Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:06

_O- Ja heb ik ook altijd =P Dan ga ik altijd maar een beetj enep doen:p Dan gaat het bij hem ook sneller! :o
whahaha maar goed:) T gaat inderdaad wel een beetje te andere kant uit :Y)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:06

Kostolany schreef:
Want hee...hij mag toch gewoon stappen zonder jou? Dat is al een hele vrijheid.

Als je dit serieus meent, heb ik echt medelijden met jouw vriend.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:07

Marije112 schreef:
Adil18, dat is ook sneu voor hem :P.

Hoezo, ik zei 'nog beter' ;) :D

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:07

Hij hoeft zich ook niet te verantwoorden hoor, hij moet gewoon even uitleg komen geven! :p Nee, even serieus, het is denk ik best interessant voor ons dames als we de gedachtegang van een man hierover horen. Beloof hem maar dat we hem niet (direct) af zullen maken!

vuurneon

Re: Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:08

Adil voert hem elke keer weer dronken voor een leuke avond hahahahahahaha :D

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 15:08

Adil18 schreef:
Marije112 schreef:
Adil18, dat is ook sneu voor hem :P.

Hoezo, ik zei 'nog beter' ;) :D

Ahh dan is het goed :P.

Inderdaad Heino, dat vond ik ook een beetje raar.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:09

Welshcobfan schreef:
Adil voert hem elke keer weer dronken voor een leuke avond hahahahahahaha :D

Joa, en heb geleerd dat het met whisky bij hem veel sneller gaat dan met bier...ietsje duurder, maar je bereikt sneller het beoogde effect :D

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:11

Marije112 schreef:
CalvinM, hij krabbelt terug om dat hij niet vind dat hij zich hoeft te verantwoorden aan jullie :P. Ahh wat is het toch een schatje.

En gelijk heeft hij... :j maar eh... het gaat een beetje off topic he, het wordt een beetje een huiskamer topic op deze manier... ;)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:11

hihi ben ik blij dat mijn vriend zich niet op bokt waagt :+

Adil18; malibu/apfelcorn doen het ook goed;) Is net iets goedkoper dan whisky

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 15:12

Veerle90 schreef:
hihi ben ik blij dat mijn vriend zich niet op bokt waagt :+

Doet hij normaal ook niet, maar hij wilde graag de reacties lezen!

Edit, wat overigens nu nergens meer over gaat :+ :7

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:13

Veerle90 schreef:

Hij houdt niet van vrouwendrankjes en alles wat in een shotglaasje serveerd wordt :(

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:13

CalvinM schreef:
het is denk ik best interessant voor ons dames als we de gedachtegang van een man hierover horen.

De mijne vind het prima, zolang ik maar niet bij ze in bed kruip (al vind ie dat ook niet eens zo erg geloof ik, kwestie van heel veel vertrouwen).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:14

Haha, ik ben ook blij dat mijn vriend niet op bokt zit :D

@ Veerle, en dan de goedkope Makro versie, of niet?

@ TS: Dat vind ik dan wel weer een plus van je vriend +:)+ :j Hij staat er wel voor open!

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:14

(ik heb andere reacties niet gelezen, hetvolgende is misschien al eens gezegd, maar soory dan)

Hoezo bij andere meisjes slapen? weet hij de weg naar huis niet meer? Heeft hij een korte termijn geheugen en vergeet hij wie zijn vriendin is?
Ik geloof niet dat ik hiervan gecharmeerd zou zijn. En diegenen die gaan zeggen 'jamaar je moet hem veertrouwen, het ligt aan jou', hebben zoiets nooit meegemaakt en by the way, aar ligt dan de grens? Samen in 1 bed met een ander meisje? moet kunnen toch? je moet hem vertrouwen. Yeah right. Met een ander meisje naakt in 1 bed (want het was zo warm), maakt dan ook niet uit, want je hoort je vriend te vertrouwen.
Je slaapt bij mij in bed, in je eigen bed of bij vrienden van je (je maten of je allerbeste vriendinnen maar niet alleen dus met 1 meisje (kennis/vriendin)) of je dondert maar op. easy.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:15

Heino schreef:
CalvinM schreef:
het is denk ik best interessant voor ons dames als we de gedachtegang van een man hierover horen.

De mijne vind het prima, zolang ik maar niet bij ze in bed kruip (al vind ie dat ook niet eens zo erg geloof ik, kwestie van heel veel vertrouwen).

De mijne zou het toelaten maar niet leuk vinden...en bij bepaalde vrienden van ons weet ik zeker dat hij het me ronduit zou verbieden :')

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 15:16

Bonita_Bon schreef:
(ik heb andere reacties niet gelezen, hetvolgende is misschien al eens gezegd, maar soory dan)

Hoezo bij andere meisjes slapen? weet hij de weg naar huis niet meer? Heeft hij een korte termijn geheugen en vergeet hij wie zijn vriendin is?
Ik geloof niet dat ik hiervan gecharmeerd zou zijn. En diegenen die gaan zeggen 'jamaar je moet hem veertrouwen, het ligt aan jou', hebben zoiets nooit meegemaakt en by the way, aar ligt dan de grens? Samen in 1 bed met een ander meisje? moet kunnen toch? je moet hem vertrouwen. Yeah right. Met een ander meisje naakt in 1 bed (want het was zo warm), maakt dan ook niet uit, want je hoort je vriend te vertrouwen.
Je slaapt bij mij in bed, in je eigen bed of bij vrienden van je (je maten of je allerbeste vriendinnen maar niet alleen dus met 1 meisje (kennis/vriendin)) of je dondert maar op. easy.

