Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ik zie hem ong 5-6x per week vaak maar 1.5 uur ik heb nogal een druk leven wij zijn 32 en 29 jaar joyce83 schreef:wonen samen. Ik werk kantoortijden van maandag t/m vrijdag. Hij werkt in de horeca. Rond 12 uur van huis en tussen 10 en half 12 weer thuis. Hij meestal op maandag en dinsdag vrij. Dus vanaf half 6 / 6 uur zijn we dan weer samen die twee dagen. De rest dus in bed, niet eens aan de eettafelwe bellen tussendoor wel vaak even met elkaar.
) maar ik ben elke dag bij hem
we zijn op dit moment wel opzoek naar ene eigen huisje
en de zaterdag zijn we gezamelijk vrij dus dan geniet ik er destemeer van
Miepie1980 schreef:Ik ben 28 en mijn vriend 24. Wonen samen dus zien elkaar elke dag.
Maandag, woensdag en donderdag alleen met het eten en 's avonds laat omdat we dan beide apart gaan sporten. Dinsdag en vrijdag avond is voor ons samen. Doen we wel dingen in huis maar na een uur of half 9 lekker op de bank, quality time.
Weekend ook altijd samen, zaterdag de wei samen, de tuin samen, de boodschappen en het huis ook. Eigenlijk alles dus. En op zondag ook veel samen alleen gaat hij dan 's middag hardlopen dus heb ik een uur of 2 het huis voor me alleen.
Als ik het zo bekijk zijn we best veel samen. Maar door de week werken we beide 40 uur.
en wanneer zie jij je vriendinnen en dan niet die meiden op stal of op de sportschool
dus ik mee naar voetbal en hij mee naar de paarden en samen lol hebben.