annie88 schreef:Allereerst: Ik vind het erg goed van TS dat ze haar verhaal neerzet. Zo ben jij het "even" kwijt.
Ik vind het echt spijtig dat er zoveel reacties komen van: "ze stelt zich aan", "het zal wel pubergedrag zijn" en bla bla bla..
Wie zijn jullie allemaal om daarover te oordelen? Oke je mag je mening geven, maar TS heeft wel degelijk een probleem, wat er niet beter van word is als ze helemaal de grond in word getrapt met jullie meningen..
Ik verwacht als er iemand, met een topic als deze, op het internet zet, het heus geen onzin is wat ze zegt.
Al is het wel onzin, dan nog zullen wij ons dan volwassen moeten opstellen en haar SERIEUS advies moeten geven.
Echt, ik had zulke topic 3 jaar geleden ook kunnen openen, met PRECIES dezelfde verhaal. (misschien tikkeltje erger omdat ik ook slaande ruzies had met mijn ouders.. ik vond ook dat ze noooooooooooooooooooooooit naar mij luisterden enzz.)
Maar nu achteraf bezien denk ik, goh ze hebben best wel eens geluisterd naar ons. Maar de puberoogjes zien het meestal anders