Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Froexiie schreef:Roken en make-up is háár keuze, maar daar kan ze NIET om gepest worden.
Weet je wat het is, jij zegt: ze KAN er niet om gepest worden. Maar ze wordt het WEL.
Ze zou er niet om gepest MOGEN worden, maar dat is iets heel anders.
Ingewikkeld he.
JustaLive schreef:KarinvdM. Zou je alsjeblieft willen ophouden met die kl*te reatie's van jou? Je kan hier mensen mee kwetsen, niet alleen TS. Denk eens even na. Heb jij een plank hout voor je hasses?! Je bent kort door de bocht, per direct. En recht door zee, alleen zonder na te denken. Hallo? Aarde aan jou! Er zijn meerdere bokkers hier, die hebben gezecht dat je reactie's Not done zijn.
Kappen dus, ze kunnen gevoelig zijn.
Volgens mij heb ik al anderhalf uur niet meer gereageerd hoor.lovelygirly schreef:Weet je wat mij opvalt.
Dat jij het typetje bent die in al dit soort topics mensen komt afzeiken.
met je zogenaamde mooie reacties.
Jij bent voor mij wel een redelijk bekende.
Kom je veel tegen.
KarinvdM schreef:En dan vindt men het ook nog raar dat er soms zulke jonge meiden verkracht worden...
waar slaat dit nou weer op 

KarinvdM schreef:Vinden jullie het dan normaal dat een kind van 12 zoveel make-up gebruikt? Ik niet in ieder geval.Ik zou vroeger zo de deur niet uitgemogen hebben.
En nee, ik heb niet op het VMBO rondgelopen, dat was er in mijn tijd nog niet.
En dan vindt men het ook nog raar dat er soms zulke jonge meiden verkracht worden...
lnda_ schreef:KarinvdM schreef:Vinden jullie het dan normaal dat een kind van 12 zoveel make-up gebruikt? Ik niet in ieder geval.Ik zou vroeger zo de deur niet uitgemogen hebben.
En dan vindt men het ook nog raar dat er soms zulke jonge meiden verkracht worden...
Weetje wat jij normaal vind moet je maar even achter wege laten, dat is iets wat ZIJ mooi vind en graag wilt op doen. dat jij vroeger zo de deur niet uitging dat is omdat dat ongeveer het stenentijdperk genoemd werd.
En over die verkracht opmerking die slaat echt helemaal nergens op, omdat ze toevallig een peuk op de lip heb en een rokje aanheb, waar moet het heen hee? moeten we dan maar broeken aantrekken die tot de oksels komen?zodat het er niet uitdagend eruit ziet,
Dit topic is geopend voor tips neem ik aan. om er verhaal kwijt te kunnen want ze voelt zich k*t dat kan je er wel uit opmerken, en vind het trouwens heel knap dat ze het uberhaupt durft te vertellen, en dan kom jij met je ''mening/conclusie'' wat dus nergens op slaat en ook nergens over gaat. als jij geen steun kan bieden/tips kan geven
kan je beter je mond dicht houden.

Zou je dat willen overwegen? Baat het niet....KarinvdM schreef:Nee, natuurlijk heeft niemand dat recht.
Maar je manier van doen, kleden etc etc spelen bij zulke dingen wel mee. Ik was als 12-jarige nog echt een kind en zo zag ik er ook uit. Dit is gewoon een meisje dat zich kleedt en opmaakt als een volwassene.
Als het mijn kind was dan kwam ze zo echt de deur niet uit.
Het zal de generatiekloof wel zijn...
.
.
lnda_ schreef:KarinvdM schreef:Vinden jullie het dan normaal dat een kind van 12 zoveel make-up gebruikt? Ik niet in ieder geval.Ik zou vroeger zo de deur niet uitgemogen hebben.
Weetje wat jij normaal vind moet je maar even achter wege laten, dat is iets wat ZIJ mooi vind en graag wilt op doen. dat jij vroeger zo de deur niet uitging dat is omdat dat ongeveer het stenentijdperk genoemd werd.
En over die verkracht opmerking die slaat echt helemaal nergens op, omdat ze toevallig een peuk op de lip heb en een rokje aanheb, waar moet het heen hee? moeten we dan maar broeken aantrekken die tot de oksels komen?zodat het er niet uitdagend eruit ziet,
Dit topic is geopend voor tips neem ik aan. om er verhaal kwijt te kunnen want ze voelt zich k*t dat kan je er wel uit opmerken, en vind het trouwens heel knap dat ze het uberhaupt durft te vertellen, en dan kom jij met je ''mening/conclusie'' wat dus nergens op slaat en ook nergens over gaat. als jij geen steun kan bieden/tips kan geven
kan je beter je mond dicht houden.

Overdrijf toch niet zo Justalive, kom op zeg..