Met de brommer smeerde ik hem altijd; ook altijd mee weg gekomen.
Met een auto is dat toch een stuk lastiger maar dat springt ook niet over een sloot of steil van een dijk zonder schade.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

IKbenEllen schreef:Anne_GTI schreef:Ga boeven vangen!
Hier sluit ik me volledig bij aan
Adil18 schreef:Jullie zijn wel lekker tegenstrijdig bezig, daar hoor ik de een zeggen dat er af en toe iets te hard gereden moet worden voor de doorstroming en aan de andere kant gaan jullie er voor zorgen dat die stroming minder wordt omdat mensen op jullie seinen reageren met gas loslaten of zelfs remmen![]()
![]()
Uthrick schreef:In een wijk word stelselmatig te hard gereden, gevaarlijk want het is een kinderrijke buurt. Op een dag wordt er een kindje doodgereden door een auto/mororrijder. Heel de buurt spreekt van schande want het is al zó lang bekend dat er te hard gereden wordt en de politie doet er maar niks aan. Daardoor is er nu een onschuldig kindje doodgereden.
Uthrick schreef:Snelheidscontrole nog steeds onnodig???
IKbenEllen schreef:suleilitha schreef:De doorstroming wordt belemmerd juist door al die onzinnige snelheidscontroles, Adil
Amen

Uthrick schreef:IKbenEllen schreef:
*zucht* krijgen we dát weer.....![]()
![]()
Nou goed, stelling:
In een wijk word stelselmatig te hard gereden, gevaarlijk want het is een kinderrijke buurt. Op een dag wordt er een kindje doodgereden door een auto/mororrijder. Heel de buurt spreekt van schande want het is al zó lang bekend dat er te hard gereden wordt en de politie doet er maar niks aan. Daardoor is er nu een onschuldig kindje doodgereden.
Op een weg buiten de bebouwde kom wordt ook vaak te hard gereden. Er gebeuren soms ongevallen/aanrijdingen omdat bestuurders door de snelheid óf omdat ze door iets afgeleid worden en dat in combinatie met een hoge snelheid de macht over het stuur verliezen.
Op een dag verliest de bestuurder van een auto de macht over het stuur en klapt vol een auto op de andere rijbaan. In deze auto zitten een vader, moeder en 2 kindjes..... allemaal zwaar gewond of op slag dood.
Snelheidscontrole nog steeds onnodig???
? Muisbal schreef:Adil18 schreef:Jullie zijn wel lekker tegenstrijdig bezig, daar hoor ik de een zeggen dat er af en toe iets te hard gereden moet worden voor de doorstroming en aan de andere kant gaan jullie er voor zorgen dat die stroming minder wordt omdat mensen op jullie seinen reageren met gas loslaten of zelfs remmen![]()
![]()
Doorstroming is vaak betere met een iets hogere snelheid, maar wel garant voor een boete bij controles. Dan maar even wat minder doorstroming, ik wil geen boetes betalen. (Over 2 weken mag ik als het goed is zelfstandig de weg op
IKbenEllen schreef:Uthrick schreef:Snelheidscontrole nog steeds onnodig???
Andere stelling:
Op een 2 baansweg gereguleerd met stoplichten waar je godbetert 50 mag verstopt gaan staan, en iedereen pakken die harder dan 53 rijdt![]()
Want daar zie ik ze dus telkens![]()
Een willekeurige aanslag in de wegenbelasting noemen we het thuis tegenwoordig maar.

Menino schreef:Zou 80 km of 90 km p/u dan nog heel veel uitmaken?
majo8 schreef:Muisbal schreef:Doorstroming is vaak betere met een iets hogere snelheid, maar wel garant voor een boete bij controles. Dan maar even wat minder doorstroming, ik wil geen boetes betalen. (Over 2 weken mag ik als het goed is zelfstandig de weg op
Word je makkelijker in des te langer jezelf rijd geloof me
IKbenEllen schreef:Ik vond de stelling van Uthrick wel passend in het Koos Spee / Andre vd Toor gesprekje![]()
D'r krijgt van mij niemand een dikke vinger hoor