Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

dees_daan schreef:@ _nancy als wij niet genoeg meer hebben, of als mensen een groot bedrag willen pinnen dan roep ik mijn bedrijfsleider, die haald het geld wat de klant wil pinnen dan uit de kluis. zo hoort het ook vind ik, dat is een extra service die je hebt, en een klant kan niet weten/kan er niets aan doen dat jij niet genoeg briefgeld hebt, jullie hebben ook vast een kluis?
Rachelle_12 schreef:Mijn vader gaat altijd met ze praten, zo grappig
en dan achteraf zegt hij altijd: wat een simpele zielen

dees_daan schreef:@ _nancy als wij niet genoeg meer hebben, of als mensen een groot bedrag willen pinnen dan roep ik mijn bedrijfsleider, die haald het geld wat de klant wil pinnen dan uit de kluis. zo hoort het ook vind ik, dat is een extra service die je hebt, en een klant kan niet weten/kan er niets aan doen dat jij niet genoeg briefgeld hebt, jullie hebben ook vast een kluis?

( ik studeerde toen wiskunde en natuurkunde) 
dat mogen alleen de bedrijfsleiders, wij doen er niet moeilijk over, ze horen daar extra te kunnen pinnen, dan moet het ook kunnen vind ik.. als het nou om 200 euro of meer gaat en het is een kleine supermarkt oké.. maar als jij geen 5'jes meer hebt, dan moet de kluis ook open neem ik aan? of moet je dan alles met kleingeld gaan doen (wat dan ook snel op is) ik ben wel blij dat wij iig niet zo werken en de klanten daarin iig niet teleur hoeven te stellen.. ik krijg ook vaak de vraag hoeveel kan ik opnemen? hoeveel wilt u opnemen? en dan kijken ze me raar aan haha..
ook als ik zelf boodschappen doe. ik heb een paar maanden terug s'ochtends bij de AH gestaan, bij de kassa en er stonden 5 medewerkers bij het servicepoint te praten, ik stond er een beetje van ja welke kassa moet ik hebben? ze lieten me gewoon staan, pas na een tijdje kwam er iemand, ik kan daar niet zo goed tegen.. je word betaald om te werken, niet om je weekeind te bespreken..
Dan krijg je eerst te zien op je schermpje dat er 700-zoveel geld teruggegeven moet worden, moet je de klant uitleggen dat je iets hebt verkeerd gedaan omdat die het allang heeft opgemerkt, en dan met een kop als een boei nog gaan uitrekenen hoeveel het moet zijn
Of een 0 te weinig, dat levert ook nare situaties op in het begin
pinuts schreef:tsjah, als ik ga winkelen, autorijden, weet ik veel wat.. houdt ik rekening met anderen en neem ik liever rustig de tijd, in plaats dat ik ga dringen en mezelf helemaal opjutten.. dat heeft geen nut, en ik heb snel medelij met zon meisje. Iedereen maakt welleens fouten, en ik ben blij als ik in een winkel geholpen kan worden, ik houdt er rekening mee dat die mensen keihard aant werk zijn, dat vergeten anderen soms nog welleens..
)

dees_daan schreef:ik vind nog steeds dat het beter geregeld moet worden, óf ze de service er uit moeten gooien.. ik vind het al helemaal niet kunnen dat je klanten weigerd bij te laten pinnen terwijl het wel kan.. en als iemand 50 bij wil pinnen, en iedereen betaald met 50 dan kan het toch prima? jij hebt briefjes van 50 in je la genoeg dan, en de klant wil er 1 van hebben..
ik zou pissig worden als het aangegeven staat dat je bij kan pinnen, ik wil een klein bedrag van 50 euro bij pinnen, en dat kan vervolgens niet.. en dan verwijzen ze je door naar de bank.. beetje de c1000 reclame..
niets tegen jou hoor, maar dat zouden ze beter moeten regelen dan..