Eerst zat ze in een hondenmandje achterop de brommer (Tomos) en tegenwoordig zit ze in een "rugzakje op mijn buik", speciaal voor honden gemaakt...
De reacties van de mensen zijn erg leuk als we voorbij rijden 
En vorige week had ik nog een wasmand bij me... die moest ik met 1 hand langs de scooter houden, paste er niet op...

En ik heb een keer een verkeersbord vervoerd...
Onze staleigenaar werd 50 en van mijn werk had ik een verkeersbord van "max. 50 km/uur" geleend... die reacties waren ook bijzonder hilarisch... en van mijn werk naar huis (2 minuten scooter) hebben 3 mensen aan me gevraagd of ik er soms een handeltje in heb en of ze een verkeersbord van me konden kopen
Ik dacht echt bij iedere drempel dat de doos eraf zou schieten of de flessen kapot zouden gaan.
Ik had het beestje gevonden in Zwolle, hij was door een stel kraaien op zijn hoofd gepikt en ik ging hem naar het vogelasiel in Groningen brengen, bij gebrek aan een opvang dichterbij (en ik moest toch naar Groningen). In de trein was hij een beetje wakker geworden en zat hij heen en weer te hupsen in mijn rugzak. Er zat een heel aantal mensen vreemd te kijken naar mijn bewegende rugzak