Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
kazary schreef:Dat zal ook vast niet mee vallen. Maar ze vergeten wel de emotionele schade die ze mensen aanbrengen door zulke dingen te doen. En daar kan ik dus wel kwaad om worden.
Hannahnas schreef:Waarom zouden zij minder recht hebben om op dit plekje van de wereld rond te lopen??
kazary schreef:Dat zal ook vast niet mee vallen. Maar ze vergeten wel de emotionele schade die ze mensen aanbrengen door zulke dingen te doen. En daar kan ik dus wel kwaad om worden.
sorrell schreef:Armani, geven die winkels nu net niet meer kleur?? Ik vindt Turks brood zalig, dus dat haal ok bij de Turk, bij het Marokkaans winkeltje haal ik mn waspoeder, lekker goedkoop ( oer hollands dus, koopjes jagen)
Snuisterijen, niets is zo heerlijk om in al die winkeltjes rond te neuzen, leuke spulletjes voor een spotprijs..
Ook mn groente haal ik bij een buitenlands winkeltje..
Ik heb een paar weken opgepast op de poezen van mn schoonzus, ze woonde midden in Lombok Utecht bij de kanaalstaat. Een wijk met vele kleuren, mensen van alle pluimage, binnen 2 dagen werdt ik al begroet door de buurtbewoners ik heb geen seconde angst gehad en ben geen een maal bedreigd of wat dan ook..
Suzanne F. schreef:Wilders wil de allochtonen die bij criminele zaken betrokken zijn het land uitzetten. Ik ben voor hoor.
Marokkanen, Turken, Antillianen of kan mij het schelen; die werken en gewoon zich netjes aanpassen aan ons land en hier geld verdienen en leven.... prima! Maar kom je hier stelen, vernielen, moorden etc. dan rot je maar op naar je eigen land.
Pim Fortuijn had deze ideeen ook al maar ik hoop dat Wilders ze nu doorzet en ze voor elkaar krijgt.
Suzanne F. schreef:Wilders wil de allochtonen die bij criminele zaken betrokken zijn het land uitzetten. Ik ben voor hoor.
Marokkanen, Turken, Antillianen of kan mij het schelen; die werken en gewoon zich netjes aanpassen aan ons land en hier geld verdienen en leven.... prima! Maar kom je hier stelen, vernielen, moorden etc. dan rot je maar op naar je eigen land.
Pim Fortuijn had deze ideeen ook al maar ik hoop dat Wilders ze nu doorzet en ze voor elkaar krijgt.
Suzanne F. schreef:sorrell schreef:Oei, wat een opmerking, leg eens uit???
Is het niet duidelijk genoeg dan?![]()

sorrell schreef:Jep, helemaal goed, met als aanvulling : Allochtonen zijn nederlanders waarvan tenminste 1 ouder in nederland is geboren en de andere in het buitenland.. Dus ook onze koningin en Willem- Alexander zijn allochtonen en hun kinderen ook weer..
http://www.art1.nl/artikel/1376-De_defi ... allochtoon
sorrell schreef:Neen voor mij niet, ik wil jou mening horen, je mening die gevormd is door eigen ervaringen, denkwijze, levenservaring en niet een mening die wordt ingefluisterd door de engste persoon op deze wereld, mnl WILDERS..
Niets is zo makelijk als meelopen, en mee schreeuwen..
kazary schreef:Als het zo'n goede vriend is weet jij dat pas na een reeks?
En mensen met die cultuur van weet niet beter, stelen is normaal.
Dat willen wij hier in Nederland hebben?
Bij ons is dat niet normaal.Ben je het daar niet mee eens, doei! Ga je toch in je eigen land plunderen.
Maar daar hebben ze het lef niet, wetje en strafje is daar anders.
En Nederlanders die het doen, naar een zeer streng opvoed dril kamp. Heropvoeden en dat hoeft niet zachtzinnig. Wel consequent.
Suzanne F. schreef:sorrell schreef:Neen voor mij niet, ik wil jou mening horen, je mening die gevormd is door eigen ervaringen, denkwijze, levenservaring en niet een mening die wordt ingefluisterd door de engste persoon op deze wereld, mnl WILDERS..
Niets is zo makelijk als meelopen, en mee schreeuwen..
Dit is mijn mening en is gebaseerd op eigen ervaringen en denkwijze. Wilders verwoordt deze eindelijk eens. Mijn stem heeft hij.
Blue_Eyes schreef:Citaat:Sorry, ik vind zelf: ze kozen ervoor hierheen te komen, dan moeten ze zich hieraan passen en niet wij aan hun, bevalt het hun niet, ga dan maar lekker terug naar waar ze vandaan komen.
En als je nou gelezen had, dan had je geweten dat het gros van die jongens hier geboren is.

Blue_Eyes schreef:kazary schreef:Als het zo'n goede vriend is weet jij dat pas na een reeks?
En mensen met die cultuur van weet niet beter, stelen is normaal.
Dat willen wij hier in Nederland hebben?
Bij ons is dat niet normaal.Ben je het daar niet mee eens, doei! Ga je toch in je eigen land plunderen.
Maar daar hebben ze het lef niet, wetje en strafje is daar anders.
En Nederlanders die het doen, naar een zeer streng opvoed dril kamp. Heropvoeden en dat hoeft niet zachtzinnig. Wel consequent.
Het is een LEERLING van me. Ik ben zijn DOCENT. Denk je dat hij daar na een keer mee komt: 'Juf, weet je wat ik gedaan heb? Ik heb ingebroken vannacht. Leuk he?'
Zoals ik al zei - die mensen hebben geen eigen land. Die wonen al sinds 1900 in Nederland. Op hun eigen eilandje, welteverstaan. We doen ons best als docenten, als overheid, als hulpverleners, maar we kunnen niet toveren.