Voor een dubbeltje op de eerste rij..zucht...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:57

Zelf geen ervaring met lage biedingen, wij hebben de stoelen errug goed verkocht hahaha :D

Wel lezen mensen niet altijd goed idd... als ik een bijrijdster vraag vanaf 18 jaar, dan verwacht ik geen reactie van een 13 jarige :+ (met als toetje: haar moeder stuurde zelfs nog een bericht na, dat haar dochter echt verantwoordelijk was voor haar leeftijd := Waarop ik terug heb gemaild: een verantwoordelijk meisje, heeft geen moeder nodig die het nog eens moet bevestigen :+)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:58

maar wie koopt er nou kleding zonder te weten wat je koopt? Verkoop je zoiets dan ook echt?

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:59

Inderdaad, had ook een complete set van Portugees hoofdstel, borsttuig én staartriem, zelf gekocht voor 225 euro.
Word ook gerust 30 euro geboden :\ Terwijl er expliciet bijstaat dat het niet voor niets eggaat.
225, en dan 30 euro bieden... dat vind ik niet := Hoofdstel hangt hier nog mooi aan de kapstok. :)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:00

Joyckuh schreef:
Ik werd zondag gebeld voor mijn aquarium, dat deze te duur op MP staat, in het krantje staat deze voor 70 euro en ik vroeg voor de mijne 85 euro. Of ik even een nieuw mooi prijsje wilde maken, dan kwam hij hem vandaag nog afhalen. Ik zeggen dat ik later wel terug zou bellen, ik zat bij mijn schoonouders, het was immers moederdag. Ja, maar hij had hem echt vandaag nodig! Die van hem was lek... Oke, ik bel straks wel terug, ik maak niet meteen een nieuwe prijs zonder eerst dat ''krantje'' gezien te hebben..
Dat was dus een compleet ander aquarium! Met veel minder liters en zonder alle extra's die wel op die van mij zitten. Ik heb de mijne niet goedkoper dan 125 euro gevonden op internet.... Ik heb ook niet meer terug gebeld, beetje asociaal om je zo op te dringen...

Teziej: Goh, ik had gedaan :D Alleen al voor die reep chocolade :+

persoonlijk vind ik dit weer egoistisch van jou, bedoel iedereen probeert te bluffen, je had hem gewoon terug kunnen bellen dat ie mocht hebben voor de huidige prijs omdat die ander stuk minder was.
Misschien was die man weldegelijk radeloos omdat zijn aquarium stuk was, dat kan toch

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:04

als je radeloos bent, kun je nog een net bod doen. zeker als je het echt wilt hebben.

tita

Re: Voor een dubbeltje op de eerste rij..zucht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:06

nou nou het gaat hier verdorie maar om 15 euro minder vind ik niet eens zo laag bod hoor, zij had er weer 80 van kunnen maken en bijna niemand verkoopt iets op MP tegen de vraagprijs

Tallie1979

tita schreef:
Joyckuh schreef:
Ik werd zondag gebeld voor mijn aquarium, dat deze te duur op MP staat, in het krantje staat deze voor 70 euro en ik vroeg voor de mijne 85 euro. Of ik even een nieuw mooi prijsje wilde maken, dan kwam hij hem vandaag nog afhalen. Ik zeggen dat ik later wel terug zou bellen, ik zat bij mijn schoonouders, het was immers moederdag. Ja, maar hij had hem echt vandaag nodig! Die van hem was lek... Oke, ik bel straks wel terug, ik maak niet meteen een nieuwe prijs zonder eerst dat ''krantje'' gezien te hebben..
Dat was dus een compleet ander aquarium! Met veel minder liters en zonder alle extra's die wel op die van mij zitten. Ik heb de mijne niet goedkoper dan 125 euro gevonden op internet.... Ik heb ook niet meer terug gebeld, beetje asociaal om je zo op te dringen...

persoonlijk vind ik dit weer egoistisch van jou, bedoel iedereen probeert te bluffen, je had hem gewoon terug kunnen bellen dat ie mocht hebben voor de huidige prijs omdat die ander stuk minder was.
Misschien was die man weldegelijk radeloos omdat zijn aquarium stuk was, dat kan toch

Of ze had er 3 repen chocolade bij moeten vragen :')

Rena100

Tja ik bied ook heel vaak, maar nooit heel belachelijk laag, want daar erger ik mezelf ook vaak aan!
maar ik vind wel dat niet geschoten altijd mis is! dus ik probeer wel vaak nog iets te onderhandelen, maar dan wel reeel.

sommige mensen zijn echt heel attent, ik had een keer een setje van eetstokjes en een sakedrink setje gekocht via mp...maar dat sakesetje was nooit aangekomen, had ze mij de helft van het geld weer teruggestort! terwijl zij het ook gewoon kwijt was! vond ik echt super dat!

