Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zal even bijlezen hoever je inmiddels bent!
Goed zo! en nu volhouden!!!
) 
).
, en jezus wat een geduld heb jij!!
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen!! Laat je niet gek maken en denk aan jezelf.
fargo schreef:Ik zou dus absoluut niet sjaggo zijn dit weekend tegen je vriend, want het is de bedoeling dat je samen met je vriend een front gaat vormen tegenover het broertje. Je vriend is niet "de vijand" het broertje in dit geval jammer genoeg wel. Dus gewoon je eisen op tafel leggen maar zonder te zeiken of je vriendje min of meer te chanteren door je gedrag maar juist door heel realistisch en volwassen je punten op tafel te leggen. Het kan voor jou gewoon zo niet verder EN dat is wat er van belang is!! Veel succes![]()
, goed dat je in ieder geval al een start gemaakt hebt!!
![]()

nightlover schreef:fargo schreef:Ik zou dus absoluut niet sjaggo zijn dit weekend tegen je vriend, want het is de bedoeling dat je samen met je vriend een front gaat vormen tegenover het broertje. Je vriend is niet "de vijand" het broertje in dit geval jammer genoeg wel. Dus gewoon je eisen op tafel leggen maar zonder te zeiken of je vriendje min of meer te chanteren door je gedrag maar juist door heel realistisch en volwassen je punten op tafel te leggen. Het kan voor jou gewoon zo niet verder EN dat is wat er van belang is!! Veel succes![]()
, goed dat je in ieder geval al een start gemaakt hebt!!
![]()
Helaas heb ik dit al zovaak geprobeerd .
Maar het lijkt wel of ik van zijn kant toaal geen medewerking krijgt .
Heb werkelijk alles geprobeerd maar niks helpt .
Al was hij het er wel mee eens dat ik vandaag kamers uit ging printen
Alweer een stap in de goede richting .
En dat ga ik nu dus even doen , kamers uitprinten en die thuis op broertjes bed neerleggen .
nightlover schreef:@ [***] :
Bedankt voor je reactie's !!
Morgen begin ik met dozen inpakken .
Vanmiddag ga ik even langs de Bieb om kamers uit te printen voor hem [ hoop ik ] .
Als hintje leg ik ze op zijn bed
Maar bijna alle spullen zoals het bankstel , div kasten enz zijn van mij
en wil ik het echt laten voelen zal ik dat eigenlijk ook mee moeten nemen .
Dan kunnen ze lekker t.v kijken op broertje zijn bedje
nightlover schreef:Hun vader is hertrouwd met een Poolse meid die net zo oud is als mijn vriend .
Daar woonde mijn vriend zijn broertje dus ook bij maar door allerlei strubbelingen zoals
geen kostgeld betalen , niks doen etc moest hij het huis uit .
En nu zit ik te verzinnen wat IK er dan aan zou kunnen doen .
Wat zouden jullie doen als jullie in mijn situatie zaten ??