sex met je ex...??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:27

Uit is uit..
Jammer voor hem dat hij nog sex met je wilt..
Hij gebruikt zijn hand maar!

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:12

Lieszje schreef:
Uit is uit..

_O- geweldig! :))

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 18:28

Lieszje schreef:
Uit is uit..

Ik heb hetzelfde meegemaakt.
Ik woonde al samen met mijn huidige man. Mijn ex was jaloers (misschien dat hij eindelijk in zag wat hij liet lopen?)
Hij wou nog een keer met me praten. Prima. We zijn naar de bioscoop geweest (Perfect Storm, baggerfilm, hele tijd geleden) en daarna zei hij tot mijn stomme verbazing dat hij afscheidssex wou.........pardon??? Ik heb geweigerd!
1 maand erna had hij een andere vriendin. Ik moet hem wel nageven dat hij nu nog altijd met datzelfde meisje samen is.
Maar ik vond het maar een viespeuk.........

eekhoornerik

Re: sex met je ex...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 19:39

Jak! dat mannen er ook echt expliciet om gaan vragen...Nou dan heb ik echt totaal geen zin meer!

Net als de ex van TS.

Als mijn ex dat zou vragen "uuh ja het is nu uit maar ik wil toch nog wel graag sex met je" dan krijgt hij het juist niet.

Zoiets gebeurd gewoon spontaan, omdat het goed voelt of het gebeurd niet. En zeker niet als een vent gewoon vraagt "uuh mag ik nog wel af en toe even van bil?" Dan is de eventuele aantrekkingskracht naar hem toe wel meteen de grond in gestopt en begraven! En komt denk ik ook nooit meer terug!

Gelukkig bij mij nog nooit gebeurd!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:38

Ik ken ook een meisje die al een hele tijd een vriend had.
En toen opeens maakte hij het uit.
Zij was er helemaal kapot van en wilde hem alleen maar terug.
Ze zagen elkaar nog elke dag aangezien ze naast elkaar een kamer hadden gehuurd.

Hij wilde ook nog telkens sex met haar en zij weigerde ook telkens.
Geef haar groot gelijk, vind het ook erg triest van die jongen aangezien zij er kapot van was dat het uit was.
En hij wilde alleen maar sex met haar..

Echt sommige mannen :x

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:46

Aan de andere kant, sluit vrouwen niet uit. Ik ken er wel een paar die wanhopig op die manier probeerde hun vriend terug te krijgen.

Maarrrr sex om iemand terug te krijgen dat werkt toch niet? Of wel?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:55

In de meeste gevallen werkt dat niet nee xD
Als je iemand terug wilt moet je echt nooit jezelf zwak opstellen.
Dat meisje waar ik het net over had deed dat eerst ook, telkens naar hem toe gaan en laten zien dat ze hem terug wilde.
Dat hielp dus niet, en toen ik met haar had gepraat zei ik ook dat ze dat niet moest doen.
Nu doet ze dat dus niet meer en nu wilt hij haar terug :P
Alleen weet zij het nog niet wat ze wilt :P

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:02

Hahahaha, mijn man zegt dat je jezelf gewoon lekker moet laten platn..... lekker ongecompliceerd, je weet precies wat je aan elkaar hebt _O- _O- _O-
Maar niet als je een relatie hebt. Maar als je allebei vrijgezel bent maakt het toch niet uit.

Aldus de mening NIET van mij :D

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 23:03

Las net een onderzoek dat mannen goede sex in een relatie heel erg belangrijk vinden (een van de belangrijkste dingen) maar dat ze nooit een relatie langer lieten duren alleen maar vanwege die goede sex. Het gaat ze uiteindelijk om echte liefde, niet om pure sex.

Dus als een vent je echt terug wilt en echt gek op je is, zal hij nooit als eerste om sex vragen als hij je komt smeken hem terug te nemen!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 23:12

Dat hij het al vraagt is al erg not done. :+ Dan is het antwoord wel heel erg duidelijk lijkt me!

Toch hebben vrij veel mensen seks met hun ex, het valt me op dat het vaak mensen zijn die nog verliefd op hun ex zijn. Ik denk dat ze hun ex zo proberen terug te krijgen! (al is dat niet de manier natuurlijk ;) )

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:40

Ik ben blij dat ik het nooit gedaan heb. Ik vond dat niet de manier. Als iemand je echt de moeite waard vind, al heb je een moeilijke periode of ben je op dat moment niet de meest makkelijke, als je iets voor elkaar voelt dan kijk je er doorheen en heb je veel geduld en liefde voor elkaar. Sex is dan echt plaats 2.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:46

Nou kijk, het is kiezen of delen:

of het is sex, of het is ex.

Zit maar één ding tussen: simplex. :Y) _-:(

Simpel toch? :P

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:48

randalinpony schreef:

Daar zou ik echt nooit van mijn leven opkomen. Dat is wel slim bedacht. :D

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:49

Ik ken er nog 1.........