Iris82

MamaMiesje schreef:
Die vraag krijg ik ook steeds vaker; bied je een compleet 1 persoonsbed aan :roll:

Jij biedt dan tenminste nog een bed aan, ikke een zakje beukensnippers van een paar kg wat in de winkel 4 euro waard is... :D
Van Tilburg naar Helmond met de auto is denk ik wel € 15,- benzinegeld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:07

Welshcobfan schreef:
Zelf geen ervaring met lage biedingen, wij hebben de stoelen errug goed verkocht hahaha :D

Wel lezen mensen niet altijd goed idd... als ik een bijrijdster vraag vanaf 18 jaar, dan verwacht ik geen reactie van een 13 jarige :+ (met als toetje: haar moeder stuurde zelfs nog een bericht na, dat haar dochter echt verantwoordelijk was voor haar leeftijd := Waarop ik terug heb gemaild: een verantwoordelijk meisje, heeft geen moeder nodig die het nog eens moet bevestigen :+)

hahaha ja precies!!

oja nog een mooie:

Paard ivm zomereczeem naar de kust.

Krijg ik een al vaag berichtje....
" woon je wel bij de kust dan?"

" ja ik woon in overijssel"

:? is mijn topografie nou zo slecht of....

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:08

Had ook eens een stel laarzen verkocht aan iemand, zou ze dan en dan op de bus doen want ik zat met school :j
Kree ik een mailtje terug dat ze de volgene morgen op de post MOESTEN want ze had een bruiloft, en ze zat in een rolstoel en kon moeilijk schoenen aan dus de rekende er op dat die schoenen en dan en dan waren, of ik dat niet voor elkaar kon krijgen want ze had het al zo moeilijk...

Heb me uiteraard in elke bocht gewrongen die ik vinden kon om ze toch op tijd te sturen maar eigenlijk had ik zoiets van; don't hold me responsible for your misery! :P

Vivalavida: Ze gaat uit van die theorie dat Nederland over dertig jaar weer teruggeclaimt word door de zee en het stijgende waterpeil :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:10

hahahahahah :') zou dat het zijn....

Ik had nog teruggestuurd... dat is toch niet bij de kust.....
en toen stuurde ze iets terug over een berg ofzo :?
echt heeel apart.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:09

tita schreef:
nou nou het gaat hier verdorie maar om 15 euro minder vind ik niet eens zo laag bod hoor, zij had er weer 80 van kunnen maken en bijna niemand verkoopt iets op MP tegen de vraagprijs

Ja, wat eventjes. In het krantje stond een nieuwe voor 70 euro. Dus dan wil diegene er nog minder voor betalen, want anders halen ze m wel nieuw.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:10

Daar kan toch over onderhandeld worden, ik vind nog steeds dat ze wel contact had kunnen opnemen, gewoon beetje fatsoen :j kun je nog altijd :n zeggen

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:56

tita schreef:
Joyckuh schreef:

Ik hou niet van bluffen en ik doe er zelf ook niet aan als ik ergens op bied ;) Als zijn aquarium echt lek was had hij kunnen uitleggen dat hij snel een goedkoper aquarium nodig had en niet meteen moeten gaan deligeren dat ik nu meteen een beter bod moet bedenken zodat hij hem meteen op kan halen. En dat op moederdag. Had hij het op een nette toon mede gedeeld, was ik er allicht verder op in gegaan.

Als hij had gezegd dat hij hem voor 70 euro wilde hebben, had hij van mij de mededeling gekregen zijn vissen in een emmer te doen en maandag die van het krantje te halen. Het gaat mij niet om die 15 euro, het gaat mij om de toon waarop mij iets gevraagd word.

Overigens heeft deze persoon ook op MP een bod uit gebracht van 35 euro. Ik heb er zelf de volle mep voor betaald. Ik doe hem niet weg voor zo'n veel te laag bod. Het aquarium staat mij niet in de weg en als hij begin augustus nog niet weg is voor een redelijke prijs, dan is het mooi cadeau voor mijn nichtje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:15

Als iemand zo "slim" is om er over te liegen, kan diegene vast ook wel begrijpen dat als het uitkomjt, hij niet meer serieus word genomen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:15

Haha Joyckuh, zoveel mensen doen er niet aan moederdag. Vind dat ook geen speciale feestdag oid. :)