Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Fitch schreef:Mwah, ik denk dat je vriend nog gewoon hetzelfde leeft en woont als voorheen (met die andere vriend erbij, mannenhuis, etc.) en dat jij er gewoon 'bij' bent ipv dat jullie echt samenwonen. Misschien beter om óf samen echt iets 'nieuws' te betrekken, samen inrichten, afspraken maken en dus samen schoonhouden/koken. Óf op je nagels gaan zitten bijten tot die andere dude er uit is en dan samen de boel heel anders inrichten en afspraken maken. Zodat 't echt iets van jullie SAMEN wordt en niet ZIJN huis waar hij toevallig bij in zit. Daarom wil ik ook, als ik ooit samen ga wonen met m'n vriendje, samen alles inrichten, zodat 't echt iets van ons en niet mijn of zijn appartement, waar je eerst altijd je vrijgezelle leven had en waar dan ineens iemand bij is. Lijkt me echt een kwestie van gevoel...
ps. Just my advice.
) van je vriend, kan ie daar zich lekker uitleven en de rest van het huis blijft schoon!

?
hahahaha, nee niet eens!!!
Ik zou hier echt flink van flippen 

Wat niet zo heel erg moeilijk is eigenlijk!

Tot ik niet meer heb uiteraard en dan gaat er snel even een wasje in, helaas alleen dat ik verschrikkelijk veel kleding heb dus duurt even voor ik door mijn voorraad ben.

Zal al een hele hoop schelen als die andere binnenkort weg is.
Omg, ik zou gek worden denk ik daar !
Ik ben ook best rommelig van mezelf, maar leef over het algemeen wel in een net huis. Ik ben meer van het type dat een week lang over een paar sokken heen kan stappen dat op de drempel van een kamer ligt om in die kamer in een kast te moeten.
Maar dít? Tjeee... dit slaat echt álles...!
Als jullie allebei proberen (vooral hij.. maar als je dat zegt krijg je: ja maar jij maakt ook troep
) spullen die je pakt in ieder geval dezelfde dag weer op te ruimen wordt het al een stuk beter denk ik
mij niet gezien bij mij kan je dus echt niet van de vloer eten ik zou zo niet kunnen leven was al lang vertrokken