__Possie__ schreef:Maar ik rijd vooral op snelwegen vaak wel lekker vlot door behalve bij files dan hehe...Maar mijn mede weggebruikers in gevaar brengen zou ik dus echt niet doen, dus als er iemand met een slakke zelfde gang iemand aan het inhalen is tsja dan vreet ik me wel helemaal op van binnen en denk ik bij me eigen van kom op zeg dat is toch geen inhalen pfoe!!
Dat doe je dus wel, op het moment dat jij met 174 over de snelweg scheurt, dan heb jij een dusdanig snelheids verschil dat het gevaarlijk wordt. Andere mensen moeten in hun achteruitkijk spiegel maar gaan zitten inschatten hoe hard jij aan komt.
Ik heb echt een gigantische scheit hekel aan mensen die te hard en lomp rijden. Hoe moeilijk is het nou om je gewoon aan de snelheid te houden.
Mijn ouders hebben cruisecontrol in de auto en ik zoek wel de grens op. Ik zoek altijd met de tom tom de 124 op of zo en blijf daar op hangen. Als ik dan een auto tegen kom die 122 rijd, jah, dan haal ik in, en dat kan wel even duren, maar ik houd me aan de snelheid. Als er dan iemand met zo'n tyfus vaart op me af komt en op mijn bumper gaat zitten douwen, heb ik zelfs snel nog de neiging om extra lang over het inhalen te doen. Ik rijd niet te langzaam, dus diegene zoekt het maar uit. Die zit zich maar lekker op te vreten in de auto, eigen schuld, moet je maar niet als een debiel over de snelweg.
Ik heb zelfs 1 keer mezelf laten terug zakken. Het was erg rustig, toevallig drie vrachtwagens achter elkaar die ik net ging inhalen toen ik in mijn spiegel iemand echt met een rotvaart aan zag komen. Het zou me niks verbazen als het tegen de 180-200 zat. Pas heel laat remde die af en ging die op mijn bumper lopen douwen. Ik was er bijna voorbij. Ik had zo'n schurft hekel aan die gast, ik heb mijn snelheid laten terug lopen en weer netjes achter de vrachtwagens naar rechts gegaan. Jij moet er zonodig langs, prima, ga je gang...
sukkels.
Ik zou dus echt nooit bij zo iemand in de auto stappen. Ik zou zo'n gigantische stennis staan schoppen dat hij het wel uit zijn hoofd laat. Als dit mijn vriend zou zijn zou ik al lang niet meer bij hem zijn. Een man die niet kan begrijpen dat IK me daar niet prettig bij voel en me alleen veilig voel als hij normaal rijdt en daar ook geen respect voor kan opbrengen, heeft in mijn ogen ook geen respect voor mij en die zwaai ik snel de deur uit.
En ik ben een keer voor een auto gaan staan waar iemand mee weg wilde gaan rijden nadat hij genoeg op had.. Ik ben er letterlijk voor blijven staan tot hij weer uitstapte en heb daar een goede ruzie mee gemaakt, maar ik had wel wat ik wilde: Een dronken automobilist minder in het verkeer

Rijd eigenlijk nooit te hard, heb 1 boete van 24 euro gehad, voor 4 km te hard, blijkbaar toch even niet goed opgelet en daar baalde ik stevig van.