Je beste versiertip?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 20:44

VivaLaVida schreef:
je middelvinger opsteken!

(ik zag een leuke jongen, msn uiitgewisseld enzo.. toen keek ik achterom en lachte hij naar mij, toen stak ik mijn middelvinger lachend op *I :+: alcohol* hij vond het echt heel raar hahaha ehb t zovaak aan moeten horen later! en 2 jr erna ofzo kregen we wat en nu ist mn schatje!)

Haha, ik lig dubbel, te mooi deze!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 23:08

de meest geniale openingszin (ik haat openingszinnen trouwens) die ik tot nu toe gehoord heb is van een jongen waar ik een tijd terug veel mee praatte..
hij was een keer in een kroeg op een aantal meisjes afgestapt met de vraag : "lus jij tomatensoep?"..
hij wilde weten hoe ze zouden reageren op zo'n rare openingszin ^^..
de meeste reageerde in de trant van "eeeh ja....mafkees" en liepen weg..
maar ik zou t echt geniaal vinden en best geintresseerd zijn..

verder haat ik openingszinnen en daar moet je niet bij mij mee aan komen zetten...
of van die gasten die je hand willen zoenen..

nee als er reden toe is (omdat je bijv perongeluk tegen elkaar opbotst, je drankje over elkaar heen morst en denkt..he best een leuk persoon!) dan vind ik het altijd wel leuk om even te kletsen.
ookal heb ik al een tijd een vriend nu.
gezellig even kletsen tijdens t uitgaan vind ik altijd wel gezellig.
en hoe minder de jongen mij probeert te versieren hoe leuker ik t vind. maar dat komt miss ook wel deels omdat ik dus bezet ben en me niet prettig voel als iemand me heel opvallend probeert te versieren want ik zeg toch wel nee :P

dat wegkijken doe ik ook altijd ja..
zodra je 1sec perongeluk oogcontact maakt vliegen sommige jongens gelijk op je af omniet meer weg te gaan..
of nog erger, als ze met je gaan dansen en je voelt gewoon dat ze willen zoenen...dan vind ik bijv het plafond ineens ERG boeiend
(meestal werkt dat wel om het zoenen te voorkomen, helaas proberen ze daarna wel nog altijd mn telefoon nr te krijgen en moet ik alsnog keihard nee zeggen)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 23:19

Zwitsal schreef:
zodra je 1sec perongeluk oogcontact maakt vliegen sommige jongens gelijk op je af omniet meer weg te gaan..
of nog erger, als ze met je gaan dansen en je voelt gewoon dat ze willen zoenen...dan vind ik bijv het plafond ineens ERG boeiend
(meestal werkt dat wel om het zoenen te voorkomen, helaas proberen ze daarna wel nog altijd mn telefoon nr te krijgen en moet ik alsnog keihard nee zeggen)

Omhoog kijken tegen het zoenen, dat is een goeie!

Vorige keer had ik een kerel die achter me langs liep en aan m'n schouder begon te likken.. dan kijk je ook wel even vreemd >;)

Saskiaatje

Re: Je beste versiertip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 23:20

_O- _O-

Dat denk ik nou ook altijd als ik een mooi meisje zie met uitgaan. "Goh, ik zou nou zo graag haar schouder willen likken." :')

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 23:21

ik laat me versieren :D

en tuurlijk ik lik ook altijd schouders! en zeker van mooie meisjes :9
lol ik moet opeens zo denken aan dat liedje ... Girl i wanna take you to a gay bar! whahah

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 23:29

Schouder likken :')
Nee, nog nooit de behoefte aan gehad, hoop ook niet dat het mij ooit overkomt.
Denk dat ik dan wel met de bek vol tanden sta xD

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 07:24

Hmm, als je van een jongen af moet omdat je per ongeluk toch de verkeerde versierd heb... ;) wil ook wel eens helpen om te zeggen dat je de vrouw naast je een mooie aantrekkelijke vrouw vind... Ze kijken je wel even raar en soms btj beledigd aan, maar succes gegarandeerd (over t algemeen ;) )

*wordt je niet in dank afgenomen als je daarna een andere man versierd* :oo

Hmm, ik zou denk ik ook met een bek vol tanden staan als iemand ineens aan me schouder zou gaan likken... :?

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:48

hmmmm lekker iemands schouder likken !!!

Das nou echt iets waarvan je zegt: heeeh dat ga ik vanaaf doen bij iemand.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:50

Versiertip?? Die heb ik niet volgens mij. Mannen zeggen altijd dat ze mijn ogen zo mooi vinden dus ik hoef denk ik alleen maar te kijken en te lachen. :D
Verder heb ik eerder problemen om de mannen weg te houden/af te poeieren. Iemand daar nog tips voor?? :+

_Henrieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:24

Suzanne F. schreef:
Versiertip?? Die heb ik niet volgens mij. Mannen zeggen altijd dat ze mijn ogen zo mooi vinden dus ik hoef denk ik alleen maar te kijken en te lachen. :D
Verder heb ik eerder problemen om de mannen weg te houden/af te poeieren. Iemand daar nog tips voor?? :+

Dát zou ik ook wel eens willen weten, haha :=

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:31

Heel simpel!

