Klaar met stomme verjaardagen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: Klaar met stomme verjaardagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 21:17

Ik vind verjaardagen juist leuk. :)
Familie en vrienden weer zien, lekker bijkletsen.
Mijn eigen verjaardag vier ik ook altijd, vaak op de dag zelf voor de familie, die komen gewoon gezellig op de koffie, en dan apart een filmavondje voor goede vriendinnen oid, lekker filmpje aan, drankje en hapje, prima! :)
Nee, vind het altijd reuze gezellig

Maar snap ook goed dat je geen zin hebt, en in zo'n geval moet je je toch niet verplicht voelen naar mijn idee. Je komt omdat je het leuk vindt, of je komt niet. :)

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 21:28

ik heb vandaag ook succesvol mijn snor gedrukt op een verjaardag. Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dit soort bijeenkomsten enorme tijdverspilling vind.

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 21:32

Ik vind er ook meestal niks aan.. Gelukkig mijn vriend ook niet, dus we kunnen vaak wel een reden bedenken om niet te gaan. (toevallig vanavond nog).
Mijn eigen verjaardag vind ik ook niks.. :n

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 21:38

Mocca schreef:
Maar snap ook goed dat je geen zin hebt, en in zo'n geval moet je je toch niet verplicht voelen naar mijn idee. Je komt omdat je het leuk vindt, of je komt niet. :)

dacht iedereen er maar zo over. Het wordt je in mijn familie toch echt zeer kwalijk genomen als je niet komt. En als je duidelijk maakt dat je je verjaardag niet viert komen ze toch. Vorig jaar was ik ziek en zat ik ongewild met 15 man in huis...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:56

Ik heb een leuke verjaardag gehad! :D
Iedereen kwam mooi tegelijk en om 20.00 was iedereen weer weg! :D en ze vonden het allemaal gezellig (ik ook, ook al liep ik vooral in de bediening wat het was druk :P) en ik heb allemaal nuttige dingen gekregen! heerlijk eindelijk een keer een verjaardag zonder prullaria! :D

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:17

Vorig jaar heb ik heerlijk kunnen genieten van mijn verjaardag! :D Ik had toen vakantie geboekt naar Disneyland en ik genoot ervan! Dat is pas leuke verjaardag, ook al heb ik zelf mijn reis betaald. Ik deed het voor het eerst in mijn leven ergens anders te zijn met mijn verjaardag. :o

Eindelijk even geen verplichtingen, geen inkopen doen enz.. Ik ga misschien weer hetzelfde doen, weer weggaan in december haha. *D

Zijn er bokkers onder jullie die ook vakantie heeft geboekt om jouw verjaardag (kuh verplichting om je visite te vermaken) ontlopen?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:25

Nou mijn man en ik zijn altijd met zijn verjaardag in Lloret de mar...want hij wil zijn verjaardag niet vieren.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:29

Ik ga graag naar een verjaardag toe (beetje afhankelijk van de persoon natuurlijk). Mijn eigen vind ik wat minder eigenlijk. Wilde het dit jaar liever niet vieren, maar mijn man voorzag problemen in de (schoon)familie wegens onbegrip, dus heb ik het maar laten doorgaan. De vrienden vind ik altijd gezellig, maar dit jaar kon niet iedereen op hetzelfde moment en merk ik dat ik dat eigenlijk net zo leuk vind (in etappes met 2 tot 4 personen per keer) omdat je meer aandacht aan iedereen kunt geven. Volgend jaar maar weer zo.
Mijn man is dit jaar in de kerstvakantie jarig en dan zitten we lekker in Oostenrijk, geen gezeur en gedoe! (ook niet met kerst, hiep hiep hoera!)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:46

Citaat:
Zijn er bokkers onder jullie die ook vakantie heeft geboekt om jouw verjaardag (kuh verplichting om je visite te vermaken) ontlopen?

Vakantie niet, maar ik heb wel jaren gewerkt op mijn verjaardag.
Mijn broertje is twee dagen voor mij jarig en onze ouders vierde het dus altijd gezamenlijk ergens in en weekend en aangezien ik een aantal jaren in de horeca gewerkt heb ruilde ik altijd mijn dienst zodat ik WEL moest werkdan dat weekend....
En dan altijd roepen:"Ja, sorry, ik kon echt geen vrij meer krijgen hoor...." :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 16:28

Oh ik werk eigenlijk ook altijd met m'n verjaardag.
Vieren doe ik het toch niet :D
(en ooms en tantes en dat soort ongein, komen zowieso niet, ook niet toen ik nog thuis woonde. Kan het me niet eens herrineren dat ze überhaupt op mijn verjaardag kwamen :D Wij zijn niet zo'n familie-familie. Ken m'n neven en nichten ook amper, lekker rustig :D )