Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann_moi schreef:Wat een sukkels zeg.. Hoe verzinnen ze het..
Ik zou een bordje timmer waarop het tarief staat en dan ergens in de grond slaan waar ze bijna niet langsheen kunnen kijken..
MLoeser schreef:Ann_moi schreef:Wat een sukkels zeg.. Hoe verzinnen ze het..
Ik zou een bordje timmer waarop het tarief staat en dan ergens in de grond slaan waar ze bijna niet langsheen kunnen kijken..
En er dan ook een belachelijk tarief van maken50 euro per uur ofzo, zeggen dat het bordje er al stond, door te parkeren ga je akkoord
MLoeser schreef:Ann_moi schreef:Wat een sukkels zeg.. Hoe verzinnen ze het..
En er dan ook een belachelijk tarief van maken50 euro per uur ofzo, zeggen dat het bordje er al stond, door te parkeren ga je akkoord
Liezel1 schreef:Caira schreef:Nou krijg ik inmiddelss een beetje de indruk dat het visite van de buren is. Van dezelfde buurman waarvan de bouwvakkers vorig jaar onze voortuin als openbaar toilet gebruikten.
![]()
![]()
Hadden ze niet bij de buren in de tuin kunnen parkeren dan....
Caira schreef:Dus mijn situatie is oerstom? Nah vind ik eigenlijk wel meevallen. Iedereen kan zien dat het een eigen erf is, kijk als de mensen straks terugkomen en er blijkt een noodsituatie te zijn, prima. Maar anders....