Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
daban schreef:SecretLIN schreef:Maaar ik moet zeggen dat ik ook wel heel graag in drenthe zou willen wonen lekker in de bossen eigenlijks wel liever daar dan hier
Vriendin van me heeft net een huisje gekocht in 't Zandt nou dat lijkt me niks om daar te wonen
Ben overigens wel benieuwd waat TS evt wil gaan wonen
Leuk waar in t'Zandt???
Is een leuk dorpie
PlukenKrul schreef:Daar zijn nog steeds regelmatig (nou ja, wat is regelmatig) wedstrijden Janine. Ik schaam me bijna om het te zeggen, maar m'n ouders wonen dus in 't Zandt.
De dader is toch al gepakt...
PlukenKrul schreef:You never know, haha nee, maar het is nou niet een dorp die bekend staat om z'n gezelligheid oid
Maar m'n ouders wonen nog wel in het "goede" gedeelte
Ik snap niet waarom mensen over ''het hoge noorden'' spreken. Het westen, dat is pas ver!
) en omdat al onze familie in Friesland woonde gingen we regelmatig die kant op. Nu wonen we in Groningen en ik ben nog wel met enige regelmaat in Noord-Holland te vinden, de afstand is prima te doen vind ik. We wonen in Kornhorn, een ontzettend kerkelijk gehucht maar we hebben totaal geen problemen met de mensen hier en zij ook niet met ons geloof ik
Dus ik zou zeggen meteen doen!
Banjer schreef:dovish schreef:Nouja, de dader van uit 't Zand woont nu in Uithuizen, dus 't Zand lijkt me nu aardig veilig
hmm... zijn we lekker mee...

) in het kustgebied willen wonen. Het is daar zo'n vlakte en doods... Mijn ouders wilden zo'n 15 jaar geleden ergens een huis kopen in de buurt van Delfzijl. Ik weet er zelf niet zoveel meer vanaf, maar mijn twee oudere zussen zijn toen behoorlijk in protest gegaan. We gingen met ons 5-en een keer 'toeren' aka 'huis kijken' in waarhetookwas op een zondag. Wat ik mij nog kan herinneren is dat het érg stil was op straat (letwel, ik kom zelf uit de middle of nowhere in drenthe
) en dat het echt een gehucht was niet te zuinig 
Banjer schreef:en het noorden is sowieso beter qua weer... het westen heeft slecht weer gehad en wij zon...heb zelfs nog zonder jas een buitenrit gemaakt vandaag..

20 km vanaf Groningen. Ik zou hier echt nooit meer weg willen en ik moet er niet aan denken om in een stad te moeten wonen. Dat is echt niks voor mij

) Maar het is gewoon zo, mensen uit het oosten van Groningen zijn echt anders dan de westerlingen zoals ik ze ken.
, ligt vrij centraal, dus vanuit elke hoek binnen het half uur te bereiken en daar kun je je hart ophalen. Was Groningen niet uitgeroepen tot mooiste stad of in elk geval bovenaan in het lijstje? Bijna alles is er te verkrijgen. Thuis is er heerlijk ruimte en rust. Ideale combinatie. Verder heb je ook verschillende meren, wat weer leuk is voor de zomer, oldambtmeer, blauwe stad, schildmeer, zuidlaardermeer, grunostrand, kun je heelrijk in zwemmen. Maar ook in vele kanaaltjes wordt gewoon gezwommen.