De groenten van HAK met een kakkerlak!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:18

Pebblesther schreef:
Ik snap eigenlijk niet hoe er een muis in een brood of pak melk kan komen.
Kijk een klein torretje die kan je nog over het hoofd zien. Maar een muis zie je toch drijven in de melk. En als het brood wordt gekneden ofzo voel je die muis toch ook???

voordat het brood bij ons komt is het in de fabriek gemaakt en zal zo´n muis misschien in de machine zijn gekropen ofzo

echt heel smerig, dat is toch best gevaarlijk iets van een dooie muis binnenkrijgen? :\

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:50

_Tara_ schreef:
Pebblesther schreef:
Ik snap eigenlijk niet hoe er een muis in een brood of pak melk kan komen.
Kijk een klein torretje die kan je nog over het hoofd zien. Maar een muis zie je toch drijven in de melk. En als het brood wordt gekneden ofzo voel je die muis toch ook???

Dat gaat wss allemaal met machines...

Oja, dan zal dat brood wel van de supermarkt komen en die van de bakker.

_Tara_

Re: De groenten van HAK met een kakkerlak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:55

Wat dode beesten betreft kun je je brood dan miss beter van de bakker halen :P

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 19:04

Uhm, hebben jullie enig idee hoeveel kilo deeg er in 1 keer gekneed moet worden, ook bij een bakker?
Dat is echt kiloooooo`s, dus ook bij een ambachtelijke bakker wordt het gewoon met machines gekneed.
Maar ben met jullie eens dat er bij een gewone bakker wel wat meer met de hand wordt gedaan dan bij een fabriek.
Maar bij een fabriek gaan alle eindprodukten dan weer door een metaaldetector (niet dat die kakkerlakken opmerken..) en hebben alle medewerkers hoofddingen op enzo, dat is bij een ambachtelijke bakker dan weer niet.
Alles heeft zo zijn voor- en na delen. :)

Evanescence8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 19:15

Iewl...
Maar ik zou hem wel bewaren; dalijk is hij echt zeldzaam en heeel veel waard! _O-

Wij hadden ook ooit een worm in het eten. En ook ooit heel veel plastic in de pinazie. :r

Misschien leuk om een topic te openen over wat iedereen in zijn eten vind :')

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:05

Haha, eigenlijk wil ik dit lever niet allemaal lezen. Straks durf ik geen potjes enzo meer open te trekken. Soms is het inderdaad maar beter om niet alles te weten. Wat niet weet wat niet deert :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 23:12

Wat een reacties allemaal zeg! Ik heb nog niets van HAK gehoort maar toen ik de voicemail insprak werd er al gezegt dat ze maandag pas weer aanwezig zijn.

Ik krijg trouwens elk jaar een enorme lading groenten en fruit die mijn oom zelf heeft geteeld, ook onbespoten en tuurlijk zitten daar ook beestjes in. Dat is normaal maar in een potje...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 15:30

Die muis in de melk betwijfel ik of dat wel kan hoor.
Ook in verse producten kun je wat leuks tegenkomen; wij hadden vorig jaar pas op het bord door dat de broccoli vol zat met mini insectjes, zaten in de roosjes, blegh. Had ik met wassen niet gezien!

Het is niet zo heel vreemd, er zijn nou eenmaal meer gegadigden voor het versmaden van onze groenten.
Het scheeld alleen wel dat je met vers doorgaans een insect wegspoelt die er niet lang op heeft gezeten, in een pot heeft een dood insect er al knetterlang in gezeten (iew). Maar wees gerust, het is gesteriliseerd :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:16

Ik heb een reactie van HAK gehad en vind het zelf erg netjes en een goede afhandeling, alleen wel jammer dat ze niet meer info hadden willen weten maar goed. Dit is de reactie.

Geachte mevrouw Jansen,

Allereerst hartelijk dank voor uw melding via de HAK website.

