maargoed
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

de hele vloer was oranje.. 
Steffie89 schreef:Meen je dat!
Bij ons op het werk zijn ze gewoon verzekerd tegen stommerij kosten..
dees_daan schreef:bij de kippenslachterij (eenmalig baantje om mijn pony te kunnen komen, wat een rotwerk)
ik stond bij de pootinpak, je pakt de poten dus in, in een krat, en die moet je dan achter je op een soort lopende band zetten (werkte met een soort rollers) ik wou snel, en gooide die kratten dus zonder goed te kijken naar achter, (10 kilo per krat) staat de chef ineens achter mij, waarom gooi je dit op de grond? met een krat met een hoop kippenpoten er in.. had ze dus over de lopende band gegooit![]()
verder heb ik op mijn werk (supermarkt) wel eens eieren in mijn kassahokje laten vallen ook lekker..
of een glibberige hele schouderham in de toonbank gegooit, ik had hem in mijn handen en zou hem op de snijmachine leggen, maar dat ging niet helemaal goed.
ook hebben we een soort plank waar je een kaas op kan leggen, daar zit een soort ijzerdraadje met een handvat op, zodat je de kaas doormidden kan doen, die heb ik ook al eens gesloopt omdat ik blijkbaar te hard trok..
verder heeft een collega wel eens een bak vet laten vallen in de koeling van de slagerijde hele vloer was oranje..
afwasmiddel in de vaatwasser is hier ook wel eens gebeurd..
en nog een mooie van een vorige bedrijfsleider die de personeelswc's wel even zou dweien, ik moest een half uurtje later naar de wc, en die stond helemaal blank.. hij had die dweil dus gewoon uit het water gehaald en daarvoor niet even het overtollige water eruit gehaald
ook zijn er wel eens waardebonnen van de Gall & Gall aangenomen, ook heel slim
Stond ineens met een stom handvat en een stukje ijzerdraad in mn handen

Waarop die man antwoordt: Hallo, met peter, nou we hadden het niet meer.
Thaliaatjuh schreef:Flying_Angel schreef:Nou friet bakken die halfgaar is dat kan eigenlijk niet, omdat het altijd een bepaalde tijd er in zit.En saus vergeten doe ik eigenlijk nooit,
dan is het dus standaard halfgaarhaha niet persoonlijk hoor.. vind het alleen smerig
Maar in ieder geval hoort dat niet zo!

maar daar dacht ik nog niet echt iets van... tot ik geknetter hoorde, dat steeds harder werd
en de vonken sloegen er al vanaf
en de hele afdeling had geen electriciteit meer