mensen in de supermarkt met pasen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alet74

Re: mensen in de supermarkt met pasen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 20:12

Pasen als (vr)eetfestijn, hier kan ik me ook erg over verbazen en doen we dan ook niet aan mee. Wij eten gewoon zuurkool morgen!
En wat betreft de straatkrantverkopers, deze worden volgens mij altijd streng geselecteerd, ik meen me te herinneren dat ze ook een speciaal pasje o.i.d. hebben om te laten zien dat ze echte verkoper zijn.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 20:21

Ik werk in een restaurant/recreatie park. Wij hebben morgen 45 man die komen gourmetten, 18 man BBQ, een lunchgroep, en daarbij alle losseaanloop nog. Er staan voor de pasen 11 appeltaarten in de koeling...

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 20:28

Ook veel taarten verkocht ja.
Wij thuis doen er ook wel een beetje aan mee hoor. Geen exclusieve kerstdiners enzo. Maar wel uitgebreid ontbijten, en gezellig eten. Net even iets anders dan normaal zegmaar.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:12

Ik snap nooit zo goed dat iedereen massaal aan het (vr)eten slaat met pasen. Ik heb nog geen idee wat ik morgenavond ga eten, maar erg bijzonder zal het niet zijn.
Morgenochtend gezellig met de familie brunchen, heb wat lekkere broodjes en eiersalade gehaald, maar daar blijft het ook bij. :)

Hier was het overigens ook stampvol in de supermarkt, wat een ramp.

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:21

Pff hou op schij uit... 3 in de rij, kassa erbij.. HET WAS ZO DRUK DAT HET NIET EENS KON haha wij hadden 8kassa's open, en de informatie balie.. meer kassa's hebben we niet.. en rijen zo groot... gewoon voorbij het pad wat gelegen ligt aan de kassa... en waarom ?? best wat supermarkten zijn 2e paasdag gewoon open... haha en al die oude mensjes, die elke dag het verse halve broodje komen halen enn hun pakje melk en kaas.. stonden zo lang te wachten.. en wie zeurt er, nee voor het eerst niet de oudere mense, maar de "jongeren" (ouders ect. ) haha was blij dat ik om 1uur klaar was.. Wat mensen allemaal met zoveel eten moeten, het ene 100-tje was nog niet in mijn kassa of ik kreeg de volgense al.. : O

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:29

ik moest gister werken my god wat een drama was dat. ik werk op de broodafdeling. mensen met 8!! broden en dan dinsdag gewoon 1 brood halen. toevallig weet ik dat deze mevrouw alleen met haar man woont.

en mensen die boos zijn als het brood op is en we niet meer bijbakken om half 7 terwijl de winkel om 7 uur sluit. op =op want je kan niet voor 2 klanten een hele oven gaan vullen.

en rijen bij de kassa's. :7
ik zag mensen bij de kassa staan met karren helemaal volgeladen daar kon echt totaal niks bij. :o wij doen alleen een paasonbijt en meer niet

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 21:58

Weet je dat die krantenverkopers bij de deur helemaal niet zo zielig zijn als ze lijken? Ze verdienen meer per uur dan menig ander. Ze verkopen amper krantjes, maar verdienen veel geld met hand ophouden. Btw is het krantje vaak ook nog franstalig.
bij ons staat ook regelmatig zo'n verkoper voor de deur, nou die zijn echt niet zielig.

Mensen lijken met feestdagen wel bezeten, karren vol gaan er naar buiten.
De winkel zit 1 dag extra dicht en mensen slaan massaal in.
het was deze hele week al druk bij ons in de winkel.
al heb ik gisteren wel gelachen. staat netjes aangegeven dat de winkel om 19.00 uur dicht gaat en nog zijn er mensen die na 19.00 nog naar de deur lopen. en dan raar kijken dat de deur niet open gaat.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 00:42

:D ik heb vooral veel eieren gekocht extra. (en eten waar gekookt ei bijhoort)

Mijn grootste pret met pasen bestaat toch uit het verstoppen van eieren in de tuin en die later samen bij een uitgebreid ontbijt naar binnen werken.

Verder ga ik elke zaterdag een hele kar vol boodschappen halen voor de rest van de week. Zoveel verschil zat er dus niet in de inhoud en de rekening aan het einde.

Eigenlijk vond ik het om 9.30 nog best rustig in de winkel, dat viel me heel erg mee. Ik was al op het ergste voorbereid.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 00:50

Was vanmiddag in de supermarkt voor het gebruikelijke eten. Ik haal altijd op zaterdag afbakbroodjes en lekker beleg voor de zondag. Dit nemen we (=vriendlief en ik) altijd mee op zondag naar de paarden. Dan zijn we daar de hele dag aan het rommelen en dan is een lekker broodje tussendoor erg fijn. Hebben we geen pasen voor nodig. Was wel achterlijk druk in de supermarkt.

Tot overmaat van ramp zag ik 1 vrouw ongeveer 10 eierdozen openen om alle waarschijnlijk mooie eieren in 1 doos te duwen en die uiteindelijk mee te nemen. Toen stond ik wel even heel raar te kijken...

Om nog maar te zwijgen over de Praxis vandaag.... Wat een extreem gekkenhuis. Alsof de hele omgeving morgen gaat klussen. Ik wilde alleen maar 2 palen hebben.... Was een missie van 3 kwartier.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 17:28

Nou heb de paasbrunch achter de kiezen hoor!
Gewoon lekker wat broodjes en bolletjes, verse vleeswaren, croissantjes, eitjes en gevulde eieren. That's all.

En waar is het eieren beschilderen gebleven?? Wordt dat nog met de kids gedaan tegenwoordig of moet er minsten naar een pretpark worden gegaan om ze te vermaken?

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 18:41

Ik vind Pasen wel een mooie smoes om lekker te eten :D ben het dan ook helemaal niet met de TS eens.

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 19:13

Ik vind niet dat mensen dan maar 2 euro aan de daklozen moeten geven. Ik geef nooit wat aan die mensen, nooit.
Lekker inslaan, lekker eten, heeeerlijk :D

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 09:32

ik vind t wel grappig, iedereen hier maar zeuren hoe erg druk t wel niet was in de winkel, en hoe vervelend wel niet! En dan moet ik geloven dat deze mensen die hier zeuren in de winkel heilig iedereen voor laten, rustig blijven en zich daar niet ergert? Ik denk blijf toch kalm, als het pasen is, en het is druk neem dan gewoon de tijd.. Iedereen wil lekker eten, nou maak er dan wat gezelligs van, en erger je niet zo aan elkaar omdat de ander wat meer heeft dan jou. En over die straatverkoper.. hoe weet Ts dat al die mensen daar niets aan hebben gegeven? Is TS zo goed dat ze 2 euro geeft omdat het pasen is? Ik vind dat een beetje vreemd hoor;) Wat weet ze van al die andere mensen? Misschien slaan die wel veel in omdat ze gezellig met de hele familie gaan eten, dat is toch ook goed? Als iedereen nou rustig blijft in die winkel, en zich voorhoudt zich niet te gaan ergeren, zou het er een stuk gezelliger op worden.. Pasen..( tis toch zoiets als feestdagen..?? Toch?_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 09:35

Wij hebben echt niks bijzonders gedaan tot zover hé :')

Ontbijt gister; Warme broodjes » Dit eten we élke zondag. :+
Lunch; *ieder voor zich gewoon brood*
Avond eten; Bloemkool met aardappels en varkenshaas.

:')