Hyves maakt meer kapot dan je lief is

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 15:40

Ik ben ook van Hyves af en ben het volledig eens met de titel...
Ik wil niet meer gestangd worden, ik wil het niet meer lezen. Jammer dat dit door 1 persoon zo verpest kan worden maar het is niet anders.
Ze zou winnen als ik me nog verder zou laten opnaaien en me druk ging maken.

Nu is het heerlijk rustig..... lekker..

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 15:43

hmm niet echt problemen emt hyves. denk gewoon na voor ik iets erop zet. en nare dingen blokker ik of kijk ik niet op.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 15:52

Ik word er ook soms knetter van. Dan niet van Hyves, maar wel van Netlog (is ook een profielsite dus zal wel vergelijkbaar zijn)
Laatst nog kreeg ik op msn te horen: Ja en ik heb gezien dat je dit en dat hebt veranderd op je Netlog, blablabla...
Blijkbaar had hij niets anders te doen dan te inspecteren wat ik net allemaal op die site had staan...
Achja, even op de blacklistknop drukken en het probleem was opgelost :D

KiWiKo

Re: Hyves maakt meer kapot dan je lief is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 15:56

heb er allemaal geen last van :) en als er iemand iets geks wil doen, moet die dat vooral doen :) Intresseert me geen jota :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 15:57

Bij mij is het probleem vooral dat mijn familie zo lekker kan overdrijven.
Als ik een nieuwe krabbel heb van een jongen, dan betekend het volgens hun maar meteen 'alweer een nieuwe vriend'. En dat is echt héél erg frustrerend, vooral als je ouders daardoor gaan denken dat je rare dingen doet.

Controleren is ook heel herkenbaar.
Had een nogal onbetrouwbare vriend (Nu ex.), en die hield ik dus ook best wel in de gaten.. Geeft je wel een ontzettend k.ut gevoel elke keer als hij weer een krabbel had van zo'n meisje. Bij mijn vriend van nu doe ik dat trouwens niet, dus hier heb ik geen last meer van.

Maar voor de rest lees ik ook leuke dingen die anderen over me zeggen, dus het is niet altijd negatief. :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 16:31

Vroegah ;) kon ik me ook verschrikkelijk druk maken over dingen die op internet wel (of juist niet) gezegt werden... Gooide ook zo ongeveer mn hele hebben en houwen op het net ;)

Nu zet ik veel minder online, en niet de dingen die ik niet op de voorpagina van de krant wil.
Heb ook lak aan wat mensen die ik toch niet ken van me denken, hier, op hyves, waar dan ook...

Is een stuk makkelijker :j

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 16:37

Precies om die redenen die TS beschrijft en meer heb ik mijn hyves al bijna een jaar verwijderd ... Heerlijk rustig kan ik je zeggen (en ik was echt één van de eerste hyvers).

:)*

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 16:52

Er is een andere soort site "netlog", kennen enkelen van jullie ook wel, het komt volgens mij meer voor in België dan in Nederland.

Ik ben er eigelijk best wel tegen! (Terwijl ik ook zo een acount heb op netlog). Mensen schelden elkaar uit via netlog, komaan zeg! Ik denk zo: alemaal te laf om het in elkaars gezicht te doen. Hier op deze sites word ook vaak misbruik gemaakt van "anonimieteit" waar niet veel mensen zich bewust van zijn. Het is leuk zolang het goed gaat en je je verstand gebruikt! :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:00

KiWiKo schreef:
heb er allemaal geen last van :) en als er iemand iets geks wil doen, moet die dat vooral doen :) Intresseert me geen jota :)

Dat zei ik ook altijd. Maar gevoel kan je niet altijd tegenhouden. Als je iets leest wat je ontzettend veel pijn doet bijvoorbeeld. Sommige mensen maken daar een hobby van. Heel triest.

Nu lees ik niks meer en kan me dus ook niet meer druk maken. Voelt heel bevrijdend en rustig.
Klinkt heel stom voor iemand die eigenlijk schijt aan de wereld en iedereen heeft. :o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:24

Ach ik zet gewoon niet veel info op mijn hyves, alleen heel algemene dingen. Wat de rest doet moeten zij weten. Maakt mij niets uit.
Ik lees wel is wat en dan denk ik wel eens "waarom zet je zoiets nou op hyves, openbaar " Maarja ach... Leven en laten leven.

