wie is nog meer bang voor grote dikke spinnen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:14

Nickytje schreef:
Voor de 'spinnenliefhebbers' onder ons. Dit filmpje moet je echt eens bekijken! :Y)

Even in een spoiler gezet voor de mensen die het 'plot' niet willen weten :D
Spoiler:
Op een gegeven moment heeft hij de spin in een bak gevangen en legt de camera er bij in.
De spin doet dan plots een huppeltje... Ik viel bijna met stoel en al achterover

http://www.youtube.com/watch?v=o0peFCNLNHg&feature=channel

En oh ja, het is veilig hoor. De spin kwam bij mij niet door m'n beeldscherm lopen :D

Ik viel nog net niet met stoel en al achterover. Bah wat een vies ding :=

amo500

Re: wie is nog meer bang voor grote dikke spinnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 12:34

ik meld me ook! gadver wat zijn die beesten vies! iewh!!
mijn broer had op zijn kamer ook zon héle grote! toen riep ie mij van kom eens kijken... ik heb nog nóóit zo haard gegilt! haha

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 14:55

Als ik in de woonkamer een spin of ander insect zie, ga ik altijd heel spastisch gillen en de
hond een beetje gek maken en dan eet die hem vervolgens op of dood :D

Ik ben iedergeval voor alle spinnen bang, laatst wil ik een dekje op mn paard leggen,
kruipte er een superspin op! Gelukkig kwam na mijn gil al heel attent iemand aanlopen om hem eraf te halen :o

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 15:10

Bah bah bah, hier nog iemand die spinnen haaat.
Kleintjes gaan nog wel, die durf ik wel door te trappen, maar die grotere.....

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 15:33

Ik ben bang voor spinnen in alle soorten en maten :Y)
En voor bijen, wespen, torren, lieveheersbeestjes...

Gister heb ik trouwens wel een spin zelf doodgemaakt, hij zat op het plafon en ik gaf 'm een flinke mep met m'n cosmogirl :))

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 15:38

Ik krijg nog steeds ontzettend de kriebels van zo'n grote spin, maar zet ze tegenwoordig wel buiten met een glas en vel papier (ik vind ze nog veel enger als ik weet dat ze er zitten maar niet weet waar, dus wil ze vangen voor ze uit het zicht zijn)
Als ze op de muur zitten lopen ze niet zo snel als op de vloer en als je er een glas omheen zet blijven ze stil zitten, nu ik dat een paar keer gezien heb gaat het wel. Gooi wel glas op het gras buiten en trek de deur dicht :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 15:41

Ik ben er zooo bang voor.
Onbeschrijfbaar :Y)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 15:46

De spinnen van het formaat mier durf ik nog wel aan t draadje te pakken om weg te gooien maar zodra ze iets groter zijn durf ik ze ook niet eens te pletten omdat ik bang ben dat hij er levend uit komt! Daarintegenover heb ik wel een vogelspin op mn hand gehad denk omdat ik wist dat die tam was en omdat iedereen uit mijn klas het moest doen. Maar als ik een spin tegenkom in huis ben ik gauw weg!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:37

vind alle spinnen eng die groter zijn dan een mug! :o
vandaag volle goede zin begonnen met leuke plantjes te poten in de potten. De eerste 3 haal ik uit elkaar en wat zit er in nummertje 4. Juist ja een super grote spin, hij zei nog net geen hallo!!! Daaaaag plezier in plantjes potten :(

grote spinnen trap ik trouwens dood met me rijlaarzen aan, dan klimt hij teminste niet in me broek mog ik missen :Y)

maar kikkers/padden vind ik nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel enger 8-)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:21

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:23

Esmeralda schreef:
grote spinnen trap ik trouwens dood met me rijlaarzen aan, dan klimt hij teminste niet in me broek mog ik missen :Y)

Geniaal bedacht :')

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 23:11

Ik ben echt super bang voor spinnen.

Met verjaardag van mijn broer, alle visite was naar huis, behalve buurvrouwtje en haar vriend. Dus we waren nog even aan het praten. En ik zat naast mijn buurvrouwtje. En er liep een spin over haar broek heen. Dus ik ren gillend naar de trap. En ze keken me allemaal aan. En ik zeg zo: bij Haar loopt een spin over de broek. En ik zag mijn buurman al kijken van: Zeg dat nou niet. En mijn buurvrouw springt op en loopt heel hysterisch te gillen. Was ze ook bang voor spinnen.

Ging ook keer op de bank liggen en pakte een kussen dat aan de andere kant lag, en daar zat echt een vet grote spin. Ik heb ook de hele buurt bij elkaar geschreeuwd. Dag later ik liep naar beneden, zag ik bij de achterkant van de bank een precies dezelfde spin lopen..

Heel eng

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 08:47

Getsie, wat een enge verhalen hier allemaal. := En die spin die een vogel ving! :oo Brrrr...

