Verliefd op beste vriend.. wat te doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 22:41

Liek_ schreef:
En nu maar hopen dat ie nooit leest op bokt haha!! Hoe weet je trouwens dat hij meende wat hij zei, en niet dat hij dat zei omdat hij denkt dat jij hem alleen als vriend ziet (volg je me nog??)

Ik volg je hoor! ;) Maar ik denk echt wel dat ie het meent wat ie zegt.. Maar ik ben gewoon zo blij dat we zo'n goede band hebben. En natuurlijk zal het wel even wennen zijn als hij straks misschien iemand anders tegenkomt.. maar dat is al eens eerder gebeurd. Toen voelde ik me juist zo opgelucht, omdat het toen zeker was dat we niet meer dan vrienden waren. En je weet nooit hoe het verder zal gaan..

@di_segno: Ik denk dat ik het ook wel oke aangepakt heb zo! Ik voel me in ieder geval goed en er is niks veranderd tussen ons! :) Ik ben benieuwd of het bij jou en je vriend ooit nog eens op iets anders zal uitdraaien. ;) Maarja, als ik het zo hoor heb jij ook vrede met de situatie zoals ie is. Dat is het belangrijkste! :)

Yessy

Re: Verliefd op beste vriend.. wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:57

Ik ben benieuwd of jullie het zo vol gaan houden. Een jaartje of wat terug was ik verliefd op een goede vriend van me, en hij vond mij ook wel ok. Punt was alleen dat we een vakantie met wat andere vrienden hadden geboekt, en dat wilden we tegen die tijd niet verpesten met een verbroken relatie.

De maanden gingen voorbij en het werd steeds gezelliger, maar er gebeurde niets, want het was zonde van de vriendschap etc... Tot de dag kwam dat het op deze manier echt niet meer ging, ik wilde meer dan vriendschap en hij ook, dus op goed geluk er maar voor gegaan, en hopen dat we niet binnen 2 maanden met ruzie uit elkaar zouden gaan...
Inmiddels zijn we ruim 3 jaar verder :D

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 23:04

Ach wat komt dit mij allemaal bekent voor.
ook ik/wij hebben de stap vroeger niet durven zetten omdat we bang waren om onze vriendschap op het spel te zetten. Maar na heel wat jaren en beide een huwelijk achter de rug zijn we nu sinds een paar jaar dus toch samen.
het kan soms raar lopen in je leven

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 23:14

Wauw, succesverhalen :D.

Mrtien_Belle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 10:22

Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt.. ook met mijn beste vriend.. maar al snel bleek dat hij ook wel meer voelde dan vriendschap..
en het is allemaal goedgekomen tussen ons... ben super gelukkig met hem :D

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 10:41

*\o/* *\o/* Ik vind het supergoed van je hoe je het hebt aangepakt! Wat moet je je opgelucht voelen dat je eindelijk weet waar je aan toe bent!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:14

En toch lijkt het me nu vreselijk pijnlijk worden. Ik zou het niet kunnen in ieder geval.
Dan krijgt hij een vriendin en vertelt jou misschien wel juicy stories en wat ze allemaal gedaan hebben. Dan krijg jij toch een steek door je hart heen.
Of je moet je gevoel opzij kunnen zetten maar ikzelf zou dat niet kunnen. Ik moet hem dan niet meer zien of spreken, ik maak mezelf kapot door met hem om te blijven gaan dan.

silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 20:43

Suzanne F. schreef:
En toch lijkt het me nu vreselijk pijnlijk worden. Ik zou het niet kunnen in ieder geval.
Dan krijgt hij een vriendin en vertelt jou misschien wel juicy stories en wat ze allemaal gedaan hebben. Dan krijg jij toch een steek door je hart heen.
Of je moet je gevoel opzij kunnen zetten maar ikzelf zou dat niet kunnen. Ik moet hem dan niet meer zien of spreken, ik maak mezelf kapot door met hem om te blijven gaan dan.

Ja daar heb je wel gelijk in.. ik zou nu ook eigenlijk niet weten hoe ik daar mee om zou gaan.. ik denk dat er op zo'n moment dan ook niks anders op zit dan volledig open kaart te spelen en afstand te nemen..

Maarja, dat dacht ik een tijdje geleden ook en toen kreeg hij opeens wel een soort van vriendin. Dat was toen wel binnen een paar weken weer uit, maar ik voelde me toen redelijk rustig omdat ik op dat moment wist dat we niet meer waren dan vrienden. Maar op dit moment zou ik het niet zo goed weten...