Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieszje schreef:Uit is uit..
Jammer voor hem dat hij nog sex met je wilt..
Hij gebruikt zijn hand maar!
Mowoah schreef:Toch hebben vrij veel mensen seks met hun ex, het valt me op dat het vaak mensen zijn die nog verliefd op hun ex zijn.
Mowoah schreef:Toch hebben vrij veel mensen seks met hun ex, het valt me op dat het vaak mensen zijn die nog verliefd op hun ex zijn. Ik denk dat ze hun ex zo proberen terug te krijgen! (al is dat niet de manier natuurlijk)
lor1_1984 schreef:Ik ben nog hardstikke gek op/met m'n ex, maar een relatie werkt voor ons niet.
Wel is er nog vrij veel lichamelijke aantrekkingskracht, dus zo'n 2x in het jaar (hooguit) zien we elkaar en gaan we met elkaar naar bed.
Margreetje schreef:Ik denk dat je een man makkelijker terug kan halen als je hem verleid tot sex, maar ik denk dat vrouwen zich toch snel gebruikt zullen voelen.
laetitia schreef:Las net een onderzoek dat mannen goede sex in een relatie heel erg belangrijk vinden (een van de belangrijkste dingen) maar dat ze nooit een relatie langer lieten duren alleen maar vanwege die goede sex. Het gaat ze uiteindelijk om echte liefde, niet om pure sex.
Dus als een vent je echt terug wilt en echt gek op je is, zal hij nooit als eerste om sex vragen als hij je komt smeken hem terug te nemen!
Zoezi schreef:Aan de andere kant, sluit vrouwen niet uit. Ik ken er wel een paar die wanhopig op die manier probeerde hun vriend terug te krijgen.
Maarrrr sex om iemand terug te krijgen dat werkt toch niet? Of wel?