verliefd en jullie??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Re: verliefd en jullie??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:16

Ik moet zeggen dat ik ook vaak naar die het-is-uit topics kijk! :j
Toen het met mijn ex uitging, heb ik dankzij bokt doorgezet, en ben ik niet weer naar hem teruggegaan, als ik iemand anders die steun ook kan bieden, graag....... :D Haha.

Maar ook heel fijn te lezen dat het bij veel mensen wél goed gaat! :j

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:51

tante_trien schreef:
Ik moet zeggen dat ik ook vaak naar die het-is-uit topics kijk! :j
Toen het met mijn ex uitging, heb ik dankzij bokt doorgezet, en ben ik niet weer naar hem teruggegaan, als ik iemand anders die steun ook kan bieden, graag....... :D Haha.

Maar ook heel fijn te lezen dat het bij veel mensen wél goed gaat! :j

ja bokt sleept je overal doorheen letterlijk :D
toen mijn ex vreemdging(en dat ging meneer vanaf dag 1 en heeft dat 5,5 maanden vol kunne houden)
heb ik ook mijn meeste uren op bokt doorgebracht.
alleen is het jammer dat je soms zo snel commentaar krijg op dingen en dan niet op de vriendelijke manier ;) afgelopen maandag was het heel even uit tussen mij en mn vriend na een fikse ruzie ;(

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:54

nikita_benno schreef:
ik ben ook verliefd we hebben ook net 2 maanden met elkaar net als suuszels en we hebben heel wat problemen en ruzie gehad door een fout van meneer maar gaat hopelijk nu wat beter maar verliefd ben ik nog wel
( via pb kan ik uitleg geven over de fout van meneer)

Aiaiai, 2 maandjes bij elkaar en nu al zo'n problemen? Dat is niet fijn! Hopelijk komt het goed :)

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:00

Moelie schreef:
nikita_benno schreef:
ik ben ook verliefd we hebben ook net 2 maanden met elkaar net als suuszels en we hebben heel wat problemen en ruzie gehad door een fout van meneer maar gaat hopelijk nu wat beter maar verliefd ben ik nog wel
( via pb kan ik uitleg geven over de fout van meneer)

Aiaiai, 2 maandjes bij elkaar en nu al zo'n problemen? Dat is niet fijn! Hopelijk komt het goed :)

nee das zeker niet fijn maar dat komt door de fout van meneer kan mezelf niet de schuld geven aangezien hij iets heeft gedaan wat mij niet beviel.
sterker nog afgelopen maandag was het ff uit.