Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin schreef:Hoe wil je trajecten beveiligen? Weet je hoeveel kilometer aan spoorweg Nederland telt? IMO niet te doen om dat allemaal te beveiligen (met hekken? met mankracht?). En iemand die er écht een eind aan wil maken zoekt dan echt wel een 'onbeveiligd' traject. Of gewoon een spoorwegovergang.
Eejj schreef:Naar om te lezen dat hij 2x aangereden is.. Ik kende deze man helaas...
En ik kan vertellen dat ik sommige reacties echt walgelijk vind. Het is echt niet met het idee van "ff" voor de trein springen en klaar gegaan..Zo'n man komt echt niet zomaar op het idee om een einde aan zijn leven te maken.
Vervelend voor de mensen die het hebben meegemaakt..
liedje89 schreef:@snoevie: verwacht ook niet dat de springer word tegen gehouden door een camera. ik vind die dingen ook niet bijster angstaanjagend namelijk. Lijkt me echterwel dat je op het moment dat er iemand loopt, de treinen kan stoppen. En ze pas verder sturen als degene van het spoor verwijdert is.
liedje89 schreef:IK vind het opzich ook heel triest dat deze mensen zo wanhopig zijn dat ze de trein echt als laatste oplossing zien. Maar ik vind het ook de minst sociale manier om te gaan. Jebezorgd de machinist een trauma, en als er kinderen in de voorste coupe zitten zien die messchien ook nog wel wat.
Bovendien is letterlijk een treinladig mensen vertraagd en nee dat is niet het ergste natuurlijk. Maar je zou maar net op weg zijn naar een belangrijk examen, trouwerij van een hele goede vriendin of zus, een solicitatie voor je droombaan ect. Dan mis je die wel.

wake_up schreef:Pff, vind het verschrikkelijk. Vooral omdat ik iemand ken die op het punt heeft gestaan om zelfmoord te plegen..
Ik snap hoe zulke mensen zo kunnen denken, maar ik ben zo bang dat in m'n omgeving nog zoiets gebeurt, aangezien je je op dat moment zo machteloos voelt
Vind het ook te hard voor woorden dat er nu zoveel slechte dingen worden gezegd over iemand die zelfmoord pleegt voor een trein. Ik snap dat je er veel mensen een trauma mee bezorgt, maar je wilt niet weten hoe ver die mensen al met hun gedachten zijn, en eigenlijk geen beseffing meer hebben van de wereld om zich heen..
Snoevie schreef:nou als je dood wil kan je een doosje paracetamol van 50 stuks leegeten,dood ga je dan zeer zeker.
het is dus heel goed mogelijk met zeer simpele goed te verkrijgen medicijnen(ik zou het verder niemand aanraden)