoen.
Vriendlief is 2.00m, daar toch wel blij mee. Paardje haald de 1.70 ook dik en groeit nog, dus helemaal tevreden!
Van de groeischijven breken heb ik ook gehoord, maar dacht dat ze dat voornamelijk deden bij jongens? Omdat die niet de hormonen kunnen krijgen die meiden krijgen? Bij meiden proberen ze dan die groeischijven in de knieen en handen te laten stoppen. Rug groeit idd nog wel door, maar is bij mij allemaal wel in verhouding.
Vrouwen zijn trouwens gemiddeld 1.73 en mannen 1.83 geloof ik
Melkboer?!

love_JB schreef:Ik ben 1,82 lang, vriendlief is 2,03, dus voel me helemaal niet lang. In de vriendengroep zijn alle jongens sowieso langer. Draag dan ook gerust hakken.
Spijkerbroeken zijn wel een ramp, ben lang en smal en dat geldt ook voor mijn vriend. Rijbroeken heb ik altijd van eurostar die zijn extra lang. T-shirt en truien is goed zoeken naar een model met lange mouwen.
Ik rijd zelf op een fries van 1,68 dus lijkt ik gelukkig niet zo lang.

Hakken dragen doe ik niet, maar dat komt omdat ik zwakke voeten heb en ook altijd van die steunzooltjes nodig heb. Heb ooit wel een keer hakken geprobeerd, maar ik viel steeds bijna om haha, en na een dag had ik zoveel last van mijn voeten, dat ik zoiets had van dit draag ik nooit meer 

Ik ben 1.83 en ik vond het vroeger soms wel erg, maar sta er nu ook niet meer zo bij stil, ik denk eigenlijk dat ik het erger had gevonden als je heel klein bent. Ik ga alleen volgend jaar voor een jaar naar Argentinie en daar zijn ze vrij klein, dus ik zal wel opvallen, helemaal omdat ik ook nog blond ben haha 

) was ik een half jaar 6 cm gegroeid. Ik moest van de huisarts naar het AZL in Leiden toe, naar een Endocrinoloog. Ik ben daar binnenste buiten gekeert en overal zijn foto's van gemaakt. Ze hebben gezegd dat ik tussen de 1.784 en de 1.807 zou worden. Ik ben 1.805 geworden. Elke maand moest ik er heen om gewogen, gemeten en kijken hoeveel ik nu weer was gegroeid. De arts adviseerde geen groei remmers te nemen. Er waren nog te veel bijwerkingen. Ik denk dat het nu heeeeel anders is.
Hebben jullie ook zwakke gewrichten?
Sky_Sam_Floo schreef:Daar heb ik nooit last van.
Ik heb wel waarschijnlijk door mijn lengte dat ik sneller duizelig wordt.
Daar ben ik toen voor naar de dokter geweest en die zei toen dat het met mijn lengte
te maken had maar ik hoop toch echt wel dat het weer overgaat!![]()
Verder heb ik nooit last van mijn gewrichten of derg.

Jildau schreef:Sky_Sam_Floo schreef:Daar heb ik nooit last van.
Ik heb wel waarschijnlijk door mijn lengte dat ik sneller duizelig wordt.
Daar ben ik toen voor naar de dokter geweest en die zei toen dat het met mijn lengte
te maken had maar ik hoop toch echt wel dat het weer overgaat!![]()
Verder heb ik nooit last van mijn gewrichten of derg.
Dat heb ik ook, als je snel opstaat enzo he? Dat komt omdat je bloed dan niet snel genoeg omhoog stroomt ofzo begreep ik..
Heino schreef:Ik ben 1.81 en vind het op z'n tijd best irritant. Ik vind het toch prettiger wanneer mn vriend langer is, en zoveel lange mannen zijn er nu ook weer niet. Maar de mijnes is 1.86 dus dat scheelt weer. Het grootste probleem vind ik broeken kopen, ik heb namelijk ook echt lange benen, dus pas standaard confectiematen sowieso niet... En het is rot met sommige paarden, ik vind Andalusiërs geweldig maar die worden zo groot niet...