whahaha maar goed:) T gaat inderdaad wel een beetje te andere kant uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:CalvinM schreef:het is denk ik best interessant voor ons dames als we de gedachtegang van een man hierover horen.
De mijne vind het prima, zolang ik maar niet bij ze in bed kruip (al vind ie dat ook niet eens zo erg geloof ik, kwestie van heel veel vertrouwen).
Bonita_Bon schreef:(ik heb andere reacties niet gelezen, hetvolgende is misschien al eens gezegd, maar soory dan)
Hoezo bij andere meisjes slapen? weet hij de weg naar huis niet meer? Heeft hij een korte termijn geheugen en vergeet hij wie zijn vriendin is?
Ik geloof niet dat ik hiervan gecharmeerd zou zijn. En diegenen die gaan zeggen 'jamaar je moet hem veertrouwen, het ligt aan jou', hebben zoiets nooit meegemaakt en by the way, aar ligt dan de grens? Samen in 1 bed met een ander meisje? moet kunnen toch? je moet hem vertrouwen. Yeah right. Met een ander meisje naakt in 1 bed (want het was zo warm), maakt dan ook niet uit, want je hoort je vriend te vertrouwen.
Je slaapt bij mij in bed, in je eigen bed of bij vrienden van je (je maten of je allerbeste vriendinnen maar niet alleen dus met 1 meisje (kennis/vriendin)) of je dondert maar op. easy.
Marije112 schreef:Bonita_Bon schreef:(ik heb andere reacties niet gelezen, hetvolgende is misschien al eens gezegd, maar soory dan)
Hoezo bij andere meisjes slapen? weet hij de weg naar huis niet meer? Heeft hij een korte termijn geheugen en vergeet hij wie zijn vriendin is?
Ik geloof niet dat ik hiervan gecharmeerd zou zijn. En diegenen die gaan zeggen 'jamaar je moet hem veertrouwen, het ligt aan jou', hebben zoiets nooit meegemaakt en by the way, aar ligt dan de grens? Samen in 1 bed met een ander meisje? moet kunnen toch? je moet hem vertrouwen. Yeah right. Met een ander meisje naakt in 1 bed (want het was zo warm), maakt dan ook niet uit, want je hoort je vriend te vertrouwen.
Je slaapt bij mij in bed, in je eigen bed of bij vrienden van je (je maten of je allerbeste vriendinnen maar niet alleen dus met 1 meisje (kennis/vriendin)) of je dondert maar op. easy.
Het was voor hem handiger omdat hij dan gelijk vanuit bed naar zijn werk kon rollen, ipv naar huis komen en 's ochtends weer naar zijn werk.