Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

EngeltjeS schreef:aaah leuk topic
ik heb een keer een date gehad, en die wou alles voor me kopen :| idioot, we liepen door de stad, en maar vragen: wil je dat hebben? of dat? of toch die?
en op het eind een zoen met de vraag: misschien kom ik zo achter jou smaak??
oooh echt, als ik er aan denk: ik was echt hopelooshahaha
Daantjuh88 schreef:Ik ben gister voor het eerst bij een jongen thuis geweest, kennen elkaar al 3 jaar, maar gewoon oppervlakkig! Na wat heen en weer prutsmuts, vraag me niet hoe we op het onderwerp kwamen, zegt tie ineens: ja ik ben op zijn 20e 1x bij de prutsmutsen geweest (hij is nu 25)........ PARDON!!!!!!!!!! Ik heb er maar hartelijk om gelachen maar had wel zoiets van gadver.... Laten we maar gewoon oppervlakkig vrienden blijven
Danielledm schreef:Daantjuh88 schreef:Ik ben gister voor het eerst bij een jongen thuis geweest, kennen elkaar al 3 jaar, maar gewoon oppervlakkig! Na wat heen en weer prutsmuts, vraag me niet hoe we op het onderwerp kwamen, zegt tie ineens: ja ik ben op zijn 20e 1x bij de prutsmutsen geweest (hij is nu 25)........ PARDON!!!!!!!!!! Ik heb er maar hartelijk om gelachen maar had wel zoiets van gadver.... Laten we maar gewoon oppervlakkig vrienden blijven
Stomme vraag maar wat zijn prutsmutsen?!

blauw00gje schreef:EngeltjeS schreef:maar hoeveel date's hebben jullie trouwens gehad, en dan bedoel ik de bokkers met al wat enige ervaring
1,5 jaar geleden, ook een date geregeld voor mezelf. Via een site. Hele leuke jongen op de foto! En erg aardig!
Dus ik vroeg om hem x te bellen, nee dat kon niet etc. Via sms afgesproken daarna. Ik foto mee, van die jongen.
Na 4,5 uur treinreizen! (zijn trein ging nieT? :S ) zag ik hem staan op het perron, (hij had bepaalde jas aan) en ik dacht: ooooh god! nee he?
ik stap uit, stel mezelf voor, en hij trekt zn mond open: *^%$##@$%%^
of te wel, ik kon zijn accent niet verstaan! En hij zag er ook heel anders uit op de foto... Hij zei ook dat ie 1.75 was, nou sorry hoor, maar ik voelde me heel klein naast zijn 2.05!
Ook gaf ie toe dat de foto van zn broer was....
na 10 min. ben ik aan de terugreis begonnendas veel leuker
Dan ben je echt triest!
Danielledm schreef:Daantjuh88 schreef:Ik ben gister voor het eerst bij een jongen thuis geweest, kennen elkaar al 3 jaar, maar gewoon oppervlakkig! Na wat heen en weer prutsmuts, vraag me niet hoe we op het onderwerp kwamen, zegt tie ineens: ja ik ben op zijn 20e 1x bij de prutsmutsen geweest (hij is nu 25)........ PARDON!!!!!!!!!! Ik heb er maar hartelijk om gelachen maar had wel zoiets van gadver.... Laten we maar gewoon oppervlakkig vrienden blijven
Stomme vraag maar wat zijn prutsmutsen?!
Kimbaie schreef:Owh... schiet er nog eén in mijn hoofd. Ik had me namelijk over laten halen om de eerste date bij hem een filmpje te kijken. Het filmpje werd uiteindelijk een chinese vechtfilm

Danielledm schreef:Kimbaie schreef:Owh... schiet er nog eén in mijn hoofd. Ik had me namelijk over laten halen om de eerste date bij hem een filmpje te kijken. Het filmpje werd uiteindelijk een chinese vechtfilm
Ik heb een kinderfilm moeten kijken Wallie ofzo haha bank zat erg lekker dus heb met pijn en moeite me ogen open moeten houden...
...' (Hij zag er echt niet uit)
laetitia schreef:haha geweldig allemaal!!
Had zaterdag de hele avond een jongen van 22 achter mij aan...
Ik ben 32...
Vooral die van crossmonster is erg! bepaald lichaamsdeel was gegroeid...GATVER!!
Ik heb een keer een date gehad toen ik nog wat jonger was, denk 17 ofzo. We gingen airhockeyen en ik heb 3 x gewonnen....hij was hierna erg chagerijnig.
Toen hij me daarna op de trein zette, sprong ik er snel in en zei "Doei"!
Hij: krijg ik geeneens een kus? Ik: Nee hoezo?
Toen was hij boos...erg boos...
En hij had verloren, en hij had geld aan mij gespendeerd (want hij was macho en wilde alles betalen) en hij kreeg geen kus...
Citaat:Ik heb een kinderfilm moeten kijken Wallie ofzo haha bank zat erg lekker dus heb met pijn en moeite me ogen open moeten houden
[/quote]
).
. maar oke, ik dacht gewoon even gezellig wandelen omdat hij veel problemen had . dus social talk.
a soms want dan komen mn wenkbrauwen beter uit.,maar als vriend (als gewone vriend) maakte me dat niet uit hihi.