Vast sieraad?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Vast sieraad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:28

1 gouden ring, die heb ik van mijn moeder gekregen.
1 gouden ring, van mijn vriend gekregen.
1 gouden ketting met een hartje (naam + datum), van mijn vriend gekregen.

Verder niets...

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:30

1 zilveren ketting met 3 hangertjes eraan. Gaat alleen af als ik mijn haar verf oid.

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:32

Ik heb altijd een leren armbandje om met de naam van m'n paardje :)

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:35

Mn verlovingsring, die gaat er alleen af als hij omgewisseld wordt voor een trouwring :+

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:54

Sinds mijn stiefvader overleden is droeg ik altijd een ketting met een ring eraan die ik van mijn moeder en stiefvader heb gekregen uit Israël. Alleen is het steentje van de week uit m'n ring gegaan, dus die moet ik nog laten maken als het kan. Deze ketting deed ik alleen uit tijdens het douchen (was bang dat de ring zou slijten).
Verder draag ik om mijn pols een stoffen armbandje uit Texel, gekocht met m'n 3 beste vriendinnen. Deze gaat niet eens af, dus blijft ook altijd om, totdat ie er van ellende afvalt.
En ik heb ook een elastiekje om m'n pols, als ie niet in m'n haar zit.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:57

Ik heb alleen maar vaste sieraden, hoewel bij mij alles af gaat wanneer ik onder de douche duik.

Ik draag altijd een horloge, mijn trouwring en een fantasie ring. Verder heb ik eigenlijk altijd iets om mijn rechterpols. Dat is een tijdlang een gewoon zilver armbandje geweest, toen heb ik een tijd een Nomination armband (maar dan een ander merk) gehad en nu heb ik een Pandora. Ik ben alleen nu aan het kijken of die links kan aangezien hij rechts regelmatig in de weg zit tijdens het werken aan de PC.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 12:24

Horloge en een ketting waar de naam van mijn vriendje op staat. :)
Al moet ik wel bekennen dat deze afgaan wanneer ik andere sieraden om wil, dus helemaal vast zijn ze niet!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 12:28

Een gouden ring, m'n oorbellen en een ketting met het hoofd van m'n pony er in, die heb ik altijd om :)

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 13:11

3 zilveren armbandjes, van mijn vriendje
Een zilveren ketting met een hangertje die ik van mijn vader heb gekregen en een hangertje die ik van mijn moeder heb gekregen

En puur toevallig, een oorbel boven in mijn oor die ik ooit van oma heb gekregen, een sterretje, maar die is niet expres al die tijd ingebleven, die zit daar nu gewoon omdat ik hem daar al die tijd al heb en als ik hem niet meer aanheb dan voelt het te leeg, maar die heb ik daar niet in gestopt met de rede van die gaat er nooit meer uit

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 13:14

Ik heb een zilveren ketting waar een zilveren hartje aan hangt met de naam van van mijn paardje, Haflo.
Heb dit ookal heel lang om. En doe hem nooit af.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 13:17

Ik draag áltijd oorbellen. Als ik die niet heb, voel ik me kaal...
Verder heb ik sinds de vakantie van vorig jaar in Italie, een stom gekleurd touwtje om mijn enkel! :') Mijn vakantievriendin had die ook om in de vakantie, maar ik denk dat zij hem er al wel weer af heeft gehaald. :P

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 13:22

Ik heb sinds een half jaar een armbandje met 'papa' erin gegraveerd. Die is 1April 08 overleden, die doe ik ook niet graag af. Ben hem al 2x verloren gelukkig op tijd gemerkt.. En sinds Februari ook een ring, die heb ik van m'n vriend gekregen :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 13:45

Ik draag altijd een heel simpel zilveren kettingkje met een hangertje van een Zeeuws Knoopje. Heb hem ooit eens van mijn toenmalig beste vriendin gekregen, inmiddels is het contact wat verwaterd maar als het erop aan komt is het nog hartstikke gezellig. Ik draag hem omdat hij me aan mijn roots herinnerd.

Verder draag ik een hele simpele Nomination armband zónder dingetjes van mijn oma aan vaderskant. En een horloge. Dat draag ik bijna altijd, behalve als ik achter de pc zit, omdat ik het dan irritant vind, dus leg ze onder mijn pc-beeldscherm.

Van mijn oma aan moederskant heb ik ook een armband gekregen die zij op 18-jarige leeftijd heeft gekregen, maar die draag ik alleen bij bijzondere gelegenheden gezien het slotje niet heel sterk is. En ik daar heel zuinig op ben, hij is heel eenvoudig maar mooi met opengewerkte rozen / blaadjes.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 14:21

Mijn halsketting met mijn vriend z'n naam op en 'onze' datum hangt al twee jaar rond m'n hals en gaat enkel af om te douchen en te slapen :D

En natuurlijk mijn ringen die ik van vriendlief gekregen heb, die gaan er ook nooit af :D

Kurby

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:15

ik draag alleen een gouden ring met daarin papa, die ik heb laten maken na zijn overlijden. ik doe mijn ring alleen af als ik de stallen ga uitmesten en als ik bepaalde klussen moet doen waar ik ergens achter kan blijven hangen, anders draag ik mijn ring dag en nacht.

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 07:08

4 goude ringen
altijd horloge
en altijd mijn bedelarmbandje

dat zijn de sieraden die nooit af gaan.