Of ik heb gewoon zo'n saai leven dat er niks te melden valt, dat kan ook :D :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:35

Ik heb geen ruzie met mensen, ik heb een monogame vriend... Er zijn voor mij dus geen nare te dingen te vinden op hyves...

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:37

Ja, dat dacht ik ook :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:38

Kriel schreef:
Ja, dat dacht ik ook :+

Dat je vriend monogaam was oid?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:46

Ja

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:54

Ik ben het er wel een beetje mee eens.. Ik leasde een pony samen met iemand en die plaatste dan foto's op hyves dat ze hem zo ontzettend in de krul trok én foto's van allemaal mensen die ze allemaal maar op hem liet rijden.. Dus dan stuurde ik haar een berichtje dat ik dat niet zo'n goed idee vond van al die andere mensen krijg ik berichtje terug van "hou je bek, bemoei je er niet mee, ik ga je op je bek slaan" en ga zo maar door, stoer doen via internet maar in RL een schijterd als ik weet niet wat.. :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 19:45

Kriel schreef:
Ja

Ja... Maar niet alle vriendjes zijn hetzelfde. Ik weet dat het wellicht wat naïef klinkt, maar Theun is zo'n vreselijke pannenkoek, die zou zich te schuldig voelen. Een zoen kan er inzitten, dat hebben we allebei en daar doen we ook niet te moeilijk over, het is nog niet voorgekomen, maar ik ken mezelf en ik weet wat hij losmaakt bij meisjes al weet hij dat zelf niet (snap je het nog := ) maar opzettelijk iets met een ander beginnen of seksueel getinte berichtjes sturen doen we geen van beide. Dan wordt eerst de relatie beëindigd en zo hebben we het ook afgesproken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:07

Ik had een soort van Maxime (van GTST) op mijn dak... (voor degene die GTST kijken weten wat ik bedoel....) :roll: _-:(

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:12

Suzanne F. schreef:
Ik had een soort van Maxime (van GTST) op mijn dak... (voor degene die GTST kijken weten wat ik bedoel....) :roll: _-:(

Zal wel nog niet zo lang erin zitten, want die ken ik niet van vroegah. Maar hoe krijg je dat voor elkaar dan? ;)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:17

das mooi drama Suzanne..............

maar ook door dat soort idioten laat ik echt mijn pis niet lauw maken

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 20:59

Ik kijk geen gtst...wat is een Maxime :o?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 21:06

Mijn ex kon het niet echt accepteren dat het over was. Ging ie me voor alles en nog wat uitmaken(je weet wel de dingen waar voor vrouwen tegenwoordig het snelste worden uitgescholden). En ik kreeg allemaal beledigende reacties op foto's. Daar was ik gewoon niet zo blij mee, maar ik vind het ook zielig dat er zulke mensen rond lopen die iets niet accepteren. En ik kreeg een discussie(die ik niet eens startte) vanwege een foto met een manegepaard. We hebben stands, dus dat vonden 2 meisjes niet kunnen ofzo. Gingen ze samen een discussie voeren om mijn foto...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 22:29

MarcoBorsato schreef:
Ik kijk geen gtst...wat is een Maxime :o?

Hier nog een non-gtst'er :).
Het mooie van hyves (e.d.) is inderdaad dat het niet verplicht is eraan mee te doen:).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 07:44

maar je kan de boel toch tegenwoordig helemaal privé maken? alleen voor echte vrienden? en zodra iemand dat niet blijkt kan je die eruit gooien. je kan zelfs voor bepaalde vrienden krabbels ed afschermen toch?

maar ben het er wel mee eens dat hyves naar gebruikt kan worden door mensen. toen mn lief zn ex er achter kwam dat ie mij had en gelukkig was, kon ze het ook niet nalaten zn hele hyves vol te spammen met de meest nare dingen.. zo triest :n

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 07:47

Ik irriteer me meer aan de mateloos irritante doorstuurmailtjes, zojuist staat mijn inbox op 365 mailtjes die ik nog moet verwijderen,... maar met 30 per dag word ik daar echt moedeloos van -O-

En gadgets waarin je vermeld hebt staan dat je daar niet op zit te wachten helpen toch niet :+

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 07:49

_O- die stomme doorstuurmailtjes.
Gelukkig doen mijn vriendjes dat niet zoveel..
Vind het wel leuk om van vrienden op de hoogte te blijven. Of oude klasgenoten weer terug te vinden.