Ik ben er zelf ook best bang voor. :o Mijn ouders gelukkig niet, maar mijn vriend is er ook bang voor dus als ik bij hem ben, heb ik alsnog geen reddende engel. _O-

Ik was een keer op vakantie in Frankrijk en ik sliep met mijn zus in een tent. We werden 's ochtends wakker en wilden onze kleren aandoen. Dus ik vrolijk mijn broek aantrekken(vrij wijde broek), shirt aan, naar buiten, voel ik ineens iets kriebelen op mijn blote been. Ik trek vliegensvlug mijn broek uit en zie daar een spin van 5 centimeter doorsnee uit mijn broek rennen. Ik schrok me werkelijk kapot en heb de hele camping bij elkaar geschreeuwd. :=

rebekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 09:21

Brrr krijg ook echt de kriebels van spinnen!
Maar ik woon op mijzelf en mijn vriend kan niet altijd langskomen om eventueel een spin te verwijderen.
Dusja dan moet ik dat maar zelf doen. Meestal doe ik dat dan ook met mijn hart in mijn keel en gewapend met een schoen/krant of handoek(in ieder geval iets waarmee ik erg hard kan slaan) en probeer hem dood te meppen in de hoop niet te missen! :P

Mijn zus(die is ook panisch voor spinnen) die had een hele tijd geleden ook echt iets heel vies!
Zij had een klamboe boven haar bed hangen(voor de sier) en toen ze tv aan het kijken was, zag ze echt een mega spin in die klamboe hangen! Zij dus gillend naar beneden gerent en mijn vader geroepen. Nou die ging even kijken. Na 5 minuten komt hij terug: Er is geen spin te vinden hoor.. Mijn zus moest eigenlijk wel gaan slapen, want het was al laat en ze moest optijd op en ging samen met mijn vader nog een keer zoeken naar de spin. Nou ze konden hem weer niet vinden en dachten dat hij alweer weg was. Totdat mijn zus haar kussen opklopte om te gaan slapen, toen rende die gigantische spin zo haar kussen uit!!! Iehhhl (ze zou dat maar niet gedaan hebben en zo zijn gaan slapen met een spin in je kussensloop!) Daarna heeft ze in mijn kamer geslapen haha. Sindsdien check ik ook altijd alle gaten en hoeken en kussens/dekens op spinnen voordat ik ga slapen :P

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:25

iew deze verhalen maken de spinnen allemaal niet echt minder eng.. bah bah.. ik ga ook even mijn kamer checken :P

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 13:02

Kaaaren schreef:
iew deze verhalen maken de spinnen allemaal niet echt minder eng.. bah bah.. ik ga ook even mijn kamer checken :P

Ik dacht precies hetzelfde!

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 13:35

We moeten gewoon met zn allen op spinnencursus om van de angst af te komen. :') :=

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 17:34

Dat durf ik dus al niet, het idee alleen al.... :(:)

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:19

ik ben ook echt als de dood voor spinnen! en dan hoeven ze nog niet eens groot en dik te zijn. klein en dun is ook eng, haha :D

nog zo'n verhaal:
mijn vader is een keer 's nachts wakker geworden, omdat hij een spin hoorde lopen >;) ... slaapt normaal overal doorheen, mijn moeder verklaarde hem dan ook voor gek. volgende ochtend: zat er zo'n hele grote dikke vieze zwarte harige spin op de muur! :wow:

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:21

Ieeeeeehh :=

Doet me denken aan een tijdje terug, toen woonde we hier nog maar net.

Ik ging slapen, maar zag vanuit mijn ooghoeken iets zwarts bewegen, dus ik draai mijn hoofd om, zit er opeens écht een gigaspin op de muur. Serieus die was ongeveer even groot als mijn hand :\ Brrr, en toen gooide mijn broer hem uit het raam _O-

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:38

Als ik spinnen tijdig zie zitten dan breng is ze naar buiten toe, heeft lang geduurd maar vind het aardiger :+

Maar... als ze plotseling opduiken dan mep ik ze als reflex meestal dood :=

Oew en nog een foto van een spin waar ik niet bang voor ben :D

Afbeelding

Da's Fluffie, spin van school :)

[edit] Dat doet mijn er trouwens aan denken. Een tijd terug schoot ik wakker van iets. Wist nog niet wat. Tot ik over mijn borst, op mijn deken en spin naar mij toe zag lopen :oo Ik heb nog nooit zo hard schreeuwend van bed gesprongen. Mijn ouders die de kamer naast mijn slapen konden het alleen wat minder waarderen :')

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:42

Die naaam ook :')
Fluffy :') Wie verzint zoiets.
Ik vind hem wel ontzettend leuk :j

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:45

Dat komt omdat de spreekbeurt over haar ging. Er moest een dia voorstelling bij en wij bedachten dat de klas nog niet meteen zou vluchten als er boven in stond dat het om een Fluffie zou gaan _O-

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:46

Wha Magda dat is wel even schrikken zeg, een spin in je bed. :=
Voor zulke Fluffies ben ik ook niet bang, heb ze al een aantal keer op mijn hand gehad. Moeten ze alleen niet gaan bewegen. :=

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:48

Bewegen mogen ze wel, als het maar niet te hard is. Dat deed ze laatst wel, zat onder de brandharen toen omdat ik schrok :=