heb meer wat steviger typje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Ja, dat is een kwestie van smaak he, persoonlijk houd ik niet van bonken, maar van petit en smooth.
Maar ik denk wel dat ik een uitzondering ben. Ik geloof dat de meeste meiden van grote "ruwe" kerels houden.
Ik houd trouwens ook van hele ranke paarden (Akhal Teke is mijn lievelingsras).
ladyroxy schreef:Waar kijken jullie het eerste naar als ze gelijktijdig aan je voorbij wandelen?![]()
Een mooi paard gaat mijn oog toch het eerste naar uit!
denk dat een paard net een seconde eerder mn blik vangt
maar zowiezo kwas een keertje vrij aangeschoten en verdietig dus ik was aant huilen in de stad na 3 uur en zag 2 paarden ik loop daar naar toe begin ze te knuffelen enzo en denk oeps daar zitten natuurlijk politiemensjes op hahahah
nja hun hebben me dus een lift geregelt naar huis omdat ik zo zielig was..met een politie auto maar die kon me achteraf ook maar een piepklein stukje brengen moest ik eigenlijk nog steeds 2 uur lopen! mja was wel cool.. ik naast tussen die 2 in
gewoon zomaar haha femke27 schreef:Ik ben ze nog nooit tegengekomen in het wild hoor! Hooguit in films, maar ja: ik mag er niet bij zijn op de set. Daarnaast zijn heel veel scènes door stand-inns gedaan. Vergis je daar niet in, de mooie acteur mag tenslotte niet op zijn mooie hoofdje vallen.
Christian Ahlmann is eigenlijk de enige springruiter waarvan ik vind dat-ie er een beetje leuk uitziet... (en dan heb ik het alleen over uiterlijk, hè? Alle doping-verhalen even terzijde, want daar sta ik uiteraard niet achter! Hoewel ik nu eigenlijk niet meer weet wat ik nu wel en niet moet geloven over doping in de Duitse springsport met die hele heksenjacht, maar dat is een heel ander verhaal)
. Citaat:Over acteurs gesproken, Viggo Mortensen (Aragorn, LotR) heeft geloof ik wel veel zelf gereden in zijn films, maar die heeft zelf ook paarden, dus die zou dat wel moeten kunnen. Meer voorbeelden kan ik inderdaad even niet bedenken...

mairead schreef:Over acteurs gesproken, Viggo Mortensen (Aragorn, LotR) heeft geloof ik wel veel zelf gereden in zijn films, maar die heeft zelf ook paarden, dus die zou dat wel moeten kunnen. Meer voorbeelden kan ik inderdaad even niet bedenken...

vanja schreef:Ik als man ben toch gezegend dat alle Nederlandse vrouwen er zo uit zien...
Geen dikke konten in rijbroeken, heerlijk lichaam, stoer, slim en sexy...
Helaas.. wij mannen moeten nog even verder dromen over de Nederlandse vrouw...
Frank schreef:vanja schreef:Ik als man ben toch gezegend dat alle Nederlandse vrouwen er zo uit zien...
Geen dikke konten in rijbroeken, heerlijk lichaam, stoer, slim en sexy...
Helaas.. wij mannen moeten nog even verder dromen over de Nederlandse vrouw...
Hahaaha! Helemaal mee eens..
Er zijn toch wel érg veel vrouwen in NL die je liever niet in een rijbroek ziet...