Het was voor hem handiger omdat hij dan gelijk vanuit bed naar zijn werk kon rollen, ipv naar huis komen en 's ochtends weer naar zijn werk.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:17

@ Heino; mijne ook niet meer, in het begin wel maar dan is alles nieuw enzo..

@ Mo; ja of die dure af en toe:p maar die goedkope gaat idd sneller :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:17

Sowieso wel leuk om ook wat te kunnen drinken als je gaat stappen... Liever ergens pitten dan nog in de auto hoor.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:21

Marije112 schreef:
Bonita_Bon schreef:

Het was voor hem handiger omdat hij dan gelijk vanuit bed naar zijn werk kon rollen, ipv naar huis komen en 's ochtends weer naar zijn werk.

Makkelijk voor hem, niet makkelijk voor jou en DAAR slaat hij de plank mis. Je moet rekening houden met de gevoelens de ander in een relatie en zeker als jullie het daar al eens over gehad hadden. Kleine moeite toch om je aan te passen, geven en nemen. Voor hem is het makkelijker voor jou is het kwetsend, lijkt mij een eenvoudige afweging....

PS. zie dat je in weteringbrug woont, staat je paard bij de ripse ruiters? (aangezien je in je onderschrift er iets over hebt staan)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:25

Ik denk dat ik zelfs bij ze zou mogen gaan liggen als ik wilde. Hij weet dat ik hem niet bedrieg. ;) Mijn vriend zou ook rustig bij een madam mogen blijven slapen. Da's vertrouwen. Al zijn er misschien wel een paar dames die ik niet vertrouw en zal hij ook wel meneren hebben die hij niet vertrouwd. En daar kan je dan prima rekening mee houden. Maar voor de rest?

En als alleen mogen gaan stappen een hele vrijheid is, dan ben ik blij dat ik die vriend niet ben :oo

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:34

Uh, het is dan wel makkelijker voor hem, maar alle andere dagen moet ij toch ook gewoon vanuit huis komen? Of is het dan makkelijker dat hij doordeweeks elke avond bij dat meisje gaat slapen

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:37

Dat is nu de eerste afspraak die ik gemaakt heb met mijn laatste vriend (na drie jaar, nu ex): Er wordt niets 'verboden' (impliciet of expliciet). Als ik ergens absoluut niet tegen kan in een relatie, dan is het jaloezie. Een relatie moet gebouwd zijn op vertrouwen, als dat er niet is, dan kan je jezelf in mijn ogen serieuze vragen gaan stellen bij je relatie. Je moet elkaar kunnen vrij laten, je moet je eigen leven kunnen leiden in een relatie. Als hij dan op een ander valt of per sé seks wil met iemand anders? Welja, dan weet ik tenminste waar ik sta en dan moet hij maar voor die ander gaan. Dat doet enorm veel pijn, maar dan weet ik het liever... Dan weet ik liever dat hij zo in elkaar zit, want met zo een man wil ik ook niet verder. Ander en beter dan.
Wat bereik je uiteindelijk als je je vent zo kort houdt?

Er zijn al zo vaak mannen bij mij blijven slapen (toen ik op kamers zat), net zoals ik al zo vaak bij mannen ben blijven slapen.. Gewoon, onschuldig, slapen. Om seks te hebben moet je echt niet bij iemand blijven slapen hoor, dat kan je om het eender waar doen (bij wijze van spreken)... Dan moet je je vent ook nietmeer alleen laten uitgaan, wie weet komt hij wel iemand knap tegen en kruipen ze daar snel eventjes samen in één wc.

God nee :), de eerste vent die mij verbied iets te doen (of te dragen, is ook iets wat ik vaak hoor... meiden die bv geen decolleté mogen dragen van hun man), die mag zijn koffers pakken.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:38

Bonita_Bon: ik vind dat je wel erg overdrijft met 'waar ligt de grens'. Lijkt mij logisch dat naakt tegen elkaar aanslapen helemaal geen donder met vertrouwen te maken heeft, zoiets is gewoon niet nodig en dat is zo intiem, dat is wat anders dan op de bank slapen. En als je 't koud hebt doe je maar een extra deken om.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:42

Je weet zelf heel best waar de grens ligt. Die zit namelijk niet in het aantal lagen kleding dat je nog aanhebt, maar in het gevoel dat je erbij krijgt. Ik heb liever dat mijn vriend in z'n boxer naast een oninteressante vrouw gaat slapen, dan dat 'ie bij mij thuis in bed aan een ander ligt te denken.

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:43

Jammer dat je er zoveel problemen mee hebt, maar ik vind dat als jij er problemen mee hebt (met wat dan ook, ook al is het iets waar verder niemand problemen mee heeft), je vriend daar wel rekening mee hoort te houden. Je hebt toch samen een relatie. En dat doet hij nu ook toch? Fijn, dat je vriend zoveel rekening met je wil houden. :j

Mijn vriend logeert wel eens bij vrienden, vriendinnen, een hele groep... Dat heb je toch als je allemaal studeert, stage loopt, in het buitenland studeert... Als je allemaal ergens anders woont. Zijn vriendinnen zijn nu ook vaak mijn vriendinnen, en ik maak me absoluut nergens druk over. Hij kent hen langer dan mij, dus dan zou hij wel eerder iets met ze zijn begonnen dan met mij. Zij hebben vaak ook al lang een vriend. En despite all that, ik ben toch mooier. }> ;) Als hij ineens bij één meisje zou gaan slapen die hij net heeft ontmoet in een kroeg zou ik trouwens wel m'n bedenkingen hebben. Zou gewoon willen weten waarom. Het hangt helemaal van de context af. Maar ik weet gewoon dat 't goed zit tussen ons, dus ik maak me geen zorgen bij voorbaat. :) In ieder geval, sterkte ermee!