There´s no better sex............than sex with your ex............ :P

Nou kom maar op exje.......kijken wat je allemaal hebt bijgeleerd de afgelopen 10 jaar (was wel nodig), whahahaha _O-

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:51

Goldenflower schreef:
randalinpony schreef:

Daar zou ik echt nooit van mijn leven opkomen. Dat is wel slim bedacht. :D

Ja, maar ik heb dan ook nooit sex met mijn ex. :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:08

Mowoah schreef:
Toch hebben vrij veel mensen seks met hun ex, het valt me op dat het vaak mensen zijn die nog verliefd op hun ex zijn.

Ik ben nog hardstikke gek op/met m'n ex, maar een relatie werkt voor ons niet. :n
Wel is er nog vrij veel lichamelijke aantrekkingskracht, dus zo'n 2x in het jaar (hooguit) zien we elkaar en gaan we met elkaar naar bed.

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 13:58

Mowoah schreef:
Toch hebben vrij veel mensen seks met hun ex, het valt me op dat het vaak mensen zijn die nog verliefd op hun ex zijn. Ik denk dat ze hun ex zo proberen terug te krijgen! (al is dat niet de manier natuurlijk ;) )

Ik denk dat je een man makkelijker terug kan halen als je hem verleid tot sex, maar ik denk dat vrouwen zich toch snel gebruikt zullen voelen.
lor1_1984 schreef:
Ik ben nog hardstikke gek op/met m'n ex, maar een relatie werkt voor ons niet. :n
Wel is er nog vrij veel lichamelijke aantrekkingskracht, dus zo'n 2x in het jaar (hooguit) zien we elkaar en gaan we met elkaar naar bed.

Dan mag ik toch hopen dat je geen vaste relatie hebt? :o

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 23:24

Aantal jaar na relatie nog met regelmaat seks gehad met ex. Maar was er op een gegeven moment echt zo klaar mee. De eerste keer is het heel goed, tweede en derde keer ook nog wel. Maar daarna wordt het steeds minder. Had op een gegeven moment zelfs wel een 'gebruikt' gevoel, maar goed, ik wilde ook seks, hield ik me voor.
Maar werd me steeds duidelijker dat ik zo geen seks wilde. Dus heb er op een gegeven moment echt een punt achter gezet. Het maakte me niet happy en ik werd er niet beter van. En nog steeds blij dat ik die beslissing heb gemaakt.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 17:47

Ik heb even de proef op de som genomen _O- _O- Kijken of alle (ex)mannen hetzelfde zijn........... :P }>

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:47

Margreetje schreef:
Ik denk dat je een man makkelijker terug kan halen als je hem verleid tot sex, maar ik denk dat vrouwen zich toch snel gebruikt zullen voelen.

Dat denk ik dus niet. Denk dat als je je ex weer voor je wilt winnen dat je juist seks moet vermijden. Anders ontstaat al heel snel het idee dat het gewoon voor de seks is en zal hij je meer gaan waarderen voor je hand- en spandiensten zo te zeggen, dan om wie je bent en dat hij je echt weer terug wilt.
Just my thoughts.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:48

Zoezi schreef:
Ik heb even de proef op de som genomen _O- _O- Kijken of alle (ex)mannen hetzelfde zijn........... :P }>

Huh? Lees net in een post op zelfde pagina dat je een man hebt? :?
Laatst bijgewerkt door Polivy op 27-04-09 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:50

laetitia schreef:
Las net een onderzoek dat mannen goede sex in een relatie heel erg belangrijk vinden (een van de belangrijkste dingen) maar dat ze nooit een relatie langer lieten duren alleen maar vanwege die goede sex. Het gaat ze uiteindelijk om echte liefde, niet om pure sex.

Dus als een vent je echt terug wilt en echt gek op je is, zal hij nooit als eerste om sex vragen als hij je komt smeken hem terug te nemen!

Die laatste conclusie kun je denk ik niet trekken op basis van dat daarboven. Denk juist dat wanneer mensen terug bij elkaar komen seks erg snel weer aan de orde is (over het algemeen). Denk ook dat seks ook een soort bezegeling kan zijn wanneer je het weer met elkaar wilt proberen.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:53

Zoezi schreef:
Aan de andere kant, sluit vrouwen niet uit. Ik ken er wel een paar die wanhopig op die manier probeerde hun vriend terug te krijgen.

Maarrrr sex om iemand terug te krijgen dat werkt toch niet? Of wel?

Zeker niet. Denk dat het respect op een gegeven moment in veel gevallen ook verdwijnt. Iig te weinig wordt om nog een relatie te hebben.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:43

Polivy schreef:
Zoezi schreef:

Huh? Lees net in een post op zelfde pagina dat je een man hebt? :?

Het is ook een grapje ;) Gewoon aas uitgooien en kijken of ze happen :P
Ik moet je teleurstellen, ik kom niks te kort :D

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:11

O hahhaa, jammer, weer geen juicy stories ;) Hahaha... Nee hoor, geintje :P