[LZP]Ik heb een grote mond omdat...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

Re: [LZP]Ik heb een grote mond omdat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:03

tsjonge, ja die hond die is veelste lief hahahah

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:34

Hahaha heerlijk topic!

Die oudjes soms... Asociaal gedrag zie je overal, bij elke leeftijd kom ik het wel tegen. Lang leve het gehaaste leven in de randstad... Ik blijf me kapot ergeren! Waar is het geduld heen? Excuses bij foutjes? Netjes wat vragen? Ik vraag het me soms echt af...

Ik heb zelf maar 2 verhalen van oudjes. De ene stelt eigenlijk weinig voor maar vond het wel vrij typisch. Stond bij de Aldi met een winkelwagen vol boodschappen. Oud vrouwtje komt achter me met een pak vla. Ik wilde bijna zeggen dat ze wel even voor mocht, toen ze dus voor begon te dringen. Ja hallo, blijf dan maar lekker wachten! En zij boos kijken toen ik dus demonstratief mn kar neerzette. Gewoon even vragen is er niet meer bij, men dringt gewoon voor...
Andere oudje hebben we van de weg laten halen door de politie... ze reed in een dikke volvo (voor haar lekker veilig...) en alleen nog maar naar het winkelcentrum, heel dichtbij. Alleen jammer dat mevrouw slechtziend is en dus ook geen rijbewijs meer heeft. Reed gerust een stuk over de stoep, stak over zonder te kijken en harder dan 20 km/u ging ze echt niet (haalde haar op de fiets altijd vlot in).
Boos dat ze was! Hoe konden ze een zielig oud vrouwtje nou haar vrijheid afpakken? Het waren maar kleine stukjes, daar konden ze toch wel een uitzondering voor maken? ik heb daar 1 woord voor: ZUCHT!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:40

Dat is echt levensgevaarlijk, goed dat je gebeld hebt! Ook met 20 km/u kun je iemand goed plat rijden!

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 15:06

silvana84 schreef:
Hahaha ja bejaarde zijn niet zulke lieverdjes.

Toen ik een tijdje stage liep bij een drogisterij kreeg ik als eerste tip: let op de bejaarden!
Blijkt dat die mensen onwijs veel jatten en daarna als excuus geheugenverlies gebruiken, terwijl je duidelijk merkte dat ze de boel probeerde op te lichten, want de mensen met echt geheugen verlies kwamen het altijd braaf terug brengen wat ze hadden mee genomen.

Hang bejaarden in het winkelcentrum zorgen ook altijd voor behoorlijk wat irritatie.

Hou op over hang bejaarden.
Voorheen werkte ik bij de brood vlees en kaas afdeling bij de supermarkt.
Tussen de afdelingen in stond vroeger een koffiezetapparaat.
Het was altijd spitsuur bij het koffiezetapparaat. Constant bejaarden die op hun rollators gingen zitten en koffie zitten drinken. En wij zetten vaak lekkere dingen neer zoals koek en blokjes kaas bij de afdeling om te demonstreren. De blokjes kaas, stukken koek, suikerzakjes, melkzakjes gingen allemaal hun zakken in :x ....
En nog zeuren ook! :Z