houvanponies schreef:Jeetje ik herken dit helemaal! Mijn ouders (vooral moeder) doet precies het zelfdeHet is vreselijk ook als je gewoon een keertje iets lekkers neemt dan is het gewoon gelijk paniek.
Kijk ik ben heel wat breder dan normaal maar niet dik, ook niet de kleinste borsten (d). Maar ik krijg het wel weer dagelijks te horen, terwijl moeder het zelfde is gebouwd etc. alleen zijn probeert om de 10 sec. een nieuw dieet... en ik doe dat niet. Ik eet zeg maar niet veel en als ik dan aan sonja doe dan kom ik aan omdat ik dan te veel binnenkrijg voor mijn lichaam
Ironisch, ik heet ook Renee

Ja ik ben ook wat breder, ook cub D. Maar tis gewoon k u t dat ouders blijven zeiken. Mijn meoder weegt dan wel 56kg, maar dat is mijn moeder. Ik weeg nou eenmaal wat meer, en ben niet ongezond dik. En dat Sonja Bakker gedoe doe ik egt niet, dat is gewoon slecht voor je. Ik beweeg dan nog liever
Het is vreselijk ook als je gewoon een keertje iets lekkers neemt dan is het gewoon gelijk paniek.
Hoeveel weeg je nu dan? en wat voor kwalen heb je gekregen?
Je kan beter steviger zijn met een geweldige conditie, dan slank en conditieloos (want dat is echt ongezond) (mijn bmi is normaal, maar mijn conditie is waardeloos en heb veel vet. Dus ik moest er wat aan doen, ben nu eindelijk weer echt gezond na 1,5 jaar ellende met mijn gezondheid

: Stom van je ouders dat ze hun eigen dochter beoordelen op haar uiterlijk! Zolang jij happy bent met hoe je eruit ziet, moet je niets van je ouders aantrekken. Je moet je ouders duidelijk maken dat het je geen goed doet dat ze dat soort dingen tegen je zeggen.)