Hoewel wij het uiteraard heel vervelend vinden dat u een onaangename ervaring hebt gehad met een pot Doperwten van HAK, stellen wij het zeer op prijs dat u de moeite hebt genomen ons hiervan op de hoogte te stellen. HAK staat voor kwaliteit in haar producten, maar helaas hebben wij dit in uw geval niet kunnen waarmaken. Uw melding betekent voor ons een aansporing om nog meer aandacht te besteden aan een maximale kwaliteitscontrole.

Al onze producten ondergaan in onze fabriek intensieve schonings-, was- en sorteerbehandelingen, die moeten uitsluiten dat verontreinigingen, zoals een insect, in onze producten voorkomen. Het valt in dit geval niet uit te sluiten, dat er in het gehele proces toch iets aan onze aandacht is ontsnapt. U zult begrijpen, dat uw klacht aanleiding is om te controleren of er bij deze productie bijzonderheden zijn geweest, die mogelijk meer duidelijkheid kunnen geven.

Het spreekt vanzelf dat wij u onze welgemeende verontschuldigingen aanbieden voor deze onprettige ervaring met ons product. Per post zenden wij u enkele potjes van het betreffende product, waarin u, naar wij vertrouwen, de smaak en kwaliteit zult herkennen die u van HAK gewend bent. Wij hopen dat zij u in goede orde zullen bereiken en dat u deze met veel genoegen zult consumeren.

Met vriendelijke groet,

Hak B.V.

Annemieke Koorn

Consumenten Service

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:20

Dat is idd een nette brief/fax/mail of wat het dan ook was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:22

Het was een mail en ik vind het ook erg netjes, ik hoef die potjes groenten toch niet maar daar kan ik weer iemand anders mee blij maken.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:35

Netjes afgehandeld :j

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:37

Is het niet een tor?

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:38

O sorry loop een beetje achter :P

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:43

Allereerst vind ik dat ze het bij hak prima hebben afgehandeld. Vind het wel een erg standaard brief dus dan ga ik gelijk afvragen hoevaak ze dit soort klachten binnenkrijgen :+

Daarnaast, een tor in je eten, tsjah, kan gebeuren. Vind sommige reacties daarom wel erg overdreven.

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:45

Een meisje uit mn oude klas heeft ook zo iets gehad bij de mac donalds daar zat een snavel in van een kip de mac chicken.. (weet trouwens niet of het echt is geweest amar heeft wel in de krant gestaan en was op het nieuws geweest)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:57

Aaaaahjaaaakaaaasbrrrrrrr bah bahbah ik wordt helemaal bang voor voedsel uit de supermarkt dankzij deze topic, hahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:51

HAK heeft echt een goede klachtenbehandeling zeg! Ik heb vandaag al 4 gratis potjes gehad, 2 potjes erwtjes, 1 appelmoes en 1 verwenfruit! Super service

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 18:59

Zo dat is snel! Inderdaad een goede klachtenbehandeling. En heb je nog iemand blij kunnen maken met de potjes of heb je ze toch zelf gehouden? ;)

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:06

Lekker jammie knapperige groenten van hak...;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:18

Pebblesther schreef:
Zo dat is snel! Inderdaad een goede klachtenbehandeling. En heb je nog iemand blij kunnen maken met de potjes of heb je ze toch zelf gehouden? ;)

Nee ik heb ze al niet meer, aan 1 van mijn broers gegeven en als daar een beestje bij zit eet hij die ook op haha

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 19:32

Nu gaan we allemaal massaal klagen over beestjes in onze erwtjes :P Krijgen we dan allemaal een gratis pakketje?

Fijn dat ze je klacht wel serieus genomen hebben en dat ze gaan kijken wat er mis heeft kunnen gaan.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:02

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 22:37

Is ook een standaard brief, ik kreeg hem laatst ookm iets aangepast dan wel op mijn situatie. Ik draaide een potje appelmoes open waar schimmel in bleek te zitten. Vacuum was blijkbaar niet goed geweest. Kreeg wel heel netjes 4 potjes met de post.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 22:41

JAKKES!!!! De groenten incl. beestjes van hak.. BLEGH! Ik hoef voorlopig niet meer ;) Je kunt gewoon een brief schrijven volgens mij naar het bedrijf. Staat adres niet op het potje? Succes!