Toen het met mijn ex uitging, heb ik dankzij bokt doorgezet, en ben ik niet weer naar hem teruggegaan, als ik iemand anders die steun ook kan bieden, graag.......
Haha.Maar ook heel fijn te lezen dat het bij veel mensen wél goed gaat!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Haha.
tante_trien schreef:Ik moet zeggen dat ik ook vaak naar die het-is-uit topics kijk!
Toen het met mijn ex uitging, heb ik dankzij bokt doorgezet, en ben ik niet weer naar hem teruggegaan, als ik iemand anders die steun ook kan bieden, graag.......Haha.
Maar ook heel fijn te lezen dat het bij veel mensen wél goed gaat!
afgelopen maandag was het heel even uit tussen mij en mn vriend na een fikse ruzie
nikita_benno schreef:ik ben ook verliefd we hebben ook net 2 maanden met elkaar net als suuszels en we hebben heel wat problemen en ruzie gehad door een fout van meneer maar gaat hopelijk nu wat beter maar verliefd ben ik nog wel
( via pb kan ik uitleg geven over de fout van meneer)
Moelie schreef:nikita_benno schreef:ik ben ook verliefd we hebben ook net 2 maanden met elkaar net als suuszels en we hebben heel wat problemen en ruzie gehad door een fout van meneer maar gaat hopelijk nu wat beter maar verliefd ben ik nog wel
( via pb kan ik uitleg geven over de fout van meneer)
Aiaiai, 2 maandjes bij elkaar en nu al zo'n problemen? Dat is niet fijn! Hopelijk komt het goed