Gewoon zeggen dat je moet gaan omdat je vriend thuis op je wacht :D

Alhoewel... soms zijn er ook wanhopige mannen,waarbij je nog niet zo hard wil zeggen dat je geen zin hebt.. en dan doe je het subtiel..maar dat snappen ze niet..
zo heb ik een 41 jarige vent achter me aan waar ik gewoon bijna kriegel van word.. volgende keer als hij toevallig langskomt weet ik nog neit hoe ik ga reageren,maar ik elk geval niet meer zo bot als de vorige keer..want dat snapt ie niet.. ik zeg wel dak zwanger ben ofzo :D

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:33

Of dat je lesbisch bent :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:36

L_iek schreef:
VivaLaVida schreef:
je middelvinger opsteken!

(ik zag een leuke jongen, msn uiitgewisseld enzo.. toen keek ik achterom en lachte hij naar mij, toen stak ik mijn middelvinger lachend op *I :+: alcohol* hij vond het echt heel raar hahaha ehb t zovaak aan moeten horen later! en 2 jr erna ofzo kregen we wat en nu ist mn schatje!)

Haha, ik lig dubbel, te mooi deze!

ja :') ik moet het nu nog steeds aanhoren.. zal nooit meer zijn gezicht vergeten toen ik mn middelvinger opstak... echt zo... :oo huh ik had toch sjans!! :P
HAHA
echt mooi!

Ik stond pas in de kroeg toen een jongen aan mn kont zat.. nou dan kan je nog zo knap zijn... dan ben je gewoon dood!!!! toen ben ik dus ook even handtastelijk geworden.... hij schrok zich kapot!!! had ie echt niet verwacht! een vriendin stond er bij van :? huh hahaha

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:37

haha ja dat is ook een goede :D

Alleen dat ben ik dus echt absoluut niet..dus mij hoor je dat niet zo snel zeggen haha!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:37

Lady_M schreef:

Dat vinden ze alleen maar geil. :Y)

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-09 10:47

Saskiaatje schreef:
Lady_M schreef:

Dat vinden ze alleen maar geil. :Y)

Dat klopt helaas :')

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:52

Je wilt niet weten hoe vaak ik hoor 'of ze mee mogen doen'. Blegh. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:54

Versieren of versierd worden, ik zou willen dat ik weer eens wat leuk materiaal tegen zou komen. Helaas, helaas, er is gewoon NIKS aantrekkelijks in de buurt op het moment :(

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:56

haha helaas helpt zoeken naar leuk materiaal ook niet mee..
Eigenlijk moet je er niet mee bezig zijn en onbeschikbaar lijken.. want dan lijkt het alsof iedereen geintresseerd is in je haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:58

Ja dat straal je ook weer uit he, helaas helpen de lentekriebels niet echt mee aan het onbeschikbaar lijken :=

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:59

haha nee ik weet precies wat je bedoeld!
Ik roep heel hard tegen iedereen dat ik lekker alleen wil blijven..maar ondertussen.. haha nee.. om me heen gebeurd zoveel gezeik in relaties dat ik eigenlijk nu zoiets heb van pfff.. het is best zo.. dr is nu maar 1 iemand die ik wel zie zitten..dat gaat alleen erg langzaam.. en de rest hoef ik niet..en blijkbaar straal ik dat ook uit,want iedereen lijkt erop los te flirten op dit moment haha!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 11:03

Wat voor dingen hier af en toe voorbij komen _O-

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 11:17

Njen schreef:
Marij schreef:
hihi, lol....
Alle vrijgezelle, al dan niet van scharrel voorziene, personen verzamelen @ topic :P ;)

*zucht* Ik trek echt de verkeerde figuren aan :') En degene waar ik al een tijdje een oogje op heb zien mij niet staan _O- Maar ik spreek ze amper dus een poging tot flirten werkt dan ook niet echt :+

goh, het is net of ik mezelf hoor spreken :D

ik ben er heel simpel in, ik kan gewoon niet versieren!
ten eerste ben ik er te verlegen voor
(kijken naar iemand die ik niet ken, dat kan ik wel, maar glimlachen, euh, nee, dat durf ik niet, veel te bang dat die kerel en zijn vrienden me dan gaan uitlachen omdat ik erin geinteresseerd ben)
plus ik heb veel moeite met het zien in het donker (en als ze wat verder weg staan al helemaal)
als ik dan al es iemand kan aantrekken, blijken ze van dichtbij, nouja, niet zo mooi zeg maar :D
(oke, het is het innerlijk dat telt, maar het oog wil ook wat eh)

en ik kan ook geen zinnige gesprekken voeren met iemand dat ik niet ken, het loopt meestal dood na het , hey, hoe gaat het? goed hoor, met jouw?
:P (of na de standaardvragen, leeftijd, werk, hobbys, etc)

en ik trek zielige mensen aan, mensen die saai zijn, wanhopig zijn , veel buitenlanders (pas op, ik heb er niks tegen hoor, maar ik trek de types aan waar je liever niks mee te maken hebt ...)

en idd, mensen waarin ik geinteresseerd ben is het niet wederzijds van, of hebben ze een relatie, of zijn ze homo :+

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 11:46

Hoorde laatst trouwens geniale opmerking van een klasgenoot...

Dat op zaterdagnacht alle mannen zo mooi en aantrekkelijk waren, maar dat de zondag ochtend vaak zo tegenviel...

*kwam er heel serieus uit... mij kon je weg dragen van het lachen*

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 12:15

Whahahaha ja mij kun je op opvegen van de grond hahaa!